Skrevet av Emne: metern  (Lest 177194 ganger)

Utlogget Lars A. Bruland

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Sv: metern
« #270 : 26. februar 2009, 13:57 »
Fy faen for en fantastisk rå fysikk! Satt å leste gjennom heile bloggen din her hinn dagen, greide ikkje å slutte,  veldi arti lesing å masse rå bilder:)!

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #271 : 27. februar 2009, 07:33 »
TAKK TAKK.. det er meninga så da e mission complete:) må bare bli flinkere til å ta bilder..  men tenkte bestille en fotograf til bilder nærmere konk.. noen som vet om noen som er flinke på bilder av kropp og litt kreative?







Bilde gjør seg ikke rett, men var selv fornøyd md formen sist sjekk her.. eller første sjekk heter det.. droppa fort og er faktisk ikke langt unna der jeg skal være.. nå pleier jeg ikke starta dietten enda menskal sørge for å komme inn hard som f og tør og fin:)   ca 90 blir det på scenen..  Smiley

fikk god tilbakemelding fra Geir Borgan:)   altid godt å høre hva han synes og få litt veiledning.. jeg mener han er flinkest i norge til å hjelpe og veilede.. ikke masse triks men godt øye og god kunnskap Smiley

lagt på meg en god del i beina og smalere midje og ja overalt tjukkere..  glaaad:)


Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: metern
« #272 : 02. mars 2009, 13:48 »
hoho..sykt forhold mellom skuldre midje Cheesy

Dette blir morro å se utover våren Smiley
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: metern
« #273 : 02. mars 2009, 19:13 »
Her kan man nesten tatovere Finnmark i skala 1:1 på ryggen!  Shocked

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Sv: metern
« #274 : 02. mars 2009, 19:16 »
Rett og slett utrolig bra  Smiley  Du er råååååå  Cool Skal bli morro å se deg på Oslo GP  Smiley


Utlogget Solbækken

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 561
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 561

  • Gjort er gjort
Sv: metern
« #275 : 02. mars 2009, 19:19 »
Forbilde! Smiley
Dæven for en fysikk, også så bra form allerede nå  Cheesy
Hva er det egentlig fettprosenten din pleier å ligge på off og on season a?  Smiley
- 92- model
- 182 cm
- Trent siden våren 08, med fullstending avbrekk fra treningen i perioden juni 2010 til september 2011

Loggfører treningen min:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114602.msg1720175;topicseen#new

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #276 : 02. mars 2009, 22:38 »
takker så mye folkens.. er andre uka på diett nå men går bra dette Smiley   vel ifjor shapa jeg litt inn å da sa geir at jeg lå på ca 5% når jeg starta.. men fett prosenten har jeg aldri målt eller brydd meg om.. speilet som teller.. må i form enten dte er vann eller fett eller hva det er..

men tror dette skal bli bra selv.. bare litt redd for å gjøre noe dumt i henhold til en konk og at jeg da sliter med å shape inn til neste uka etter.. men skal prøve an ny alternativ karbing osv.. eller får se men tror det Smiley

blir uansett drit spennende dette.. men tror det fort kan bli -100 til NM..

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: metern
« #277 : 03. mars 2009, 16:27 »
Fete tram lines! Hvor tok du dem?

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #278 : 03. mars 2009, 21:04 »
tram lines?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: metern
« #279 : 03. mars 2009, 21:10 »
han mener sikkert "Tramp lines"... hore-linjer... rofl

Neida... jeg tipper han mener at stripene på ryggen din ligner på motivene på en gammel Trans Am... Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: metern
« #280 : 03. mars 2009, 21:13 »
etter en tur på google virker det som han kan mene Tram lines, som i striper i frisyren... trikkeskinner direkte oversatt... Smiley

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: metern
« #281 : 03. mars 2009, 21:25 »
Stemmer det du:)

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #282 : 03. mars 2009, 22:26 »
haha må le Smiley j måtte teste ut.. lenge siden jeg har hatt slik.. og tenkte fixe meg litt opp til scenen vett:) eller kanskje jeg skal gjøre noe helt annet.. må jo synes.. haha


etter dagens vekt er jeg nesten redd jeg ikke klarer gå i -90.. men skal nok gå.. karbet opp på lør men ligger jo på null hele uka og ikke droppa noe enda.. hmmm trener jo bra så kan hende jeg har lagt på meg litt da men..

Protein1991

  • Gjest
Sv: metern
« #283 : 03. mars 2009, 22:29 »
Sinnsykt bra form på deg, Metern!
Stå på vidre. Tror virkelig du kan nå langt!  Grin

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #284 : 03. mars 2009, 22:34 »
takk takk mann Smiley ja vi får se.. utviklet meg masse siste par konk nå og blir nok ikke mindre nå som jeg har blitt mere seriøs.. merker jeg har MYE å gå på.. noen blir tidlig ferdig utviklet og stopper opp.. jeg merker jeg kan gå opp mye og få langt mer tjukkelse.. og merket bare sist hvor mye mer seperasjon jeg fikk pga mer muskelmasse.. altså fysikken min utvikler seg stadig.. 

vi brukermye tid krefter ogpenger på dette så moro når en ser det skjer noe etter alt strevet..  men nå med proteinfabrikken i ryggen e veien mye lettere.. bra kost har alt å si for utviklingen min også så utrolig glad for å ha dem der nå:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!