Skrevet av Emne: kos på deff  (Lest 3269 ganger)

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

kos på deff
« : 10. september 2006, 19:57 »
Jeg er sikkert ikke den eneste som har super sug etter noe godt på deff. Jeg drikker en del pepsi max og det er knall, også går det en del lackerol eller annet sukkerfritt.

Men om jeg koser meg litt med feks noe tyrkisk pepper eller noe annet candy er det så mye verre hvis jeg holder det i små doser selvfølgelig?

Jeg mener, det er jo kalorier i sukkerfritt godteri og dry

Snakker ikke om ting som sjokolade og potetgull eller vanlig brus.. mer småting som ikke inneholder allverden av kalorier.
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: kos på deff
« #1 : 10. september 2006, 20:47 »
litt havregryn, skummet melk og eplebiter.. kjempegodt! Smiley
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: kos på deff
« #2 : 10. september 2006, 20:49 »
Det er ikke noe problem å spise litt potetgull o.l.av og til på deff.
Men man bør ta det i forbindelse med spisedagen..
Jeg gjorde det ihvertfall.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: kos på deff
« #3 : 10. september 2006, 20:55 »
nann : det er bare deg.. ja det er klart jeg koser meg med karbonadedeig.. men den "kosinga" varer ikke særlig lenge.. den varer helt til man er ferdig å svelge..
et drops i munn feks varer jo mye lengre hehe
en godtepose man sitter å knasker på varer mye lengre

men uansett så er det det motsatte kjønn som funker best å kose seg med spør du meg!
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

SV: kos på deff
« #4 : 10. september 2006, 22:24 »
kostholdet mitt er ikke akkurat kos Nan-Rosita.. 5 bokser tunfisk som jeg drikker, èn porsjon havregryn i vann, et par rismåltider uten noe tilbehør.. Mandler er digg, det skal jeg inrømme.. og jeg bruker så lang tid jeg kan på dem. men det blir gjerne 3-5min.

Det diggeste måltidet jeg har er rett etter styrketrening. da koser jeg meg glugg ihjæl med protshaken min og 2 bananer.  Smile

Nann-Rosita: jeg skal ikke si stort sett, men som regel går dietten min helt fint. Jeg har bra med selvdisiplin og som du sier føler jeg meg bra når jeg vet det jeg spiser er sunt!

Men iblandt så er trangen etter ett eller annet helt uutholdelig. Jeg snakker feks om når kompisen min kommer over og vi skal se film. så drar han med seg et fat med nybakte varme, velluktende boller med melis på. Eller når du er så sulten på diett at du nesten kunne drept for bare en grovbrødskive med gulost. Vennene dine syntes du er sprø i huet siden du er så streng med deg selv osv. "Det er ikke nødvendig å ta det så seriøst"..

Jeg bare spør jeg. Om du blir oppgitt får være din sak, da hadde du ikke trengt å svare heller.
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

SV: kos på deff
« #5 : 10. september 2006, 22:41 »
vil vel påstå at jeg kan "kose meg" med diettmaten , selv om mine venner ikke er på diett.
Og det jeg vil frem til er denne "kose meg "... ergo godteri og snop..

Mener man ikke trenger "koseunnskyldninger".. Hva med ; "idag spiste jeg en sjokolade fordi den hadde jeg lyst  på".. Sjokoladen er ikke for kosen .. Det kan man gjøre på andre måter . jeg koser meg med min date og min datter med diettmat til meg og han, og gjerne en pizza til henne.

Hverken jeg eller han ser på det som å "ikke kose"..
Og joda , vi er begge strenge med kosten, han fordi han har drevet med bygging i årevis, og jeg fordi jeg bygger , men helst ikke fett.


Syns faktisk det er kos å krype opp i armkroken om kvelden med to shaker , en til hver... Wink

Jeg tviler ikke Nann.. Koser meg som sagt med proteinshaken selv, men resten av kosten er stort sett ikke det jeg vil kalle kos. Nevnte foresten ikke mager kesam med fun light isted, det er kos Smiley

Hadde jeg bare vært mett til en hver tid ville jeg ikke blitt fristet av alt.. Det ligger vel noe der kan jeg tenke meg. Og sånn sett burde dietten bli lettere etterhvert når kroppen vender seg litt bedre til sultfølelsen(kanskje?)....
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
SV: kos på deff
« #6 : 11. september 2006, 13:39 »
Usunn mat er forbundet med kos for de fleste, sånn er vi oppvokst, sånn vil det også være i framtiden. Synd, men fakta.
Hvor digg var det ikke når du var liten å få smågodt på lørdag?

Utlogget WrestlingMachine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

SV: kos på deff
« #7 : 11. september 2006, 14:14 »
En ide' hadde kansje vært å investere i proteinsjokolader om man er godtesyk.
" Train for the worst, and the best will happen"

"To be the man you gotta beat the man"

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

SV: kos på deff
« #8 : 11. september 2006, 14:37 »
En ide' hadde kansje vært å investere i proteinsjokolader om man er godtesyk.


njaa.. skeptisk. er dritdyrt. overpriset deluxe. dessuten får jeg i meg mer en nok proteiner som det er. Jeg holder meg til pepsi max og lakerol, og skulle selvdisiplinen vært på det aller svakeste får jeg heller finne noe som inneholder lite kalorier. Men skal seriøst prøve å ikke la meg friste i det hele tatt. Det gir god samvittighet senere..
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Halvar

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

SV: kos på deff
« #9 : 11. september 2006, 23:36 »
Har du ikke en spisedag hvor du kan hive i deg en god del drit?

Utlogget ole-idole

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

SV: kos på deff
« #10 : 11. september 2006, 23:59 »
kostholdet mitt er ikke akkurat kos Nan-Rosita.. 5 bokser tunfisk som jeg drikker, èn porsjon havregryn i vann, et par rismåltider uten noe tilbehør.. Mandler er digg, det skal jeg inrømme.. og jeg bruker så lang tid jeg kan på dem. men det blir gjerne 3-5min.

Det diggeste måltidet jeg har er rett etter styrketrening. da koser jeg meg glugg ihjæl med protshaken min og 2 bananer.  Smile

Nann-Rosita: jeg skal ikke si stort sett, men som regel går dietten min helt fint. Jeg har bra med selvdisiplin og som du sier føler jeg meg bra når jeg vet det jeg spiser er sunt!

Men iblandt så er trangen etter ett eller annet helt uutholdelig. Jeg snakker feks om når kompisen min kommer over og vi skal se film. så drar han med seg et fat med nybakte varme, velluktende boller med melis på. Eller når du er så sulten på diett at du nesten kunne drept for bare en grovbrødskive med gulost. Vennene dine syntes du er sprø i huet siden du er så streng med deg selv osv. "Det er ikke nødvendig å ta det så seriøst"..

Jeg bare spør jeg. Om du blir oppgitt får være din sak, da hadde du ikke trengt å svare heller.

Jeg har ingen venner som kan mekke boller med melis Sad buuuu

Men ja, skal man være på deff, så skal man være seriøs.. å ikke tro at "et dropps gjør ikke no" tar du et drops, blir det ofte til at du tar resten av posen å. Sukker og annet søtningstoffer gjør noe med hodet på folk.. pass på !   :Smiley
Mål:

<< deff fram til juni >>

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
SV: kos på deff
« #11 : 12. september 2006, 14:19 »
vi fikk ikke smågodt på lørdagene . Vi hadde alltid snop liggende hjemme, og fremme så alle så det.
Kanskje derfor vi ikke spiste så mye.. Nettopp fordi det var tilgjengelig til enhver tid..

Lørdag var hjemmelaget pizza med grov bund, og skikkelig fyll. Laget av pappa.


Jeg skjønner poenget ditt, og den ideen var faktisk ikke så dum om den funker, noe den tydligvis har gjort med deg.

Jeg har ikke noe stort behov for usunn mat og godteri, bortsett fra litt lettbrus og noen proteinbarer iblant.
Eneste gangen jeg ikke klarer holde meg unna er når jeg ser film samme dama og ho har godteri Tongue

Utlogget ole-idole

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

SV: kos på deff
« #12 : 13. september 2006, 00:10 »
Husker når jeg var en liten pjokk, da var det mindre fedme og sukkersyke blandt mindre, nå er det unger helt nede i 4 års aldern preget av fedme, grunnet alt for mye sukker og lite mosjon. Noe av dette er foreldrene sin skyld, uten å legge all skyld på dem. Men før var det et glass brus på lørdag ved barnetv og maten, å en godtepose til 10 kr. Nå er det brus til hvert måltid og veldig mye usunnmat, dette har jo noe med at vi jobber litt mere og at vi har "alltid" noe som skulle vært gjort.
Mål:

<< deff fram til juni >>

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

SV: kos på deff
« #13 : 14. september 2006, 15:48 »
Husker når jeg var en liten pjokk, da var det mindre fedme og sukkersyke blandt mindre, nå er det unger helt nede i 4 års aldern preget av fedme, grunnet alt for mye sukker og lite mosjon. Noe av dette er foreldrene sin skyld, uten å legge all skyld på dem. Men før var det et glass brus på lørdag ved barnetv og maten, å en godtepose til 10 kr. Nå er det brus til hvert måltid og veldig mye usunnmat, dette har jo noe med at vi jobber litt mere og at vi har "alltid" noe som skulle vært gjort.

Det var en gang... i gamle gamle dager Grin

Utlogget ole-idole

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

SV: kos på deff
« #14 : 15. september 2006, 08:37 »
Det var en gang... i gamle gamle dager Grin

Det er i ungalder alt starter, da man speller PS2 og eter godis! Tongue
Mål:

<< deff fram til juni >>

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!