Skrevet av Emne: Erik sin logg. Handbak og diett :)  (Lest 291773 ganger)

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3000 : 04. juli 2012, 01:31 »
Haha  Grin  Jeg kjøpte en pakke ifra en strongman side, husker ikke hva siden het.... Fikk det helt sinnsykt billig også, jeg tror faen meg vi fikk det 60% billigere enn hva det vanligvis er.
Dæven du er en dust du hehe nei da, Jeg trente mye med Coc før men fant ut at jeg måtte fokusere på svakhetene mine. Hjelper ikke med bra grep og svake håndledd når du skal kjøre håndbak, men de hjalp faktisk overhånds marken min fra 180 til 210 på noen korte måneder Smiley
Vil trene tungt med grippere igjen men det passer ikke inn i underarmstreningene mine lenger, syns faktisk det lettere fører til betenelser enn underarmscurl osv.
Begynner nok og trene grippere igjen når armene vender seg til mengden hjuling de allerede får, hadde jo vært gøy og sertifisert nr 3 Smiley

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3001 : 05. juli 2012, 16:28 »
Torsdag
Markløft 4x8reps 65kg
Foroverbøyd roing 4x12 65kg
Rygghev 3x12reps
Chins 4x12
Oppsummering
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3002 : 05. juli 2012, 18:24 »
Jess jess... Jeg har som dere kanskje ser ikke fulgt get ripped(Isåfall ike oppdatert get ripped), jeg har vært så sykt sliten av både treningene, maten, og denne evig lange dietten jeg har vært på, jeg har enkelt og greit bare fått en skikkelig psykisk knekk.. Jeg har gått ifra 140kg til 94kg ca.. Og jeg er ennå tykk, og dette har virkelig knekt meg ned i skiten. Så nå har jeg tatt meg selv i den feite kroppen min, og filleristet den og hue mitt.. Jeg må skjerpe meg !!! Jeg har jo sagt jeg går etter mottoet "A winner never quit, a quitter never win".. Kanskje jeg heller må slutte å sutre over noe som BARE ER MIN EGEN FEIL, og begynne å trene og spise skikkelig ?!?! Jeg har ikke stoffskifte eller andre unnskyldninger som andre feite mennesker har, jeg har bare fått i meg mer kalorier enn hva jeg har forbrent, og dette har ført til at jeg er tykk obviously... Så ifra mandag av begynner hardkjøret igjen, jeg modifiserer get ripped programmet, jeg trenger motivasjon for å trene, jeg må rette treningene mot handbakk, og jeg må kutte ned litt på cardio, for å i det heletatt kunne fungere i jobben min, som er ganske så fysisk krevende.


Mat
Karbonadedeig 800g
Havregryn 200g
Tunfisk 300g

+ Masse salat, paprika, agurk, tomat, løk, krydder og litt sitron til tunfisk.

Jeg kommer til å kjøre 20min cardio - intervall 60sec/30sec 10 runder - langkjøring - intervall 30/30 5runder på mandager, og 30min cardio 5 ganger i uka... Fri en dag i uken.

Dette kjører jeg helt til det slutter å fungere-
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3003 : 06. juli 2012, 16:47 »
lolz
Smalbenkpress 4x8reps 90kg
Dips 3x12reps
Triceps press som blir brukt i handbakk 4x6-8reps

Hook Hold 3x12reps 27.5kg
Top Roll   3x12reps 22.5kg
Reverse hold m/stang 3x12reps 25kg

Handleddrotations..

En tykk planke som jeg holder ett grep på... 3xMax tid
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Qvasi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3004 : 06. juli 2012, 16:56 »
Honnør for kjempeflott framgang. Ser du er litt misfornøyd selv, men utgangspunktet tatt i betrakning har du jo gjort en ekstremt bra jobb=)! Den lange dietten må ha tatt hardt på psyken, men ser du har fått ny giv! Artig å følge med deg=)

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3005 : 06. juli 2012, 19:19 »
140kg til 94 står det respekt av Smiley
Jeg var vel ca 130 på det meste og det er ikke lett å starte med nedgang. Må si at du har mye å være stolt over, Å strebe etter perfeksion er det ingenting i veien for men det er også viktig å stoppe opp noen ganger og innse at det man har akuratt nå er bra det også Smiley

Jeg er også feit, eller rettere du er slank jeg er ikke Smiley
Jeg veier for tiden 118 noe som er ganske så deprimerende med tanke på at jeg var 109 i vinter og fremdeles feit haha.
Min kost går i cola og sjokolade, Men jeg må nå skjerpe meg før jeg kommer til the point of no return (som jeg kansje ikke er så langt unna som jeg håper)
Tenker jeg må se en episode av the biggest losser for å kickstarte det hele hehe.

Hva tror du er grunnen for at du først ble 140kg ? og hvordan klarte du og vri deg fri fra den onde sirkelen ?

Godspeed Wink

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3006 : 06. juli 2012, 19:30 »
Honnør for kjempeflott framgang. Ser du er litt misfornøyd selv, men utgangspunktet tatt i betrakning har du jo gjort en ekstremt bra jobb=)! Den lange dietten må ha tatt hardt på psyken, men ser du har fått ny giv! Artig å følge med deg=)

Takk takk.. Sliten psyke, men er ikke annet enn å slutte å sutre og heller komme igang, unnskyldninger er ikke veien
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3007 : 06. juli 2012, 19:39 »
140kg til 94 står det respekt av Smiley
Jeg var vel ca 130 på det meste og det er ikke lett å starte med nedgang. Må si at du har mye å være stolt over, Å strebe etter perfeksion er det ingenting i veien for men det er også viktig å stoppe opp noen ganger og innse at det man har akuratt nå er bra det også Smiley

Jeg er også feit, eller rettere du er slank jeg er ikke Smiley
Jeg veier for tiden 118 noe som er ganske så deprimerende med tanke på at jeg var 109 i vinter og fremdeles feit haha.
Min kost går i cola og sjokolade, Men jeg må nå skjerpe meg før jeg kommer til the point of no return (som jeg kansje ikke er så langt unna som jeg håper)
Tenker jeg må se en episode av the biggest losser for å kickstarte det hele hehe.

Hva tror du er grunnen for at du først ble 140kg ? og hvordan klarte du og vri deg fri fra den onde sirkelen ?

Godspeed Wink


Takk for fine ord, setter stor pris på det Smiley Hehehhe... 118kg, men med en del muskler på ryggstrekkere, lår, hamstrings, rumpe... Noe jeg ikke har i det HELETATT ! Ja... Serriøst, husk og stopp før du går for langt, dette kødder jeg helelr ikke med, du vil da isåfall angre dypt Tongue 

Grunnen er at jeg ikke brydde meg.... Styrke=Alt, jeg husker jeg fulgte CYC, jeg prata med Martin Rønning og han hadde ikke troa på at jeg ville ta rekorden hannes, dette ble jo da målet mitt da, og kunne bevise det umulige (HE_HE) .. Så jeg økte i vekt, men også i benkpress,,, var 17år og benka 160kg i smalbenk.. Men på utplassering på Hydro skulle jeg en morgen ta på meg verneskoa, og magen var i veien,,,, jeg fikk faen ikke knytt skoa.. Da tok je av meg klea igjen og gikk hjem, dette tok absolutt alt mot ifra meg, og det var også dette som fikk meg igang på diett... Styrken kunne jeg ta igjen seinere,, men rekorden til CYC tok jeg aldri
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3008 : 06. juli 2012, 20:32 »
Takk for fine ord, setter stor pris på det Smiley Hehehhe... 118kg, men med en del muskler på ryggstrekkere, lår, hamstrings, rumpe... Noe jeg ikke har i det HELETATT ! Ja... Serriøst, husk og stopp før du går for langt, dette kødder jeg helelr ikke med, du vil da isåfall angre dypt Tongue 

Grunnen er at jeg ikke brydde meg.... Styrke=Alt, jeg husker jeg fulgte CYC, jeg prata med Martin Rønning og han hadde ikke troa på at jeg ville ta rekorden hannes, dette ble jo da målet mitt da, og kunne bevise det umulige (HE_HE) .. Så jeg økte i vekt, men også i benkpress,,, var 17år og benka 160kg i smalbenk.. Men på utplassering på Hydro skulle jeg en morgen ta på meg verneskoa, og magen var i veien,,,, jeg fikk faen ikke knytt skoa.. Da tok je av meg klea igjen og gikk hjem, dette tok absolutt alt mot ifra meg, og det var også dette som fikk meg igang på diett... Styrken kunne jeg ta igjen seinere,, men rekorden til CYC tok jeg aldri
Fortsett som du har gjort du! Når du er ferdig med slankekuren kan du leangaine et års tid og resultatet kommer til å bli knallbra. Gjør du som du har planlagt kommer du til å se rå ut innen du er 20 år gammel, og det er det ikke mange som gjør.

Når det gjelder CYC så var han veldig muskuløs og så bra ut i ung alder. Men det var før Dietmar fant ut at han hadde potensiale til å bli verdens sterkeste mann (i hvert fall uten doping). Han tok et valg om å spise seg opp og jeg tror nok ikke det er så lett for ham å måtte veie så mye som han gjør...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3009 : 08. juli 2012, 22:33 »
Søndag

Mye intens bryting idag... Begynner å bli OK i hook Smiley Men er svak mot å bli toprolla... Handleddet mååå komme seg !!
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3010 : 11. juli 2012, 01:38 »
Trening

Markløft 3x8 70kg 30sec pause mellom setta
Foroverbøyd roin 2x12 70kg 30sec pause

Millitærpress... Opp til 70kgx4reps.. Ganske tungt, lenge siden sist da...
Sidehev 1x12 10kg 1x12 8kg 1x15 5kg 1x8 10kg Alt supersett
Bakside skuldre 1x20 8kg

Skulle egentlig trene armene idag, og bryst.. Men var altfor sår, orker ikke noe betennelse, så tar det imorgen Smiley
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3011 : 11. juli 2012, 02:21 »
treningslolz

Flatbenk med hantler 4x6-8reps 35kg
Flyes 3x8-12 10kg

Hook Hold Opp til 41kg ca... 1x4reps Høyre og venstre
Top Roll   2x8 37.5kg ---> Litt curling med nøytralt grep ned til 90grader..
Reverse hold m/stang 4x8reps 40kg
Underarmscurl 3x30reps 30kg
Reverseunderarmscurl 3x30 10kg

Handleddrotations..

CoC 3x15reps++
Oppsummering
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3012 : 11. juli 2012, 20:18 »
Fine økter, konge hook hold da Cheesy
Bra Hooken kommer seg, hvordan føler du tricepspressen din er ? (da mener jeg håndbak ikke øvelsen)

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3013 : 12. juli 2012, 16:16 »
Fine økter, konge hook hold da Cheesy
Bra Hooken kommer seg, hvordan føler du tricepspressen din er ? (da mener jeg håndbak ikke øvelsen)

Takktakk Smiley Ja hooken kommer seg nå ! 50kg x 3-6reps om 7-10uker må gå !!
Haha, tricepspressen min er latterlig rett og slett, helt forferdelig dårlig Tongue Men tror dette også kan ha ne med dårlig teknikk å gjøre også,, jeg treffer ikke skikkelig på armen til motstanderen.
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Erik På Get Ripped. Bilde s.197
« #3014 : 12. juli 2012, 20:46 »
fredag

Dips 3x12reps +5kg
Smalbenkpress 4x10reps 75 30 sec pause mellom settene ------> Armhevninger 2x20reps

Hook Hold 1x8-9reps 30kg
Top Roll   1x8-12reps 25kg
Reverse hold m/stang 3x8-12reps 25kg

Handleddrotations..

En tykk planke som jeg holder ett grep på... 3xMax tid

Veldig god økt.. Intensiv og god... Koser meg på trening for tiden !
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!