Skrevet av Emne: Største flause under trening?  (Lest 50971 ganger)

Utlogget LaKseN91

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

Alder: 16år
Høyde: 1,86m
Egenvekt: 74kg Mål 80kg
Benkpress: 85kg Mål 100kg til sommer
Fett prosent: Ca 10%
cm rundt armer: 34cm

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Største flause under trening?
« #211 : 14. mai 2007, 18:33 »
Hvis man ikke drar buksa så langt opp blir det ikke slik.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: Største flause under trening?
« #212 : 14. mai 2007, 19:05 »
Fy søren så mye jeg hører om cameltoe for tiden.

Har hørt ordet hver dag for 5 dager på rad =/

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Største flause under trening?
« #213 : 14. mai 2007, 23:38 »
Det flaueste jeg noen gang har sett på gymmen må være når en kvinnelig treningsinstruktør skulle ta knebøy. Før henne så hadde en sværing gjort øvelsen med masse kg på stanga.

Hun spurte om ikke han kunne hjelpe henne å ta av vektene, noe han selvfølgelig gjorde. Instruktøren stilte seg på den ene sida av stanga og sværingen stilte seg på den andre siden. Så skulle de løfte av vektene samtidig Men tror du ikke han var litt for kjapp i avtrekkeren?!

"The big guy" dro av vektene i et fabelaktig tempo, noe som resulterte i at stanga med sikkert 100 kg ramla rett ned på foten til instruktørflickan. Auauau.. Det ble mye rabalder og hyl fra det hjørnet, mens jeg satt og ristet på hodet av smartingen  lol
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Største flause under trening?
« #214 : 15. mai 2007, 00:38 »
Jeg skuet olmt på noen stygge pensjonister som trente, før jeg tryna i trappa....

Min eneste flause noen gang.

Utlogget Gerry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 312
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 312

Sv: Største flause under trening?
« #215 : 15. mai 2007, 17:00 »
Ta deg ett nettsøk på cameltoe, så får du opp diverse jenter med tights ( som forøvrig gikk av moten på midten av 90 tallet )
Faen! har tights gått av moten?
Once upon a time, a guy asked a girl "Will you marry me?" The girl said, "NO!" And the guy lived happily ever after and went fishing and hunting alot and drank beer whenever he wanted.

THE END

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Største flause under trening?
« #216 : 15. mai 2007, 17:07 »
Jeg skuet olmt på noen stygge pensjonister som trente, før jeg tryna i trappa....

Min eneste flause noen gang.

Hehehe, jeg ser det for meg Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: Største flause under trening?
« #217 : 15. mai 2007, 17:11 »
En gong eg trente knebøy kom det en måse og satte seg på hodet mitt.  Smiley

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Største flause under trening?
« #218 : 15. mai 2007, 20:46 »
En gong eg trente knebøy kom det en måse og satte seg på hodet mitt.  Smiley
Haha , genialt ,,, du var vel ute og trente da, hehe ikke mange måser inne. Wink men men jeg har også en flause som ingen så da,, hehe men jeg sto og trente med manualer og så kom katta og ville kose. Jeg brydde meg ikke så mye for jeg hadde ikke tid til en katt i treninga, men jeg skulle hvist tatt meg tid til det. For etter en del trening og jeg ble klarere og klarer og så kom den katta og hoppa midt på foten min og stakk klørne rett inn. Jeg snubla og landa midt i bakken. Wink  hehe ikke en direkte flause etter som ingen så det , untatt den katta da. Smiley Men tengte jeg skulle si det. Wink
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget berkley

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: Største flause under trening?
« #219 : 15. mai 2007, 21:42 »
Glemte både håndkle og treningsbukse på trening. Trente i dongry bokse:P
Tørkte meg med tørekepapir fra dassen. Akkratt da jeg tørkte meg kom det en å så rart på meg. Flaut! Tongue

Den andre gangen er da jeg mistet balansen og mista 50 kg i gulvet fra vektløftning. Smalt jævligt! Men var heldigvis bare folk jeg kjente som trente da. Tongue


Utlogget mmg800

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 91

Sv: Største flause under trening?
« #220 : 21. mai 2007, 11:41 »
Va d Charlie, Zimba eller Murre som gjor det??? Bow woot
You can always get stronger.

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Største flause under trening?
« #221 : 10. oktober 2007, 13:03 »
synes det er ganske flaut at instuktørene der jeg trener kunn lærer bort kvartbøy....

Det er flaut at en god del instruktører suger sånn generelt sett. Det kommer f.eks ofte nye folk på treningssenteret som sier at de vil legge på seg litt masse, og i det hele tatt bli litt større. De tar derfor kontakt med en instruktør, og avtale time hvor de skal sette opp program. De fleste av disse "programmene" består da av en million sett på biceps og triceps, og ellers så godt som BARE isolasjonsøvelser. Nei, baseøvelser - det har vi ikke hørt om!
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Største flause under trening?
« #222 : 10. oktober 2007, 15:48 »
Har mange rare historier å fortelle fra treningen.

Skrev en del historier på gruppen "Partner Gym" på facebook, men det var lite respons der, og få andre som kom med noen historier, så da limer jeg de like godt inn her for et noe bredere publikum:

Sitat
Jeg hjalp dansken, thomas med benpressen, han kjørte ganske greit på 300+ kilo.. Det var slitsomt, etter å ha kjørt en del annet først, så jeg måtte hjelpe til litt.

Etter siste repsen, så satte han stativet hardt ned på låsene, og ene siden, fylt med vektskiver knakk rett av! Tidens tæring på sveisesømmen hadde nådd sin ende, og det lå nok i lufta at det skulle skje. Men gud for et smell. Og mannen satte opp et ansikt, som var en kominasjon av skrekk og spørsmålstegn. Han ble virkelig lang i maska.

Siden den gang er han kalt benpressdødaren.


MANNEN SOM BESØKTE GYMMET OG TOK BØY I OLABUKSE

To av våre nye landsmenn var innom gymmet og skulle titte rundt. De gikk rundt og tittet og dro og halte i alt som var. Så kom de bort til bøyen hvor et par medlemmer holdt på. Han ene så på vekten, og spurte om han kunne prøve. De som holdt på slo ut med armene og sa: "kom igjen".

Sagt som gjort, han ene mørkhudede gikk under stanga, løftet av, gikk ut i startposisjon og bøyet seg ned. Og der ble han. Hadde ikke sjans til å komme opp. Han måtte ha hjelp til å komme opp igjen. Må tro han ble flau.

Det var dagens to små historier. Har du en partner historie ? Bidra med å poste her!
Reply to Your Post



Post #2
1 reply
Christopher Ødegård (Norway) replied to your post
on Jun 12, 2007 at 6:03 PM
dine egne good morning løft på 200 kg + er en historie for seg!
Reply to Christopher
Send Message
Report Christopher



Post #3
1 reply
You replied to Christopher's post
on Jun 14, 2007 at 5:00 AM
Historien om Per's Good Mornings.

Jeg trente på Partner Gym for noen år siden. Trente da styrkerettet, og trente hardt. Jeg ble kalt for Gale-Per, da Jarle var den som først ga meg det tilnavnet, først og fremst fordi jeg trente som en galning dvs. hardt.

Holdt da på med dette Boris Sheiko programmet kalt Boris Sheiko Beginners Month 1. Og det var rimelig hardt. Støtteøvelser var blant annet sittende good morning. Og denne kjørte jeg det jeg var mann for. La stanga langt ned på ryggen, slik at jeg kunne løfte mest mulig, og det beste jeg noensinne kjørte var 200kg x 5 reps i sittende good morning hvor jeg sitter på benken, og bøyer kroppen fremover til brystkassa toucher benken, og deretter reiser jeg meg opp igjen i sittende stilling. At det var tungt er ingen overdrivelse. Når jeg skulle helt opp for å sette stanga på plass, måtte jeg ha med meg to personer, siden jeg ikke klarte å reise meg opp på egenhånd. En måtte stå på hver side og ta et tak slik at jeg klarte å reise meg opp for å legge stanga på plass.

Veide vel en 85kg på den tiden sånn ca.

Det var nok alltid bein-styrken som var min force, og der slo jeg de fleste på gymmet untatt kanskje Christian Egner og en fitness fyr til som var veldig sterk i bena. Thomas Paulsen var ikke så galen på bena han heller.

Av andre bra løft på partner kan vel nevnes 150kg x 20 reps i bøy, og 162.5kg x 4 i utfall, og et bens reps på 200+ i ett bens beinpress (helt ned).

Det var en artig tid. RAMSTEIN på full guffe og good mornings.

Legendarisk.
Reply to Your Post
Delete Post



Post #4
1 reply
You replied to your post
on Jun 14, 2007 at 5:04 AM
Historien om Håvard Landsem som knuste hodet i taket.
--------------------------​--------------------------​----------------

Håvard Landsem, verdenskjent på Partner Gym skulle kjøre spenstrening borte i kroken ved knebøystativet. Han satte opp en kasse som han stod på. Fra denne skulle han hoppe ned på gulvet, ta sats, og hoppe høgt opp. Det som var en strek i regninga var at spensten hans var bedre enn taket var høgt.

Han satset skikkelig i det han landet, og knuste skallen opp i taket. Det var slutten på den treningen, og han klagde på vondt i nakken og skallen resten av treningen, som det forøvrig ikke ble så veldig mye av.


Reply to Your Post
Delete Post



Post #5
You replied to your post
on Jun 14, 2007 at 5:07 AM
Historien om den sosialt mistilpassede
--------------------------​---------------------

En fyr som gikk på trygd meldte seg inn i Partner Gym. Men han hadde visse sosiale tilpasningsproblemer. En dag kom han og skulle trene. Men kampsportreningen var det en stund til startet, så han ble stående nede og se på dem som trente styrke.

Han stilte seg midt i rommet i styrkeavdelingen, med en og en halv liters flaske cola, og stod der og gapte. Alle la merke til han, men han stod fortsatt og holdt på colaflaska og gapte og stirret rundt seg som om han skulle være omgitt av grønne menn.
Reply to Your Post
Delete Post



Post #6
2 replies
Andreas Garshol Sorensen (Norway) replied to your post
on Jun 14, 2007 at 11:59 AM
Noen som husker da Greven ( han som hadde for vane aa brenne stavkirker bl.a) trente paa partner? Men dette er lenge siden, da partner holdt til nede i kjellern.
Reply to Andreas
Send Message
Report Andreas



Post #7
Andreas Garshol Sorensen (Norway) replied to Andreas's post
on Jun 14, 2007 at 12:00 PM
og da Ronny var konge...
Reply to Andreas
Send Message
Report Andreas



Post #8
2 replies
You replied to Andreas's post
on Jun 14, 2007 at 5:12 PM
Historien om Greven trenger vi å høre - det kan bli mye bra av dette!
Reply to Your Post
Delete Post



Post #9
Tom Jin (no network) replied to your post
on Jun 15, 2007 at 3:14 AM
haha det var noen jævlig bra historier du kommer med per!.....men har greven trent på partner?!?!?Huh...hahaha
Reply to Tom
Send Message
Report Tom



Post #10
1 reply
Andreas Garshol Sorensen (Norway) replied to your post
on Jun 15, 2007 at 10:32 AM
Han trente der en ganske kort periode, mens drapet i Lillehammer ble etterforsket. Taus, langt haar, spinkel, husker ham ganske godt. Trente som regel paa formiddagen, rundt 12. Tror det var ronny som fortalte meg at det var greben etter at han ble tatt.
Reply to Andreas
Send Message
Report Andreas



Post #11
1 reply
Tom Jin (no network) replied to Andreas's post
on Jun 15, 2007 at 2:59 PM
ok..hoho...jaja...men når var partner i kjelleren a??
Reply to Tom
Send Message
Report Tom



Post #12
1 reply
You replied to Tom's post
on Jun 15, 2007 at 5:37 PM
Det var helt i starten når det startet.
Reply to Your Post
Delete Post



Post #13
1 reply
Tom Jin (no network) replied to your post
on Jun 16, 2007 at 10:15 AM
å ja ok....
Reply to Tom
Send Message
Report Tom



Post #14
You replied to Tom's post
on Jun 18, 2007 at 6:18 PM
I mangel av gode bidrag kommer det her et nytt innlegg i serien artige episoder på gymmet.

Dessverre ikke fra Partner Gym, men likefullt verdt å få med seg:

MANNEN MED SPRETTBENKEN!
--------------------------​--------------

Beste gymløft i benk i Norge ? ?

Jeg har trent i endel år ( startet i 1979/1980 ) og har sett mye rart og mange sterke karer & damer på div, gym som jeg har trent på.
Den som har brent seg inn i minnet mitt , som den sterkeste gymper`n som aldri konkurrerte. " Da må vi tilbake til 1985 "
Jeg var bak å spottet , og jeg fikk litt ryggtrening med på kjøpet .
Da han som regel løftet de første 2-3 løftene helt selv, og den som stod som spotter ga hjelp opp på de neste, men bare det han trengte for å komme opp.
Men han holdt alltid hele vekten på nedturen selv.
Denne karen løftet ikke reint , det var både rompa opp & med sprett på brystkassa.
-
Jeg har spottet han på : 250 - 280 & 300kg.
Men den verste serien som jeg sto bak , var på 320kg .
Første reppen gikk opp alene " med rompa opp & sprett " den neste måtte jeg dra " kun opp " ca, 60-70 kg , og repp nr 3 , da var det veldig tomt for da dro jeg ca, 140kg. . .
-
En annen ting han gjorde en annen gang var å vinne et veddemål med ta 100 kg x 100 repp " med rompa opp & sprett " dette tok ca 2 minutter og 30 sekunder og ble utført i et og samme sett.
Da var han ca, 40 år og 110-115 kg .
Jeg har aldri sett noe lignende igjen.
-

. . . . mvh . . . . " 20 inch-arms " . . . .


Utlogget JHH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 568
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 568

  • Stavanger VK
Sv: Største flause under trening?
« #223 : 10. oktober 2007, 15:53 »
haha, likte best bøyen i olabuksen, mr trening Tongue
66 - 82 @ -69kg

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Største flause under trening?
« #224 : 10. oktober 2007, 15:58 »
Jeg har driti i buksa, spydd og blødd neseblod (dessverre ikke alt på en gang), samt fått akutt ryggskade så jeg havnet på legevakta (kun en gang).

Bukser har jeg ryki i fleng. Hud fra håndflater og fingre er flerret opp mer enn en gang, og blåmerker her og der etter tunge løft har hendt mange ganger.

En gang skadet jeg meg skikkelig på tunge strake mark, var noe som ga etter på venstre siden av magen. Trodde først det var et ribbein, men var nok bare en muskelavrivning.

Da jeg var med i debutkonkurranse i Strongmann i Elnesvågen så fikk jeg et eller annet i overkant av magen, som gjorde vondt hver eneste gang jeg fikk full magesekk, trodde en stund det var brokk, men heldigvis har det gitt seg nå, men det tok sykt lang tid før det ble helt bra igjen.

Har et par andre historier også, men de er så flaue, at jeg ikke tør poste de!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!