Skrevet av Emne: Svend tilbake som Norges rammeste markløfter til sommeren?  (Lest 53443 ganger)

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Det er jo bare å spør Arild  Haugen hvor hardt det var å gå fra 370 til 400. Eller OD som fyrte opp 367,5... Det er noen seige kilo opp der...
Arild dro 400 kg etter ca. 4 års seriøs trening og Olaf har vel satset på markløft i 15 år? Det var ikke hardt for Arild å komme til 400. Det kan man ikke si når det tok så kort tid.
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Arild dro 400 kg etter ca. 4 års seriøs trening og Olaf har vel satset på markløft i 15 år? Det var ikke hardt for Arild å komme til 400. Det kan man ikke si når det tok så kort tid.

Vell ikke helt rett å sammen ligne OD å hulken da, litt forskjell i kosten på de to om du skjønner hva jeg mener Smiley
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Vell ikke helt rett å sammen ligne OD å hulken da, litt forskjell i kosten på de to om du skjønner hva jeg mener Smiley

Det er nettopp det Jørgen sikter til Wink
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Det er nettopp det Jørgen sikter til Wink
aha, my bad Smiley
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Gud er vel renheten selv! Men 400 uten dop i den farten, give me a f%&§?@g break..........
OD har brukt snart 20 år på å nå 370-380kg eller hva nå det er, så bruker enkelte 2 år med seriøs trening for å nå 400+kg, hvor mark ikke 1st prioritet........gi meg oksygen................

Uten dop så kan de aller beste klare det etter mange, mange, mange år.......

Med dop så går det faan's så fort for utrolig mange..........gener up your @§§

Gjør hva dere vil, men slutt å bløffe de yngste med gene BS.


400 med dop er jo som 200 uten nesten. Kanskje 230. Finnes jo en boler på hvert gym som lett drar 400. Men ofte bruker de reimer da

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Gud er vel renheten selv! Men 400 uten dop i den farten, give me a f%&§?@g break..........
OD har brukt snart 20 år på å nå 370-380kg eller hva nå det er, så bruker enkelte 2 år med seriøs trening for å nå 400+kg, hvor mark ikke 1st prioritet........gi meg oksygen................

Uten dop så kan de aller beste klare det etter mange, mange, mange år.......

Med dop så går det faan's så fort for utrolig mange..........gener up your @§§

Gjør hva dere vil, men slutt å bløffe de yngste med gene BS.


Hva er poenget ditt? Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Hvis du ikke forstår det så kommer teskje-varianten her...........

Om enkelte skal hauses opp for vannvittige løft, så fortell i det minste ungdommen om bruk av doping og de konsekvensene det kan medføre(på dette nivået er de mange konsekvenser) og ikke lat som om dette gjøres uten bruk av sannsynligvis flere forskjelige typer dop.

Så får vi håpe det går bra med de som velger å lytte på feil folk............

Men hva har det med denne tråden å gjøre?

Utlogget skurdal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

Gjør han ett eventuelt comeback tror jeg dette vil løfte det norske strongman-miljøet til nye høyder!,
Hadde vært sinnsykt kult!!
 Wink
"Når jeg trener så tar jeg lett 8 rep liksom"

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Skjønner du ikke det?

Her skrytes det av personer som løfter noe som er umenneskelig om man er ren og faktisk ikke så umulig om man leker med livet som innsats.
For unge menn så ka det virke spennende og svært fristende, med de konsekvensene det medfører.

Og hva har dette med denne tråden og gjøre??

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Skjønner du ikke det?

Her skrytes det av personer som løfter noe som er umenneskelig om man er ren og faktisk ikke så umulig om man leker med livet som innsats.
For unge menn så ka det virke spennende og svært fristende, med de konsekvensene det medfører.



Selvfølgelig er det mulig og løfte 400 kg rein.


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Etter 2 år?? med forskjellig trening uten hovedfokus på markløft?

Eller comeback fra senga?

Eller etter 15-20 år med hard og riktig trening, riktig kosthold og restutisjon?

Hvorfor blir man verdensmester med 355kg i 125+ hvis det er mulig å løfte 400kg rein, det er som om noen skulle jogge fra Bolt det???
Eller skøyte baklengs forbi Kramer...........

Klovn....

Utlogget Pumping Irony

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

Den første som tar mannen og ikke ballen, gratulerer.


Svend Karlsen løfta vel 350kg som junior i styrkeløft på relativt lav kroppsvekt, så ikke snakk om hvem som helst.....ingen grunn til å komme med unødvendige kommentarer..

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Den første som tar mannen og ikke ballen, gratulerer.


Der bomma du stygt kompis. Du er vel den eneste som har gått etter mannen og ikke ballen i denne tråden. Sist jeg sjekka var det lov å trøkke til man var blå her i landet og såvidt meg bekjent løfter ikke Svend i et forbund underlagt antidopingbestemmelser. Skjønner ikke hvor du vil hen med dette? Ville du vært like skråsikker og frekk ansikt til ansikt med en mann som drar 400 i mark?

Klovn x 2

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Gud er vel renheten selv! Men 400 uten dop i den farten, give me a f%&§?@g break..........
OD har brukt snart 20 år på å nå 370-380kg eller hva nå det er, så bruker enkelte 2 år med seriøs trening for å nå 400+kg, hvor mark ikke 1st prioritet........gi meg oksygen................

Uten dop så kan de aller beste klare det etter mange, mange, mange år.......

Med dop så går det faan's så fort for utrolig mange..........gener up your @§§

Gjør hva dere vil, men slutt å bløffe de yngste med gene BS.

Du er så på jordet at du faen ikke vet det selv en gang. jeg måtte lese flere ganger for å sjekke om jeg gikk glipp av noe ironi eller om du snakket om en annen tråd eller person.

Svend har tidligere dratt 410 kg i et regime som omhandlet mange mange andre øvelser enn markløft.
Nå har han tid, penger og mulighet til frisk og opplagt (for første gang på 7 år) trene og ha overskudd til å bli god uten å konkurrere tre helger i måneden og trene 5 dager i uka i tillegg.

Svend er nyreoperert og er til jevnlige kontroller. hvis han skulle tatt noe steroider for å komme til 400 kg i markløft, så ville det vært oppskriften på avstøting. Det er en grunn til at han går på immundempende medisiner og preparater som faktisk holder ham igjen mtp anabol effekt av trening.

SOm jeg sa til nyrelegen (nefrologen) Jeg og svend dro det samme i markløft i Mai i fjor. Nå drar han 60 kg mer enn meg. Og vi er like lite dopa begge to. Jeg er ti år yngre, men det hjelper faen ikke.

Så du kan pakke den idiotkjeften din tvert igjen inntil du vet hva du snakker om!

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Seriøst, Agenten, ro ned personangrepene og vis litt respekt da.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!