Skrevet av Emne: LARS KLEV fra Norge 300 i benk  (Lest 37044 ganger)

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #75 : 21. april 2011, 18:01 »
Min lokale kilde fra Mandal informerer om at Klev tok 312 kg i benk for 2 mnder siden.

Bare synd at mandalitter ikke vet hvordan et kamera virker  Angry

Saken er vel at Lars ikke har det behovet for å vise seg selv som mange andre har.
Mandal Treningssenter.

Utlogget T.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #76 : 21. april 2011, 19:03 »
Husker Lars fra EM junior 1993 i Belgia. Plutselig ble det stille i lokalet og alle strømmet inn på oppvarmingen. Det var Lars som varmet opp i bøy uten utstyr - 300? Han var forøvrig veldig fornøyd med at kroppsvekta passerte 140 kg.
Husker også han sto i spagaten i resepsjonen og "varmet opp" til banketten. (Selve banketten er forøvrig borte fra hukommelsen).
http://en.allpowerlifting.com/results/IPF/EPF/1993/mens-juniors-european-powerlifting-championships/?all_attempts=1

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #77 : 21. april 2011, 19:15 »
Husker Lars fra EM junior 1993 i Belgia. Plutselig ble det stille i lokalet og alle strømmet inn på oppvarmingen. Det var Lars som varmet opp i bøy uten utstyr - 300? Han var forøvrig veldig fornøyd med at kroppsvekta passerte 140 kg.
Husker også han sto i spagaten i resepsjonen og "varmet opp" til banketten. (Selve banketten er forøvrig borte fra hukommelsen).
http://en.allpowerlifting.com/results/IPF/EPF/1993/mens-juniors-european-powerlifting-championships/?all_attempts=1

Han varmet opp med 300 uten utstyr og endte på 330 på stevnet? Smiley 300 raw som oppvarming i bøy og så dro han ikke mer enn 290 i mark? Høres lurt ut det!

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #78 : 21. april 2011, 19:22 »


Og ellers regner jeg med at folket har fått med seg siste nytt?
Askepott har fått seg ei lesbisk lillesøster. Noen som veit hva hun heter? Grin

God påske!


Slikkepott??? Smiley

Utlogget T.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #79 : 21. april 2011, 19:25 »
Han varmet opp med 300 uten utstyr og endte på 330 på stevnet? Smiley 300 raw som oppvarming i bøy og så dro han ikke mer enn 290 i mark? Høres lurt ut det!
Husk at draktene og knebindene ikke var de samme dengang. Han var forøvrig god for mye mer:
http://resultater.styrkeloft.no/lofter_vis.php?id=3556

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #80 : 21. april 2011, 20:24 »
Husk at draktene og knebindene ikke var de samme dengang. Han var forøvrig god for mye mer:
http://resultater.styrkeloft.no/lofter_vis.php?id=3556

Jeg har snakket med utallige utøvere som var gode på den tiden, og en del av de er ærlige nok til å fortelle at de fikk veldig godt utbytte av drakta+knebind på den tiden også, det er nok ikke så store forskjeller ifh til dagens utstyr i bøy som mange prøver å påstå, men litt er det. Og det har aldri vært en drakt i markløft som har vært bedre enn marathon drakta som de brukte da, den er ikke lov nå.

Benkpressdraktene har på en annen side utviklet seg rimelig heftig siden de først kom
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget T.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #81 : 21. april 2011, 20:38 »
Er stort sett enig. Marathon i markløft var bra, men stoffet var kreftfremkallende for de som arbeidet med sømmen. Dessuten var Geroge Zangas i skilsmisseforhandlinger med sin x, så han la ned firmaet.

Er imidlertid av den mening at drakter og knebind i bøy er mye bedre nå, men krever mye mer trening fordi man ikke kan overføre raw-bøy direkte til drakt/knebind. Og ikke minst var treningen annerledes. Drakt var bare for de tyngste løftene (kanskje bare på stevner).

Benkskjortene trenger vi ikke diskutere.

Utlogget anskar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 134

  • hei hei :)
Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #82 : 25. april 2011, 22:50 »
Blir fryktelig mye valsing rundt omkring i denne tråden, og skepsisen til folk som ikke har sett Lars løfte har jeg full forståelse for. Jeg gidder ikke å utale meg så jævlig kraftig her ettersom at jeg ikke lenger trener i samme lokale som ham, men fyren er antageligvis sterkere enn noen andre her. 272 raw på kloss er definitivt en sannhet, og jeg tror (desverre for dere som hater) ikke at klossen hadde sitt eget postnummer ei heller var den 10 ganger så lang som Halvmetern sin penis.q
Lars er en av de sterkeste menneskene i Norge, men på et punkt burde alle være enige;
mindre rykter om rykter fra gymmet og flere filmer.

jeg bruker som regel å ta med meg en kniv
og hvis noen kødder med meg så stikker jeg dem bare i magen en 2-3 ganger
hvis ikke dette fungerer så, jeg å ringer  jeg bare bas rutton


Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #83 : 26. april 2011, 10:07 »
Blir fryktelig mye valsing rundt omkring i denne tråden, og skepsisen til folk som ikke har sett Lars løfte har jeg full forståelse for. Jeg gidder ikke å utale meg så jævlig kraftig her ettersom at jeg ikke lenger trener i samme lokale som ham, men fyren er antageligvis sterkere enn noen andre her. 272 raw på kloss er definitivt en sannhet, og jeg tror (desverre for dere som hater) ikke at klossen hadde sitt eget postnummer ei heller var den 10 ganger så lang som Halvmetern sin penis.q
Lars er en av de sterkeste menneskene i Norge, men på et punkt burde alle være enige;
mindre rykter om rykter fra gymmet og flere filmer.
Njaaaa er ikke det en litt dryg påstand, tviler steeeeeerkt på at han er sterkere en Carl feks he he Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget anskar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 134

  • hei hei :)
Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #84 : 26. april 2011, 18:40 »
Tenkte helst på alle som gakker i denne tråden her. Ingen er jo selvfølgelig sterkere enn Carl  Cool

jeg bruker som regel å ta med meg en kniv
og hvis noen kødder med meg så stikker jeg dem bare i magen en 2-3 ganger
hvis ikke dette fungerer så, jeg å ringer  jeg bare bas rutton


Utlogget LilleKlev

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #85 : 27. april 2011, 14:48 »
Som sønn til den lille Klev, kan jeg si at han er sterkere nå enn han var når han ble junior verdensmester. Han er som sagt tidligere ikke den som er gladest i å trene, men han føler kroppen er på gang nå og vil se hvor langt dette kan nå.
Sønn til store Klev

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #86 : 28. april 2011, 12:38 »
Med tanke på hvor mange forbløffende løft som er gjort med skjorte, til mage, nesten ned, nesten opp og min personlige favoritt, til kloss. Så er jeg ikke overrasket over at klev har 300 eller mer på stangen. Da jeg så han på flyplassen på vei hjem fra Luxembourg i fjor så kunne jeg ikke annet enn å tenke, for en benkkropp. Mannen er monumental og meget trivelig. Når han gjør det på et stevne skal jeg gratulere han med glede. Men ikke før. Satser på at Norge har fått en ny superbenker.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #87 : 28. april 2011, 12:52 »
hvorfor er det altid så mye "dissing" av folk her på tf? Er det kun fordi det finnes folk som er sterkere enn dere selv?Smiley

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #88 : 28. april 2011, 13:43 »
hvorfor er det altid så mye "dissing" av folk her på tf? Er det kun fordi det finnes folk som er sterkere enn dere selv?Smiley

Nå er det jo minimalt med dissing i denne tråden?!

Når man har vært en del på forum, eller inne i diverse kraftsportmiljøer en god stund, så blir man vant til å høre om den "sinnsykt sterke bonden som tok 185 kg i benk første gang han prøvde, og som kommer til å sette nye norske rekorder i samtlige øvelser i løpet av året, samt vinne NSM og NM i vektløfting for halv maskin", men ingen har filmet det, og kommer aldri til å filme det, og alle kilder er anonyme 14 åringer på forum.

Jeg synes det absolutt store flertall i denne tråden opptrer med respekt, men du må også huske på at når man hører så mange slike historer som mange av oss gjør, så er det naturlig å ta de med en liten klype salt. Som Grizzly sier, det har også versert historier om folk som har tatt 300 i benk, som "glemte" å få med at det var til kloss.

Jeg, i likhet med de fleste andre i denne tråden, vil bøye meg i støvet når jeg ser det comeback stevnet til Lars Klev, der han løfter seg rett inn i historien som en av ganske få som har over 1000 kg sammenlagt i Norge. Men det må løftes først.
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget anskar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 134

  • hei hei :)
Sv: LARS KLEV fra Norge 300 i benk
« #89 : 28. april 2011, 15:22 »
Han var første mann til 900, og når sønnen hans sier at han er sterkere nå (et direkte sitat fra Lars selv) er det jammen ikke utenkelig, HEHE.

jeg bruker som regel å ta med meg en kniv
og hvis noen kødder med meg så stikker jeg dem bare i magen en 2-3 ganger
hvis ikke dette fungerer så, jeg å ringer  jeg bare bas rutton


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!