Skrevet av Emne: Mike Bell Passes Away  (Lest 7173 ganger)

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Mike Bell Passes Away
« #15 : 16. desember 2008, 23:29 »
Mark gjorde det stevnet der helgen etter et multilags-stevne Smiley hoho, gleder meg til å se mark på 900lbs i singleply i bøy.
Non Plus Ultra

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Mike Bell Passes Away
« #16 : 16. desember 2008, 23:33 »
bare å vente på ny steroid diskusjon nå Grin

Dødsårsak ukjent. Dermed blir alt egentlig bare spekulasjoner. Mennesker i sine beste år kan også dø plutselig. En kan ha medfødte hjertefeil, eller andre faktorer kan spille inn. Det kan virke som (om en leser mellom linjene) som om mannen kan ha hatt et rusproblem?

I allefall ... mennesker på steroider er ikke immun mot alt det som rammer mennesker som ikke bruker steroider. Det blir litt for lettvint å automatisk sette likhetstegn mellom hormonelle preparater og dødsfall når en ikke en gang kjenner til dødsårsaken.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Mike Bell Passes Away
« #17 : 16. desember 2008, 23:34 »
Dødsårsak ukjent. Dermed blir alt egentlig bare spekulasjoner. Mennesker i sine beste år kan også dø plutselig. En kan ha medfødte hjertefeil, eller andre faktorer kan spille inn. Det kan virke som (om en leser mellom linjene) som om mannen kan ha hatt et rusproblem?

I allefall ... mennesker på steroider er ikke immun mot alt det som rammer mennesker som ikke bruker steroider. Det blir litt for lettvint å automatisk sette likhetstegn mellom hormonelle preparater og dødsfall når en ikke en gang kjenner til dødsårsaken.

Veldig bra sagt. Smiley Honnør

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Mike Bell Passes Away
« #18 : 16. desember 2008, 23:42 »
"It is true my Brother Mike Bell (37) has passed away. Or as my 4 year old son Jake said he got dead...That little guy can make me laugh about anything."

Så trist, men også så morsomt... RIP
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Hege N

Sv: Mike Bell Passes Away
« #19 : 17. desember 2008, 10:57 »
fortell det du kan, Hege. Ingen av hans nærmeste leser her.... tror jeg Smiley

Det har vel allerede blitt sagt. Typisk i wrestlingmiljøet er, etter å ha fått skikkelig juling jamnt og trutt, er veien kort til smertestillende og etter langtids bruk så virker ikke de særlig godt heller. Neste er "uppers and downers" og ofte søvnløshet i dager av gangen. Uten søvn går psyken i dass, osv. Også befinner man seg i en sirkel det er svært vanskelig å komme seg ut av. Uttdeling av smertestillende i USA her helt annerledes enn her i Norge. Etter en mageopersjon i april fikk jeg 120 tabletter Vicodin (det alle stjernene blir lagt inn i rahab for) å ta med hjem. Jeg tror jeg tok 5 alt i alt.
Eieren av Quads gym, som Ed trener på, døde av akkurat dette. Etter en lang og smertefull karriere i NFL så var veien til smertestillende kort og veien til sterkere stoffer enda kortere. Han døde for noen år siden av organfailure etter å ha kokt opp smertestillende i en skje og kjørt dem rett i åra.  Undecided

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Mike Bell Passes Away
« #20 : 17. desember 2008, 11:01 »
Det har vel allerede blitt sagt. Typisk i wrestling miljøet er, etter å ha fått skikkelig juling jamnt og trutt, er veien kort til smertestillende og etter langtids bruk så virker ikke de særlig godt heller. Neste er "uppers and downers" og ofte søvnløshet i dager av gangen. Uten søvn går psyken i dass, osv. Også befinner man seg i en sirkel det er svært vanskelig å komme seg ut av. Uttdeling av smertestillende i USA her helt annerledes enn her i Norge. Etter en mageopersjon i april fikk jeg 120 tabletter Vicodin (det alle stjernene blir lagt inn i rahab for) å ta med hjem. Jeg tror jeg tok 5 alt i alt.
Eieren av Quads gym, som Ed trener på, døde av akkurat dette. Etter en lang og smertefull karriere i NFL så var veien til smertestillende kort og veien til sterkere stoffer enda kortere. Han døde for noen år siden av organfailure etter å ha kokt opp smertestillende i en skje og kjørt dem rett i åra.  Undecided


Ironisk nok skjer dette i miljøer der fysisk fostring er en av årsakene til at de i utgangspunktet startet å trene.  Alt som har med piller og sprøyter kombinert med trening er fasinerende dumt.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Mike Bell Passes Away
« #21 : 20. desember 2008, 12:07 »
RIP

Trist at folk pakker og drar så unge:(

Vet ikke  dette tilfellet hva som skjedde da, men denne går inn i rekken av mange andre "unaturlige bortganger" i ung alder innen kraftsporter.

Om det er aas eller andre meds vet en ikke, kanskje kombinasjoner? Alt kan være farlig for en person som er disponert for fysiske smeller.

Har endog hørt mange som Hege N skriver om, med denne syklusen. Så en dokumentar om en NFL spiller som det gikk galt med. Morfinavhengighet etc.

uansett hva det måtte være som skjedde med Mike, er det bare trist at en så ung person dør i et karrierejag:(

RIP


Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Mike Bell Passes Away
« #22 : 20. desember 2008, 12:11 »
Det tror jeg også... men hva?

Bjellene.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: Mike Bell Passes Away
« #23 : 07. januar 2009, 11:15 »
man så jo på karen at han hadde et dop problem da. Som sakt hadde han jo prøvd å begå selvmord. Fult mulig det ikke var steroidene, muligens en kombinasjon..
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Mike Bell Passes Away
« #24 : 12. januar 2009, 19:48 »
det var vell mer ett sinnsproblem.

poenget her var ikke steroidene, men det at hans værste frykt i livet var å være en average joe.
virka som det drev ham utfor stupet.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Mike Bell Passes Away
« #25 : 12. januar 2009, 20:36 »
det var vell mer ett sinnsproblem.

poenget her var ikke steroidene, men det at hans værste frykt i livet var å være en average joe.
virka som det drev ham utfor stupet.

Da er det vel enda værre å tenke på at han ikke var noen average Joe heller.

Utlogget Flisa88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Mike Bell Passes Away
« #26 : 05. august 2009, 02:45 »
mike bell var det han broren som drev med cola, og steroider. Eller var det han som var trener for det fotball laget?

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Mike Bell Passes Away
« #27 : 05. august 2009, 03:28 »
mike bell var det han broren som drev med cola, og steroider. Eller var det han som var trener for det fotball laget?
Det var førstnevnte. Men han hadde drevet med cola tidligere, ikke når filmen ble laget såvidt jeg forstod.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Flisa88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Mike Bell Passes Away
« #28 : 05. august 2009, 13:26 »
Det var førstnevnte. Men han hadde drevet med cola tidligere, ikke når filmen ble laget såvidt jeg forstod.

Faren hans trudde i værtfall at han forsatt gikk på det når filmen ble spilt inn. For han sa til mike bell at han ikke kunne lure han. Han virket jo litt ustabil også. Sa han ville heller dø enn å være normal. Så dødsårsaken kan være så mangt egentlig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!