Skrevet av Emne: Hvem er norges råeste raw benkpresser?  (Lest 48289 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #150 : 31. mars 2008, 23:15 »
Det er vel ikke Jenny Jensen, hun synger du får pinadø vaske klærne dine selv.

Det der er(vet ikke hvordan det skrives) Lynni Treekreen eller noe slikt??
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #151 : 31. mars 2008, 23:15 »
Jenny jensens udødelige goldie!


Lynni Treekrem mener du vel.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #152 : 31. mars 2008, 23:21 »
neida men noen skiver med pålegg + middag er jo ikke akkurat optimalt for å bygge mye muskler, noe han sikkert ikke er ute etter uansett, noe som burde bety at folk som har fokus på benk og styrke og å bygge seg svære burde kunne presse mye tyngre vekter.

Tror du virkelig ikke Andreas Thorkildsen har optimalisert kosten sin noe så utrolig? Tviler på det er så mange her inne som er på linje med han når det gjelder treningsmengde og dedikasjon til idretten.

Ufattelig rart hvordan vi - hobbypumpere og/eller utøvere i noen av norges minste idretter (?) skal se ned på andre.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #153 : 31. mars 2008, 23:22 »
Tror du virkelig ikke Andreas Thorkildsen har optimalisert kosten sin noe så utrolig? Tviler på det er så mange her inne som er på linje med han når det gjelder treningsmengde og dedikasjon til idretten.

Ufattelig rart hvordan vi - hobbypumpere og/eller utdøvere i noen av norges minste idretter (?) skal se ned på andre.

Dritbra innlegg hvis du fjerner d-en i 'utøver'. Tongue

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #154 : 31. mars 2008, 23:24 »
Dette har vi vært gjennom før Shem  :Smiley  biggrin






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #155 : 31. mars 2008, 23:26 »
når han derre spydkastergutten klarer 190 i benk på rundt 90? kg kroppsvekt må jo en eller annen styrkeløfter kunne klare 300 kg uten doping? Gutten spiser tilogmed normal mat ffs.

hvis det er så enkelt så gå foran som ett godt eksempel å løft 300 kg i benken da??

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #156 : 01. april 2008, 08:40 »
Lynni Treekrem mener du vel.


Jeg mente jenny jensen fordi jeg ikke kjente til den sangen og trodde det var en omskrivning av nå får du pinadø vaske klea dine skjøl. Men der tok jeg feil altså.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #157 : 01. april 2008, 13:15 »
Hehehe, me fare for å ta munnen for full virker det som de som har erfaring med doping, eller trener i miljøer der dette er normen-de har ikke så veldig tro på at 300 grensen kan brytes med en forgifta kropp.

De som derimot trener på et hobbybasis, fester og trykker i seg pizza, men fortsatt kan gå å reppe greit på 200 når mandagen kommer, de kan ikke forstå hvordan sprøytrerumpene ikke klarer å pirke opp 300 i benken.

Personlig tror jeg på linje med Ossie- hvis en større andel av byggere eller andre som av en eller annen grunn invisterer masse penger på å få vannhode- hadde vært mer opptatt av å oppnå brutal styrke enn å se ut som en kiwi med Melanotan, ville vi sett mange flere som luktet på 300 i benk.

Hvis en desperat mor på 56 kg kan løfte en bil bort fra sitt fastklemte barn, bør det være mulig for en gorilla på 140-150 kilo å løfte 300kg i benkpress. Det ligger et enormot potensiale i menneskekroppen!
Er ikke vi på toppen av nærnigskjeden da??? Var det bare styrken vi ikke fikk med oss i gensettet fra våre artsfrender i "jubaloo" og co??   I rest my case... Lips Sealed
Finn fem feil.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #158 : 01. april 2008, 15:37 »
Hvis en desperat mor på 56 kg kan løfte en bil bort fra sitt fastklemte barn, bør det være mulig for en gorilla på 140-150 kilo å løfte 300kg i benkpress.

Dette er en myte. Hun veide 57 kg.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #159 : 01. april 2008, 16:05 »
Hvis en desperat mor på 56 kg kan løfte en bil bort fra sitt fastklemte barn
Dette er jeg overbevist om at bare er tull. Har hørt denne vandrehistorien selv såklart, men alt det der med "tro kan flytte fjell", "når det står om livet løfter du mye mer" etc. etc. er bare bullshit. Jeg er enig i at adrenalin gjør at man løfter mer og at det hjelper å visualisere/ha tro, men vi snakker ikke at noen som normalt er kapable til å løfte 80 kg plutselig tar 250 kg. Skal vi si 5 maks 10 kg økning når livet står på spill? Eller ens barns liv for den saks skyld?

Jeg ser på denne historien med den tynne dama som løftet bilen på samme måte som spøkelseshistorier hvor ting flyr gjennom lufta helt av seg selv. Det er er mulig disse tingene har skjedd, men isåfall finnes Gud og det er han som hjalp dama og spøkelser eksisterer og hev/flyttet objektene. Synes imidlertid det er rart hvis Gud skal være så selektiv i hva han hjelper til med her ned på jorda så jeg velger å tro at historien med dama er bare oppspinn.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #160 : 01. april 2008, 16:33 »
Men denne vandrehistorien har litt mer substans en de fleste slike historier.  I følge engelske versjonen av guinness 1977 gjaldt denne historien en kvinne ved navn Maxwell Rogers i Tampa Florida. Hun skal ha løftet den ene enden av en stasjonsvogn den 24 april 1960 da den falt oppå sønnen som lå under å mekka på den, vekten var 3600ibs. Hun veide 55kg og ble raportert som hysterisk når det skjedde, hun skal ha knekt (cracked) noen ryggvirvler.


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #161 : 01. april 2008, 17:53 »
Historien om denne moren i nød er ikke unik. Hennes impulsive kraft kan til en viss grad sammenliknes med den styrken psykotiske og demente kan få - når de mentale sperrene er satt ut av spill.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #162 : 01. april 2008, 18:02 »
En normal person som etter jobb setter seg i sofaen kan bruke/ utnytte inntil 50 % av muskelmassen sin.
En person som jevnlig mosjonerer etter jobb e.l. kan bruke/ utnytte inntil 70 % av muskelmassen sin.
En vektløfter (elitestyrkeutøver) kan bruke/ utnytte inntil 90 % av muskelmassen sin.

Noe her sier meg at en liten nødreserve ligger laglig til hvis nøden er stor.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #163 : 01. april 2008, 18:13 »
Dette er jeg overbevist om at bare er tull. Har hørt denne vandrehistorien selv såklart, men alt det der med "tro kan flytte fjell", "når det står om livet løfter du mye mer" etc. etc. er bare bullshit. Jeg er enig i at adrenalin gjør at man løfter mer og at det hjelper å visualisere/ha tro, men vi snakker ikke at noen som normalt er kapable til å løfte 80 kg plutselig tar 250 kg. Skal vi si 5 maks 10 kg økning når livet står på spill? Eller ens barns liv for den saks skyld?

Jeg ser på denne historien med den tynne dama som løftet bilen på samme måte som spøkelseshistorier hvor ting flyr gjennom lufta helt av seg selv. Det er er mulig disse tingene har skjedd, men isåfall finnes Gud og det er han som hjalp dama og spøkelser eksisterer og hev/flyttet objektene. Synes imidlertid det er rart hvis Gud skal være så selektiv i hva han hjelper til med her ned på jorda så jeg velger å tro at historien med dama er bare oppspinn.

Hallo!  Har du helt glemt at det er apegener som flyter i blodet vårt? Det bør heve terskelen betraktelig for hva menneskekroppen er kapabel til...
Personlig tror jeg både tro kan flytte fjell, Gud kan flytte fjell og små damer på under 60kg som curler med stasjonsvognen sin...Uansett håper jeg at "brun og blid" gutta rundt i norges land kan vise at Viking horden fra nord ikke er en utdøende rase, men setter sin ære i å på ny markere Norge på kartet som en dynamis produserende nasjon!
Finn fem feil.

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #164 : 01. april 2008, 18:15 »
Det er ikke mange miligrammen melanotan før Hellmik hadde benka 300kg Grin headbang

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!