Skrevet av Emne: Scientologikirken  (Lest 3807 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Scientologikirken
« #15 : 16. april 2008, 10:11 »
Nå er det ikke bare det at folk tar testen, men du dras inn på et rom med mange mennesker som sitter å forteller deg hvor alene du er , og bedriver hjernevask..

Vært borte i de derselv, heldig for meg så lar jeg meg ikke hjernevaske, eller lar meg tvinges til å skrive under på "gjeldsdokumenter" for kurs , som mange andre..
Hehe lar deg ikke hjernevaske? biggrin Du bare bestemmer deg for å ikke la deg hjernevaskes, altså? Interessant. Noen spesiell teknikk du bruker, eller?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Scientologikirken
« #16 : 16. april 2008, 10:23 »
Vært borte i de derselv,

Finnes det noen ting på denne jord som du IKKE har erfaring fra eller kontroll på?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Scientologikirken
« #17 : 16. april 2008, 10:29 »
humm skeptisk, har ikke tenkt å ta den testen jeg i allefall. ^^
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Scientologikirken
« #18 : 16. april 2008, 10:56 »
Jeg har mer tro på de e-postene som lover meg millioner i arv fra en ukjent onkel i Nigeria bare jeg betaler inn noen lapper for å få igang transaksjonen, enn de scientologibastardene.
Har du også en onkel i Nigeria? Pussig sammentreff!

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Scientologikirken
« #19 : 16. april 2008, 10:57 »
Hehe lar deg ikke hjernevaske? biggrin Du bare bestemmer deg for å ikke la deg hjernevaskes, altså? Interessant. Noen spesiell teknikk du bruker, eller?
Bare et spørsmål om å la skitten gro lenge nok, så kan det ikke vaskes bort.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Scientologikirken
« #20 : 16. april 2008, 11:00 »
Hehe lar deg ikke hjernevaske? biggrin Du bare bestemmer deg for å ikke la deg hjernevaskes, altså? Interessant. Noen spesiell teknikk du bruker, eller?


Selvfølgelig kan man faktisk LA VÆR å a seg hjernevaske av scientologer. Har man ryggrad og egne meninger så kan man faktisk stå i mot de idiotene som står å rakker ned på deg..
Du vil ALLTID ha et valg, om du velger la de betemme eller bestemme selv hva du skal mene å tro

Spar meg for idiotkommentarer , er du snill..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Scientologikirken
« #21 : 16. april 2008, 11:33 »

Selvfølgelig kan man faktisk LA VÆR å a seg hjernevaske av scientologer. Har man ryggrad og egne meninger så kan man faktisk stå i mot de idiotene som står å rakker ned på deg..
Du vil ALLTID ha et valg, om du velger la de betemme eller bestemme selv hva du skal mene å tro

Spar meg for idiotkommentarer , er du snill..
Hjernevasking foregår slik at det står noen og rakker ned på deg? Den varianten har jeg aldri hørt om før.. Lyst til å forklare litt mer? Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Scientologikirken
« #22 : 16. april 2008, 11:40 »
Har man ryggrad og egne meninger så kan man faktisk stå i mot de idiotene som står å rakker ned på deg..

Dette er omtrent så feil som det overhodet kan bli. Rent teoretisk har man selvsagt muligheten til å basere avgjørelser på rasjonell overveiing, men empirisk forskning vil fortelle deg at det ikke alltid er så enkelt som man kanskje skulle ønske. Og det er vel ikke så veldig vanskelig å forstå hvorfor, dersom påstandene dine hadde stemt hadde jo f.eks tortur vært ubrukelig.

Om livet går på skinner og du er glad og fornøyd tviler jeg ikke på at du klarer å se hvor tøvete f.eks scientologien er. At det gjelder alle med "ryggrad og egne meninger" derimot? Men det høres jo veldig fint ut, da.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Scientologikirken
« #23 : 16. april 2008, 11:51 »
Tænk ju, Baltus. Håpet Nann skulle skjønne det sjøl, men du kom henne i forkjøpet. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Scientologikirken
« #24 : 16. april 2008, 13:37 »
- Du er ondskapsfull. Du er vanskelig å være sammen med for familie og venner. Du er ute av stand til å vise medfølelse. Du ser ingen egentlig grunn til å leve.

Dette er noen av karakteristikkene Scientologikirken bruker i sin personlighetstest Oxford Capasity Analysis (OCA). Det var resultatet av en slik test Kaja Bordevich Ballo fikk 28. mars i år, bare timer før hun tok sitt eget liv.

Scientologenes evalueringer kan gi alvorlige psykiske problemer, mener fagsjef Anders Skuterud i Norsk Psykologforening.

Psykolog Sverre L. Nielsen mener metoden er spesielt farlig fordi scientologene ofte er i kontakt med søkende, sårbare personer.

Svekket selvbilde

- Det kan føre til ytterligere svekket selvbilde, til psykoser og til selvmord som vi har sett her, sier han med henvisning til Kaja Bordevich Ballos tilfelle.


http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=514042

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Scientologikirken
« #25 : 16. april 2008, 14:01 »
Har tv2 en like omfattende NettTV-tjeneste som NRK? Skulle gjerne ha fått med meg tabloid-programmet fra i går.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Scientologikirken
« #26 : 16. april 2008, 14:10 »
Har tv2 en like omfattende NettTV-tjeneste som NRK? Skulle gjerne ha fått med meg tabloid-programmet fra i går.
Nei, de har en dårligere tjeneste og du må i tillegg betale for den.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Scientologikirken
« #27 : 18. april 2008, 14:35 »
Denne organisasjonen er mektig. Så mektig at man aldri i verden bør rote seg borti den.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Scientologikirken
« #28 : 19. april 2008, 10:12 »
Denne organisasjonen er mektig. Så mektig at man aldri i verden bør rote seg borti den.
Det er jo et knallgodt argument for å melde seg inn. Man må jo holde seg på det vinnende laget!

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Scientologikirken
« #29 : 19. april 2008, 20:18 »
Det er jo et knallgodt argument for å melde seg inn. Man må jo holde seg på det vinnende laget!

"If you can't beat em, join 'em...
Then hurt the team by beating yourself."

Sage Francis - Different. Sånn apropos ...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!