Skrevet av Emne: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!  (Lest 10238 ganger)

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #45 : 04. september 2009, 15:59 »
har gjort det Smiley
Støtter siden. Nettopp støttet flere andre saker der og Smiley
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #46 : 04. september 2009, 16:00 »
Rolig nå.

står for alt jeg sier,og dekker meg ikke under noe aka!det er fri ytringsfrihet i landet her så vidt jeg vet!hadde du selv hatt bikkje hadde kansje satt deg mer inn i situasjonen.det blir som ens egene barn

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #47 : 04. september 2009, 16:01 »
nettopp vanlig å gi signalement på mistenkte.men det var tydeligvis en IKKE sak for politiet.men å bruke titusner av kroner på en å få tatt den bikkja er noe annet.
MAKES NO SENSE!
Gjør jo det. Sikkert en mye mer avslappende arbeidsdag å prøve å få avliva bikkjer og harsellere vanlige folk under avhør enn det det er å løpe etter potensielt ustabile kriminielle tjuvradder.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #48 : 04. september 2009, 16:08 »
står for alt jeg sier,og dekker meg ikke under noe aka!det er fri ytringsfrihet i landet her så vidt jeg vet!hadde du selv hatt bikkje hadde kansje satt deg mer inn i situasjonen.det blir som ens egene barn
Da synes jeg du takler dette på en dårlig måte.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #49 : 04. september 2009, 16:09 »
Masse gøy her. Alltid moro å høre hundeeiere av raser som er alt frem for å være kamphunder argumentere for de snille hundene sine.

Så en gang en oppdretter av denne type hund på tv som hadde med den snilleste hunden sin for nettopp å vise hvor veloppragen og rolig denne var til tross for belastet rase.. Den beit seg fast i programlederen tidlig i sendingen.

Fiffig Smiley
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #50 : 04. september 2009, 16:14 »
Masse gøy her. Alltid moro å høre hundeeiere av raser som er alt frem for å være kamphunder argumentere for de snille hundene sine.

Så en gang en oppdretter av denne type hund på tv som hadde med den snilleste hunden sin for nettopp å vise hvor veloppragen og rolig denne var til tross for belastet rase.. Den beit seg fast i programlederen tidlig i sendingen.

Fiffig Smiley

alltid artig å høre fra folk som aldri har hatt hunder eller har noe greie på hunder argumentere.ta å gjør et søk på google om amstaff/pitbull så leser du at de er kjent for å være noen av de mest familievennlige og barnevennlige  bikkjene som finnes.
at det finnes idioter som ødelegger for oss andre og bruker dem i hundekamper er trist.men det kan gjøres med stort sett alle raser.jeg kan få trent opp en puddel til å bli aggresiv å gå kamp mot andre puddler om jeg vil.
ting du IKKE har greie på bør du holde deg unna å diskutere!

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #51 : 04. september 2009, 16:16 »
Personlig er jeg ikke noe fan av  hunder selv, har blitt bitt i rumpa av en schæfer når jeg var mindre, og er allergisk mot dem ;P Men allikavel reagerer jeg på så jævla mye stress politiet skal gå gjennom, må da være viktigere saker å gidde å bry seg om.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #52 : 04. september 2009, 16:17 »
alltid artig å høre fra folk som aldri har hatt hunder eller har noe greie på hunder argumentere.ta å gjør et søk på google om amstaff/pitbull så leser du at de er kjent for å være noen av de mest familievennlige og barnevennlige  bikkjene som finnes.
at det finnes idioter som ødelegger for oss andre og bruker dem i hundekamper er trist.men det kan gjøres med stort sett alle raser.jeg kan få trent opp en puddel til å bli aggresiv å gå kamp mot andre puddler om jeg vil.
ting du IKKE har greie på bør du holde deg unna å diskutere!
Vi har da ytringsfrihet her i landet, har vi ikke Wink?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #53 : 04. september 2009, 16:23 »
alltid artig å høre fra folk som aldri har hatt hunder eller har noe greie på hunder argumentere.ta å gjør et søk på google om amstaff/pitbull så leser du at de er kjent for å være noen av de mest familievennlige og barnevennlige  bikkjene som finnes.
at det finnes idioter som ødelegger for oss andre og bruker dem i hundekamper er trist.men det kan gjøres med stort sett alle raser.jeg kan få trent opp en puddel til å bli aggresiv å gå kamp mot andre puddler om jeg vil.
ting du IKKE har greie på bør du holde deg unna å diskutere!

Så jeg får ikke lov til å uttale meg? Du nevnte noe om ytringsfrihet? Hva vet du om jeg har eller har hatt hund? At du er i stand til å gjøre de fleste raser, deriblant pudler, til ustabile og aggressive hunder. kan godt være Smiley God helg.
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #54 : 04. september 2009, 16:24 »
Pudler bjeffer jo mer enn de fleste hunder ;p jævla irriterende støgge pelsdotter

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #55 : 04. september 2009, 16:29 »
det er ikke hunden som er problemet,men eieren Cool
jeg er dørselger (kjører fiskebil) og har aldri blitt bitt av noen av disse "skumle" rasene,men derimot elghund,dachser,og små pudler har klart å sette tenna imeg Cool
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #56 : 04. september 2009, 16:30 »
Har hunder selv, 2 schæfere. Og er veldig glad i dyr, noe mer nusselig får du ikke! Det forholdet til hundene du får er noe helt spessielt. Og da er det faen ikke rett og ta livet av amstaffen! Hva har den stakkars hunden
gjort galt ? Var det galt av ham å passe på "broren" sin ? Sad

Offtopic:

Jeg synst ikke det er Pitbullen sin feil de har fått det rykte att dem er noen galninger og det er bare vondt i dem. Synst det er bare tull! Søskenbarnet mitt hadde en pitbull, hanhund. Den lekte og var kjempeglad sammen med våres hund(schæfer). Kan vell si de var bestevenner før den døde. Jeg mener det er mer av oppdragelsen av hundene som påvirker det dårlige inntrykke folk har på pitbuller. Det er menneskene som har gjort pitbullen slik. Er min mening

MvH Erik, en dyreelsker
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #57 : 04. september 2009, 16:58 »
alltid artig å høre fra folk som aldri har hatt hunder eller har noe greie på hunder argumentere.ta å gjør et søk på google om amstaff/pitbull så leser du at de er kjent for å være noen av de mest familievennlige og barnevennlige  bikkjene som finnes.
at det finnes idioter som ødelegger for oss andre og bruker dem i hundekamper er trist.men det kan gjøres med stort sett alle raser.jeg kan få trent opp en puddel til å bli aggresiv å gå kamp mot andre puddler om jeg vil.
ting du IKKE har greie på bør du holde deg unna å diskutere!

Så sint da, hva er poenget med en diskusjon hvis alle skal være enig med deg i utgangspungtet? Hvis du har som formål å informere eller lære bort til de vranglærte eller utvitende så må du gjøre noe annet enn å bjeffe;-)

Ellers så er jeg enig med deg når det gjelder dyr!
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #58 : 04. september 2009, 17:27 »
Har aldri ment at hunder kan sammenlignes med menneskeverd. Blir imidlertid oppriktig lei meg om hver gang barn blir drept av hunder.
Menneskeverd er oppskrytt,kryr av idiotiske mennesker.
 di fleste hunder er reale skapninger om du blir kjent med di:).
Hunder bør helst unngå og spise barn ja,uansett kor irriterende og uberegnlige barn ofte er,sett med ein hund sine øyner:)

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #59 : 04. september 2009, 17:29 »
Grunnen til man har ideen om menneskeverd er jo simpel ;p Hadde man ikke hatt det så hadde det jo ikke vært noen til å vise sympati tilbake til seg selv. Da hadde man jo måtte se seg bak skulderen hvert andre minutt for å passe på Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!