Skrevet av Emne: Hva er forskjellen på protein isolat og protein shake?  (Lest 4171 ganger)

Utlogget Kleif

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 70

Sitat
"Shake" er ikke en type protein! Shake er det vi kaller det når du har blandet protein med vann eller melk og mixet dette.

Jeg er fullt klar over dette. Grunnen til at jeg kaller det "shake" er at det er det proteinfabrikken kaller det. Legg merke til gåseøynene  Wink  (http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1373)

Sitat
Hvilke type protein det er
-Myse
-Kasein (sistnevnte bruker kroppen lengre tid på å ta opp i kroppen)

Jeg skal som sagt ha myse


Sitat
Næringsinnholdet i proteinet
-Protein
-Fett
-Karbohydrater
-Kalorier

På pf sin nettside står det ingenting om næringsinnholdet i sportpharma wheyene. Derfor lurte jeg på om noen hadde erfaringer med det.

Og det er rabatt på produktet (opprinnelig pris 249)

Sitat
Når du kjøper så kjøp helst i store kvanta (les: mye ) Da blir det billigere en om du bare kjøper 1 kg osv.

Det blir billigere pr. kg ja, men jeg har ikke råd til mer enn en kg akkurat nå.  what


Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
Sitat
Jeg er fullt klar over dette. Grunnen til at jeg kaller det "shake" er at det er det proteinfabrikken kaller det. Legg merke til gåseøynene    (http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1373)
Dette blir bare grusom nøyaktighet fra min side, men jeg bare er sånn :Smiley

Proteinfabrikken kaller det ikke "shake"
De kaller det "Whey Protein Shake" Og det du skal bruke når du forteller om det er "Whey Protein"

Blir som om jeg vil ha Rødbrus og bare sier at jeg skal ha Brus. Ingen vet hvilke type det er da Wink

Som sagt.. Pinlig nøyaktighet :Smiley hehehe Grin
Sitat
På pf sin nettside står det ingenting om næringsinnholdet i sportpharma wheyene. Derfor lurte jeg på om noen hadde erfaringer med det.

Og det er rabatt på produktet (opprinnelig pris 249)

PF har en rabatt ordning, men tror du må ha bestilt en viss mengde før du kan få noe rabatt.

Sitat
Det blir billigere pr. kg ja, men jeg har ikke råd til mer enn en kg akkurat nå.

Foreslår at du venter med å kjøpe protein da, og heller bruker penger på mat. Så kan du kjøpe en 3-4 kg dunk når du har penger til det Smiley

Utlogget Kleif

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 70

Sitat
Proteinfabrikken kaller det ikke "shake"
De kaller det "Whey Protein Shake" Og det du skal bruke når du forteller om det er "Whey Protein"

Ok greit. Wink Grunnen til at jeg refererte til "shake" med en slik avslappet og uoffisiell tone, var at vi hadde diskutert hvorhvidt vi skulle velge "whey protein isolat" eller "whey protein shake" fra sportpharma. Opptil flere ganger har jeg lagt ut linker, og jeg trodde derfor at folk skjønte hva jeg mente med "shake" Jeg beklager på det dypeste hvis noen føler seg såret av dette utsagnet :Smiley

Intensjonen til trådstarter var å finne ut hva forskjellen var på disse to produktene. Siden proteinfabrikken har kalt det ene produktet "Whey Protein Shake", falt det naturlig at han lurte på hva dette var, og brukte nettopp dette navnet. Derfor blir det egentlig litt unødvendig å beskylde oss "uproffesjonelle" for å bruke feilaktige benevninger. Hvertfall å gjøre det igjen og igjen osv...

Sitat
PF har en rabatt ordning, men tror du må ha bestilt en viss mengde før du kan få noe rabatt.

SportPharma-produkter er på salg fordi proteinfabrikken tømmer lageret for denne leverandøren


Sitat
Blir som om jeg vil ha Rødbrus og bare sier at jeg skal ha Brus. Ingen vet hvilke type det er da

Brus da gitt Ohmy  Fy skam  No no

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
Sitat
Ok greit.  Grunnen til at jeg refererte til "shake" med en slik avslappet og uoffisiell tone, var at vi hadde diskutert hvorhvidt vi skulle velge "whey protein isolat" eller "whey protein shake" fra sportpharma. Opptil flere ganger har jeg lagt ut linker, og jeg trodde derfor at folk skjønte hva jeg mente med "shake" Jeg beklager på det dypeste hvis noen føler seg såret av dette utsagnet

Intensjonen til trådstarter var å finne ut hva forskjellen var på disse to produktene. Siden proteinfabrikken har kalt det ene produktet "Whey Protein Shake", falt det naturlig at han lurte på hva dette var, og brukte nettopp dette navnet. Derfor blir det egentlig litt unødvendig å beskylde oss "uproffesjonelle" for å bruke feilaktige benevninger. Hvertfall å gjøre det igjen og igjen osv...

Jasså du ser på meg som "proffesjonell" Wink Fårn si Grin Neida kødder bare Smiley

Sitat
Brus da gitt   Fy skam

Pepsi max kun på lørdager Wink

Men la oss legge alt dette dødt og  Offtopic

Grin Aktiv_af

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!