Skrevet av Emne: metern  (Lest 177309 ganger)

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #105 : 27. mai 2008, 21:05 »
likte godt den: FOR EN MANN;)  takk:)Smiley

ikke sett alle innleggene jeg.. blir så glad hver gang jeg går inn her.. wiii:)  får holde meg mer oppdatert..

blir spennende å se hva kommende år vil bringe.. vi må ALLE stå på nå og knuse rekorder og mål vi har satt oss.. hehe:)  men her blir det en 3 mnd pause så kroppen får hvilt seg godt og så hardcore igjen.. skal trene da men skal gi kroppen litt ro og fred..

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: metern
« #106 : 28. mai 2008, 14:13 »
vært i litauen?

Utlogget Zuul

Sv: metern
« #107 : 28. mai 2008, 14:14 »
Så vidt jeg fikk med meg ble det femte?

Utlogget m0e

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

  • ”Failing to plan is planning to fail”
Sv: metern
« #108 : 28. mai 2008, 15:51 »
Det i Litauen var bare surr..

"desverre var litauen bare PISS.. ble lok fra annkomst til avreise nesten.. 3 timers kjøring etter flyturen dit vi skulle, men først 3 timers venting på ett senter..

kom til ett møkka hotell hvor det omtrent ikke var mat eller noe, alt så ut som det var tatt fra en russisk B film.. men men spiller jo ingen rolle disse tingene egentlig.. men konk var bare tull det og å da ble hele greia 0 verdt for oss alle..

vi var flere inviterte og ingen kom vidre engang.. godt nivå der men ikke noe utenom det vanelige og hele opplegget var ett eneste rot og vi fikk vite at alle deltagerne hadde med egen dommer?? halloooooooooooo det går ikke med internasjonale regler under ifbb, men her hadde de egne regler og vi skulle faen ikke komme å ta noen gode plasseringer.. så det hele virka ganske tatt ut fra lufta, vi var bare ett trekkplaster for tilskuere, ikke annet så det var en dårlig men lærerik opplevelse..

en uprofesjonell og dårlig konkurranse.."

fra bloggen til metern. Tongue
68kg kroppsvekt
115 kg Benk(03.01.2011)
150 kg Bøy(26.11.2010)
167,5 kg Mark(02.01.2011)

"Every man suffers pain, either the pain of hard work or the pain of regret"




Bildeprofil


Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: metern
« #109 : 28. mai 2008, 16:26 »
Det i Litauen var bare surr..

"desverre var litauen bare PISS.. ble lok fra annkomst til avreise nesten.. 3 timers kjøring etter flyturen dit vi skulle, men først 3 timers venting på ett senter..

kom til ett møkka hotell hvor det omtrent ikke var mat eller noe, alt så ut som det var tatt fra en russisk B film.. men men spiller jo ingen rolle disse tingene egentlig.. men konk var bare tull det og å da ble hele greia 0 verdt for oss alle..

vi var flere inviterte og ingen kom vidre engang.. godt nivå der men ikke noe utenom det vanelige og hele opplegget var ett eneste rot og vi fikk vite at alle deltagerne hadde med egen dommer?? halloooooooooooo det går ikke med internasjonale regler under ifbb, men her hadde de egne regler og vi skulle faen ikke komme å ta noen gode plasseringer.. så det hele virka ganske tatt ut fra lufta, vi var bare ett trekkplaster for tilskuere, ikke annet så det var en dårlig men lærerik opplevelse..

en uprofesjonell og dårlig konkurranse.."

fra bloggen til metern. Tongue
hehe... boring!!

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: metern
« #110 : 28. mai 2008, 18:36 »
Det i Litauen var bare surr..

"desverre var litauen bare PISS.. ble lok fra annkomst til avreise nesten.. 3 timers kjøring etter flyturen dit vi skulle, men først 3 timers venting på ett senter..

kom til ett møkka hotell hvor det omtrent ikke var mat eller noe, alt så ut som det var tatt fra en russisk B film.. men men spiller jo ingen rolle disse tingene egentlig.. men konk var bare tull det og å da ble hele greia 0 verdt for oss alle..

vi var flere inviterte og ingen kom vidre engang.. godt nivå der men ikke noe utenom det vanelige og hele opplegget var ett eneste rot og vi fikk vite at alle deltagerne hadde med egen dommer?? halloooooooooooo det går ikke med internasjonale regler under ifbb, men her hadde de egne regler og vi skulle faen ikke komme å ta noen gode plasseringer.. så det hele virka ganske tatt ut fra lufta, vi var bare ett trekkplaster for tilskuere, ikke annet så det var en dårlig men lærerik opplevelse..

en uprofesjonell og dårlig konkurranse.."

fra bloggen til metern. Tongue

sprøtt...

skulle ikke  tro sånt var mulig i 2008!!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: metern
« #111 : 28. mai 2008, 19:01 »
Nå vet vi jo av erfaring at der alltid er invitasjoner og kompisdømming så det holder.
er med BB som melodi grand Prix , vet du;)

Vi ser det jo også på internasjonale stevner. Er du uheldig og ikke ha nok nordiske dommere med, så ender det i øst europeisk favør.
Var faktisk bra at de jentene vi har hatt med i BF er såpass pene, og søte at de faktisk blir lagt merke til.
Værre er det vel med dere gutta : Biff i fleng og ingen ser indrefiléten mellom alle bankebiffa Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget bizzl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: metern
« #112 : 28. mai 2008, 21:58 »
likte godt den: FOR EN MANN;)  takk:)Smiley

ikke sett alle innleggene jeg.. blir så glad hver gang jeg går inn her.. wiii:)  får holde meg mer oppdatert..

blir spennende å se hva kommende år vil bringe.. vi må ALLE stå på nå og knuse rekorder og mål vi har satt oss.. hehe:)  men her blir det en 3 mnd pause så kroppen får hvilt seg godt og så hardcore igjen.. skal trene da men skal gi kroppen litt ro og fred..

Syk fysikk, sinnsykt bra! Smiley Ble gira til å komme meg på gymmen å løfte no vekter! Grin
eat
train
sleep
repeat

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #113 : 28. mai 2008, 22:24 »
Ja litauen går ikke ann å se på desverre.. var som å komme til ett surkus.. kunne hatt rød hatt og nese og gjort det like bra.. bare tatt ut i fra det blå.. tagisk.. men viser seg at det faktisk forekommer ofte i slike land..   men men en erfaring rikere i hvertfall..

bara få opp beina til neste konk så blir dette knall.. ser på bildene jeg tok før jeg dro at det var riktig måte å gjøre dte på...

bigdawg

  • Gjest
Sv: metern
« #114 : 29. mai 2008, 14:45 »
uza big mafakka! daemnnn

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #115 : 29. mai 2008, 21:29 »
kimbooooooooooooo:)

Utlogget Ken Velde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 185

Sv: metern
« #116 : 29. mai 2008, 21:45 »
Du er rå Marius Wink Det at du ved siden av har et fett liv som ikke ligner noe på et bygger liv.. Beundrer typer som deg Smiley Bruker å stikke innom loggen din iblant. Alltid bilder av deg i syden, eller på fest Smiley
Får alltid en motivasjons-boost når jeg er innpå bloggen din.

Å det ser ut til at du nærmer deg å bli Norges beste bygger!

Bøyer meg i støvet.. Smiley
Nord Norge Grand Prix - Amatør  3.plass      2010

Kristiandsand Showlift NM i -105kg  5.plass   2010


Trondheim Strongman - Kaliber Gym

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #117 : 30. mai 2008, 00:42 »
damn.. rødmer her jeg:) hehe tusen takk.. ja i mine yngre dager gjorde jeg typsike feil.. de litt ekstreme.. man tenker overalt å er redd for å spise feil gjøre feil.. jegføler selv at man må finne en gylden middelvei.. må ha ett liv men samtidig fokuserepå det man vil.. eller det man skal oppnå.. ingenting kommer jo gratis.. men jeg har nå pga konk roet veldig festinga, men har jo utvikla meg sinnsykt siste året på tross av mye hard festing.. men er nok ikke no pluss generellt, men ja liker å ta meg en fest iblant da:)

IT`S ALL ABOUT LIVING THE LIFE YOU LOVE, AND LOVING THE LIFE YOU LIVE... Wink

STÅ PÅ... KEEP IT TIGHT:)

Utlogget Ken Velde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 185

Sv: metern
« #118 : 30. mai 2008, 01:26 »
Det virker som du har ting på stell Smiley Ser i bloggen din at du har en passe bra livstil samtidig som du har vokst brutalt Wink Fortsett å ha hode på rett plass å du kommer til å bli nr.1 i kroppsbygger norge!

My man, liker sitatene dine Wink
Nord Norge Grand Prix - Amatør  3.plass      2010

Kristiandsand Showlift NM i -105kg  5.plass   2010


Trondheim Strongman - Kaliber Gym

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #119 : 08. juni 2008, 01:35 »
må bare få tatt noen:)  men burde gjøre det snart ja så kommer snart;)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!