Skrevet av Emne: 830 kg raw  (Lest 78989 ganger)

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Solid form, tror du du kan true Hans og Grizzly? Smiley

Er ikke redd for og by opp di på en neve kamp, he he neida Smiley
Di har noe mere erfaring og såndt, og begge er sterkere i benken.
Men jeg håper jeg kan hente inn di kilone i bøy og mark.
Men vi for se Smiley

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Ja kan bli en enormt god klasse, tippe de to nevnte på rundt 950 og Einar, Tiller og Giseth på rundt 900 så man skal få kjempe for plasseringene det skal være sikkert he he Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Ja kan bli en enormt god klasse, tippe de to nevnte på rundt 950 og Einar, Tiller og Giseth på rundt 900 så man skal få kjempe for plasseringene det skal være sikkert he he Smiley

Blir bein hardt Nm og debutere i.
Men Olaf jeg synes du skal løfte raw i markløften jeg, så kan vi se hvem som er sterkest Wink
Jeg kommer nok til og løfte uten drakt siden jeg ikke får det noe bra til.

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Men Olaf jeg synes du skal løfte raw i markløften jeg, så kan vi se hvem som er sterkest Wink
Jeg kommer nok til og løfte uten drakt siden jeg ikke får det noe bra til.


Da synes jeg heller du bør legge inn mer teknikktrening med drakt Smiley
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Ha ha ja du har nå trua ihvertfall, skjer ikke på NM men det blir helt sikkert en anledning og siden du sier dropp drakta så sier jeg dropp belte jeg løfter bare med belte i mark når drakten er på, du kan jo bli med å jakte på den store manndomsprøven i mark 10x300 uten annet en reimer (tipper jeg ligger rundt 6-8 reps nå) Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Klubb mesterskap i Sande i dag, var sulten på og få høyna totalen i dag etter ett mitt på treet NM.
Startet på 325 i bøy, lett men underkjent på dybde. 330 i 2. løft godkjent Smiley. 340 kg underkjent pga dybde. Benken alle godkjent, 227.5 var beste løftet mitt.
Markløften dro jeg raw og dro 310, 332 og 342.5 kg alle godkjent Smiley 900 kg totalt i dag
Veldig moro Smiley
http://www.youtube.com/watch?v=G6YkWTIsjR0#noexternalembed

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Bra løfting! Bøyen så fin ut teknisk. Kan ikke ha vært mye om å gjøre på dybden på 340?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Bra løfting! Bøyen så fin ut teknisk. Kan ikke ha vært mye om å gjøre på dybden på 340?


tenkte det samme der.

Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Bra løfting! Bøyen så fin ut teknisk. Kan ikke ha vært mye om å gjøre på dybden på 340?


Takk takk Smiley
Tror ikke det var mye om og gjøre på dybden, kan være vinkelen på filminga og.

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Hårfint på 340. Det så godkjent ut for meg, men det kan være vinkelen på filmingen som du sier.

Supert løftet!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Veldig bra Lars! Jeg har bare sett bøyen én gang, men den så bra ut for meg også da jeg så den uten å analysere for mye. Nå har du et helt år til neste NM. Hvis du øver på drakta i mark så tror jeg du kan bli god for 360+ i marken til neste år. Benken tror jeg du med videre trening og tilpassing med skjort kan gjøre opp mot 250 og i bøy er du veldig sterk og jeg tipper du kan gjøre 370 der neste år. Hva blir da det med full klaff? Det blir 980 Smiley Jeg tipper 1000 kg på deg om 2 år!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Hårfint på 340. Det så godkjent ut for meg, men det kan være vinkelen på filmingen som du sier.

Supert løftet!

Takk takk Smiley Skal du løfte på syd norsk?

Veldig bra Lars! Jeg har bare sett bøyen én gang, men den så bra ut for meg også da jeg så den uten å analysere for mye. Nå har du et helt år til neste NM. Hvis du øver på drakta i mark så tror jeg du kan bli god for 360+ i marken til neste år. Benken tror jeg du med videre trening og tilpassing med skjort kan gjøre opp mot 250 og i bøy er du veldig sterk og jeg tipper du kan gjøre 370 der neste år. Hva blir da det med full klaff? Det blir 980 Smiley Jeg tipper 1000 kg på deg om 2 år!

Takk for det Smiley
Hadde vært moro og fått noe såndt neste år, neste stevne blir syd norsk i oktober.
Håper på og få til markdrakta og bli trygg nok til og slippe meg enda litt ned i bøyen, for da kan det bli en fin pers tror jeg Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Veldig bra Lars! Jeg har bare sett bøyen én gang, men den så bra ut for meg også da jeg så den uten å analysere for mye. Nå har du et helt år til neste NM. Hvis du øver på drakta i mark så tror jeg du kan bli god for 360+ i marken til neste år. Benken tror jeg du med videre trening og tilpassing med skjort kan gjøre opp mot 250 og i bøy er du veldig sterk og jeg tipper du kan gjøre 370 der neste år. Hva blir da det med full klaff? Det blir 980 Smiley Jeg tipper 1000 kg på deg om 2 år!

En god analyse  2thumbsup
Har også troen på slike tall innen få år.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Fosen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Bra løfting! En ting jeg lurer på, som jeg ser du og mange andre gjør i bøy, setter seg rolig ned og når du er nesten helt i bunn så slipper du på en måte opp spennet kan det se ut som og øker farten mot bunn, før du så skyter opp igjen? Klarer ikke helt å forklare hva jeg mener, men når jeg bøyer så holder jeg konstant fart ned og opp, kan du fortelle litt om måten du gjør det på?

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Bra løfting! En ting jeg lurer på, som jeg ser du og mange andre gjør i bøy, setter seg rolig ned og når du er nesten helt i bunn så slipper du på en måte opp spennet kan det se ut som og øker farten mot bunn, før du så skyter opp igjen? Klarer ikke helt å forklare hva jeg mener, men når jeg bøyer så holder jeg konstant fart ned og opp, kan du fortelle litt om måten du gjør det på?

Detta er noe jeg gjør for og komme dypt nok ned med utstyret på.
Di første gangene jeg løfta med utstyr så turte jeg ikke annet en og sette meg rolig ned hele veien, men da kom jeg heller ikke dypt nok.
Føler meg tryggere for hver gang jeg har på meg drakta, så nå setter jeg meg rolig i starten av løfte og når jeg kjenner utstyret strammer til så slipper jeg meg ned. Men er nok veldig viktig og stiva ryggen sånn at man ikke stuper framover i bunn.
Er ikke den med mest drakt erfaring, har vel hatt på meg bøy drakta 5-6 ganger. Må bare prøve seg fram Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!