Skrevet av Emne: Always aim higher!  (Lest 258153 ganger)

Utlogget strong woman

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 480

Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1650 : 14. november 2007, 21:23 »
Hi Heidi,
I am glad to see your training is going well.

I have put my name down for a power lifting competition. It will be my first ever. Any last minute tips? The competition will take place on Saturday. I hope to lift well to get an invite to the British Championship in July 2008.

Hanne

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1651 : 15. november 2007, 09:25 »
Hi Heidi,
I am glad to see your training is going well.

I have put my name down for a power lifting competition. It will be my first ever. Any last minute tips? The competition will take place on Saturday. I hope to lift well to get an invite to the British Championship in July 2008.

Hanne

Joda, treninga går for så vidt bra, men det er verre med kneet. Måtte droppe trening i går fordi jeg sleit med bla trapper + at det gjorde vondt å gå normalt. Heldigvis ser det ut til at jeg har sovet av meg de verste knesmertene, så jeg kan trene lett i dag. hurra! Smiley

jasså, du skal bli styrkeløfter! så gøy!
Tips og tips... Jeg har ikke vært med på så mange styrkeløftkonkurranser selv (bare 4 tror jeg), men jeg har merket at det hjelper å holde seg rolig. ikke stresse. konsentrere seg om signaler fra dommeren -og for guds skyld gå dypt nok i knebøyen, ha langt nok stopp i benkpressen og kos deg med markløften! Lykke til!!
Hva regner du med å løfte? Skal du løfte med drakt/knebind og skjorte?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget Lillil

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 216

Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1652 : 15. november 2007, 09:59 »
Fornuftig jente!!
Vi skal ikke ha noen skader rett før konkurransen.
De er jo sylsterk så en dag fra eller til går nok helt greit.
Var å løftet løftet skrot over hodet og magen fikk gjennomgå. Tredemøllen var mer varm enn jeg Wink
Ryggen henger i en tynn tråd etter sist på atletklubben. Men den får godt med stell så er klar igjen på mandag. Fest i helga så må få ut gifta før neste økt Smiley
Medlem av The Strong Bitches Team

The Strong Bitches are back and we're gonna bitch you like there's no tomorrow!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1653 : 15. november 2007, 10:06 »
Hmmm... ikke skade kneet ditt da... det er liksom bare dumt det, liksom. Eller... egentlig burde jeg juble og si; "Hurra! Bare skade kneet ditt! Det er såååå bra med skader nå!" men så slem får jeg meg ikke til å være. Wink Det er bare å innse det en gang for alle; Kikki er genuint snill... hehe

Pass på deg selv!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1654 : 15. november 2007, 10:33 »
Hmmm... ikke skade kneet ditt da... det er liksom bare dumt det, liksom. Eller... egentlig burde jeg juble og si; "Hurra! Bare skade kneet ditt! Det er såååå bra med skader nå!" men så slem får jeg meg ikke til å være. Wink Det er bare å innse det en gang for alle; Kikki er genuint snill... hehe

Pass på deg selv!

Kikkimor : En ting er å sånn konkurransemessig nesten ønske det Wink
Noe annet er å uttrykke det . ahahaha ..
Lo godt .
Tror vi alle er litt sånn , men så tar "venninnen" vår over og gjerne vil blåse på og hjelpe .
Og dessuten er vi alle jenter litt småslemme , men det er det som gjør oss så utrolig konkurransefolk, og så krasjer den med ansvarsfølelsen og "snilljentesyndrometvårt".

Cheesy
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1655 : 15. november 2007, 11:16 »
Nann; jeg tror Heidi hevna seg med å ganne meg nå nettopp... jeg tryna utfor de siste trinna av trappa og smalt skuldra i døra.... slemme Heidi... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1656 : 15. november 2007, 11:21 »
Nann; jeg tror Heidi hevna seg med å ganne meg nå nettopp... jeg tryna utfor de siste trinna av trappa og smalt skuldra i døra.... slemme Heidi... Wink

Heidi kan ikke ganne, er bare noe hun bruker for å psyke ut overtroiske motstandere Grin


Du skal LØFTE beina Kikki , ikke subbe!! Wink
*Blåse på *
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1657 : 15. november 2007, 11:22 »
Lillil: Æ vil også fæste og fylle kroppen med giftige alkohyler. neida -skal holde meg edru og kjedelig fram til NSK/ESW (Teite jobben som har lagt julebordet til 1.des!!)
Atletklubben mandag, jes?

Kikki: Tøysejenta!!! Selvfølgelig ganna jeg deg. Jeg som er sånn halvsame er jo racer i sånt!!  Grin

Nann: hehe


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1658 : 15. november 2007, 11:23 »
Heidi kan ikke ganne, er bare noe hun bruker for å psyke ut overtroiske motstandere Grin


Du skal LØFTE beina Kikki , ikke subbe!! Wink
*Blåse på *

Nann: HYSJ med deg -selvfølgelig kan jeg ganne. Æ e jo finmarking!!


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1659 : 15. november 2007, 11:27 »
Nann: HYSJ med deg -selvfølgelig kan jeg ganne. Æ e jo finmarking!!

Skremselspropaganda Grin
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1660 : 15. november 2007, 11:31 »
Ganning er slemt! Men siden jeg har vært i Hammerfest mange ganger (ihvertfall to ganger og totalt 5,5 uker), i Alta to ganger, har kjørt over Sennalandet fire ganger, har fiska sei ved Stallogargo to ganger og har vært på ei hytte på Skaidi to ganger så anser jeg meg som godt nok befart i finnmarkingens verden til å kunne bedrive litt ganning selv... voodooganning faktisk! Hihi!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1661 : 15. november 2007, 11:40 »
Ganning er slemt! Men siden jeg har vært i Hammerfest mange ganger (ihvertfall to ganger og totalt 5,5 uker), i Alta to ganger, har kjørt over Sennalandet fire ganger, har fiska sei ved Stallogargo to ganger og har vært på ei hytte på Skaidi to ganger så anser jeg meg som godt nok befart i finnmarkingens verden til å kunne bedrive litt ganning selv... voodooganning faktisk! Hihi!

Mmmmm ... You scare me Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget strong woman

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 480

Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1662 : 15. november 2007, 22:16 »
Hi Heidi,

I put my self forward to a "fun" power lifting day at a gym in Folkstone. I thought I would give it a go and see if I liked it (so I could find out if I wanted to do it for real). It has now turned out to be a qualifier for the British championship 2008. I hope to lift 110in squat, 100 in bench and 140kg in dead lift all done raw (not because I like that better, but because I do not have any suits or shirts). If I get a total of 330kg I will qualify for next year, so we will see.

Hanne


Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1663 : 16. november 2007, 10:22 »
Hi Heidi,

I put my self forward to a "fun" power lifting day at a gym in Folkstone. I thought I would give it a go and see if I liked it (so I could find out if I wanted to do it for real). It has now turned out to be a qualifier for the British championship 2008. I hope to lift 110in squat, 100 in bench and 140kg in dead lift all done raw (not because I like that better, but because I do not have any suits or shirts). If I get a total of 330kg I will qualify for next year, so we will see.

Hanne



Lykke til, Hanne!
Vi krysser fingrene for at styrkeløftdebuten blir bra -og at du kvalifiserer deg videre (det er jeg sikker på at du gjør! Du er jo råsterk -spesielt i benken!)


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget strong woman

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 480

Sv: HypHeidi -The blond ambition tour 2007
« #1664 : 16. november 2007, 15:48 »
Thank you Heidi,

I am really looking forward to it, even though I have not trained for it (just the nornal strong woman training with the weights). My squat is quite weak, I have some shoulder trouble that makes it difficult for me to get under the bar, so not much training there.

I am sure this comeptition has also taken a little of my nerves away from the december competition and I think that has been a good thing.

I love reading your log here, it is always great to see what you get up to and I admire the efforts you put in to get some training done (even without the right equipment, you always come up with some great stuff)!

Take care, have a great weekend, and I will let you know how I get on!

Hanne

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!