Skrevet av Emne: allmektig Gud  (Lest 348058 ganger)

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: allmektig Gud
« #2145 : 24. mars 2009, 21:00 »
Du derimot hørres ut som en av de smarte Smiley

Synes innlegget til meathead var bra jeg  Grin

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: allmektig Gud
« #2146 : 24. mars 2009, 21:06 »
Kan nok glatt si jeg har en del mere logisk sans enn hanzyman ja. Er jo ikke noe vits for meg å komme med argumentasjon mot en som er hjernevaska til de grader uansett..

Er enig med deg i at Hanzyman, med mindre han bare kødder, er fulstendig idiot, men det går jo ann å være "civil about it" Wink Han fortjener nok ikke bank hver dag før frokost allikevel Tongue

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: allmektig Gud
« #2147 : 24. mars 2009, 21:12 »
Nja ;p Det får være en diskusjon i seg selv hva han fortjener eller ei, hehe Smiley Men for meg er det utrolig hvordan en fyr greier å skrive så mye piss spredd over 144 sider i en tråd ;o Det er jo nesten uforståelig sprøtt.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2148 : 24. mars 2009, 22:54 »
Nja ;p Det får være en diskusjon i seg selv hva han fortjener eller ei, hehe Smiley Men for meg er det utrolig hvordan en fyr greier å skrive så mye piss spredd over 144 sider i en tråd ;o Det er jo nesten uforståelig sprøtt.

ikke prøv å forstå logikken bak det.

hele greien er nemlig bydg med lag på lag av ulogiskhet. er umulig for oss dødelige å forstå.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: allmektig Gud
« #2149 : 28. mars 2009, 00:43 »
http://www.aftenbladet.no/kultur/1007274/Zoolog_tror_ikke_paa_Darwin.html

syns dette var en meget morsom artikkel Smiley Liker spesielt svarene hans om de geologiske beregningene og dinousaurene, er kjekt å tenke at av og til så er ytringsfriheten noe en del mennesker bør bli fratatt.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Tannfeen

Sv: allmektig Gud
« #2150 : 28. mars 2009, 12:26 »
http://www.aftenbladet.no/kultur/1007274/Zoolog_tror_ikke_paa_Darwin.html

syns dette var en meget morsom artikkel Smiley Liker spesielt svarene hans om de geologiske beregningene og dinousaurene, er kjekt å tenke at av og til så er ytringsfriheten noe en del mennesker bør bli fratatt.

Ytringsfriheten bør stå, men kritikk mot religion og frihet fra religion bør kunne tolereres i mye større grad. Første steget kan jo være å fjerne all statlig støtte til denne vranglæren og behandle religioner som hvilke som helst andre kommersielle organisasjoner.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2151 : 29. mars 2009, 18:39 »
hvordan forklarer du dinosaurer?

-det er utenfor mitt kompetanseområdet.

for en klovn.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #2152 : 30. mars 2009, 09:35 »
Some people say I'm crazy but, I can't explain the power that I feel when I call Jesus name, its like fire shut up in my bones

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #2153 : 30. mars 2009, 09:49 »
uansett om man er muslim, buddhist, ateist eller hva som helst skal Alle Ein dag bøyes ned på kne for Jesus Kristus.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: allmektig Gud
« #2154 : 30. mars 2009, 09:55 »
Some people say I'm crazy but, I can't explain the power that I feel when I call Jesus name, its like fire shut up in my bones

Det der høres ut som en smertefull og lite fristende opplevelse. Kan han ikke åpenbare seg, uten at det volder skjelettsmerter og andre ubehageligheter?

Utlogget Zuul

Sv: allmektig Gud
« #2155 : 30. mars 2009, 09:59 »
Some people say I'm crazy but, I can't explain the power that I feel when I call Jesus name, its like fire shut up in my bones

Du er akkurat like stødig i engelsk som norsk ser jeg Wink (shoot up betyr å skyte opp, mens shut up betyr hold kjeft) artig freudian slip, og alltid et godt råd Smiley

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #2156 : 30. mars 2009, 10:06 »
Du er akkurat like stødig i engelsk som norsk ser jeg Wink (shoot up betyr å skyte opp, mens shut up betyr hold kjeft) artig freudian slip, og alltid et godt råd Smiley

tok den ifra en tekst, så det var egentlig ikke meg, lurte også på om det var hold kjeft, men uansett. + eg gidde ikje å skrive rett bokmål, men mer dialekt

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: allmektig Gud
« #2157 : 30. mars 2009, 10:09 »
tok den ifra en tekst, så det var egentlig ikke meg, lurte også på om det var hold kjeft, men uansett. + eg gidde ikje å skrive rett bokmål, men mer dialekt

Men du er selvfølgelig i stand til å skrive korrekt på bokmål, dersom du bare gidder?

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #2158 : 30. mars 2009, 10:33 »
Men du er selvfølgelig i stand til å skrive korrekt på bokmål, dersom du bare gidder?

ja det kan jeg gjøre, men skriver mer typisk "chatte språk med en liten blanding av bokmål. Har 5 i norsk så jeg skriver ikke sånn jeg skriver her på prøver osv. Her kommer det litt dialekt innimellom

Utlogget Zuul

Sv: allmektig Gud
« #2159 : 30. mars 2009, 10:36 »
om du prøver å få frem et budskap, som i følge deg er så umåtelig viktig at alt annet blekner: Burde du ikke da respektere budskapet, og den som har gitt deg til deg, såpass respekt at du fremfører det på en presis måte, slik at alle skjønner det slik som det skal skjønnes? Sagt på en annen måte: er det ikke respektløst ovenfor Gud å fremføre budskapet hans som en full tolvåring med dysleksi, slik at du bare skaper støy og krangel i tillegg? I alle fall viss du kan bedre. Hva skal du si når du møter Gud da: Døh, halla kisen. Åssen gåre? Txt priv eller? Rolmao og lol.-

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!