Skrevet av Emne: Biggest loser part 3. Getting in shape bilde s 25  (Lest 67181 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #345 : 25. januar 2011, 19:57 »
Bicc og skuldre

curls          3X10-12
preacher    4X10
Hammer    2X10
Barcurls     2X10
curls mask 3X10

sidehev     2X10
hantel       2X10
Mask        2X12

raises plate 2X8
frontpress   6X6 stigende vekt

shrugs  3X10 40 kg

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #346 : 29. januar 2011, 12:45 »
Rygg og Bein sånn går det når man hopper over en dag.

Rygg

nedtrekk front 5x8
stående roing 3X10
nedtrekk 3X10

Bøy 2X8
box 3X8
hamstring 4X10
legger 4X15

Diettstart 01.februar. utførlig kommentar følger

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #347 : 31. januar 2011, 11:11 »
Ja så var dagen her med diettstart. Jeg synes selv jeg har blitt ganske grov nå, men alt for mye fett har kommet med på kjøpet. Har trent knallhardt over lengre tid, og lagt på meg mye masse, spesielt på armer og skuldre.

Kan rapportere om kroppsvekt på 122,4 kg i dag. Siste bildet jeg la ut var jeg på 96 kg så vidt jeg husker.
Estimerer vel at jeg har lagt på meg 6-8 kg muskler på de siste 6 mnd. De som kjenner meg og har trent med meg, vet at jeg legger veldig fort på meg muskler. Hvis jeg i all beskjedenhet kan si å ha et talent så er det nettopp dette. Dessverre så har jeg et talent for å legge på meg fett også.. Nå blir det en tur på deffetoget for å se hvor bra formen kan bli. Jeg er fremdeles medlem av NIF og testbar så premissene for bygging og deff er de samme som sist, for de som måtte lure.

Kommer til å kjøre 2500kcal første 4 ukene, men syklisk med lavere inntak på treningsfri dag. Går ikke lavere en 2200 på denne dietten. Sist var jeg så lavt som 1500kcal og det gjør jeg nok ikke igjen. Har ikke tall på hvor mange netter jeg lå og vred meg i sult den gangen. Ettersom jeg nå har mye mer muskelmasse å vedlikeholde så blir det naturlig å holde seg rundt 2500 kcal. Dersom jeg ser behovet kjører jeg opp kcal ennå mer og tar ut mer kardio isteden.

Jeg har tradisjonelt ikke planer om spisedager da jeg føler det gjør det vanskeligere for meg å holde dietten.

Som vanlig tar jeg bilder av meg selv hver uke, men legger det ut når jeg er ferdig. Stay tuned.
Av tilskudd bruker jeg kun zma og proteinpulver, og en pre-workout drikk (jak3d, gaspari)

I all hovedsak bruker jeg rent kjøtt og fisk, samt mye rå grønnsaker og kokte bønner. Dette holder sulten unna. Det blir veldig lite raske karbs da jeg blir sulten av det.

Bryst og tric i dag intet spes å rapportere annet en et vond venstre bryst.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #348 : 31. januar 2011, 11:57 »
Lykke til. Her skal jeg følge med Smiley
Smiley

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #349 : 31. januar 2011, 22:58 »
Lykke til! Skal bli spennende å følge med videre Smiley
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget TheGreatWhite

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 653
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 653

  • FTK Bodybuilder Club
Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #350 : 31. januar 2011, 23:07 »
Lykke til! Smiley Jeg har gjort akkurat det du nå skal prøve begi deg ut på! Wink Gikk fra 131,7kg på det meste til nå å veie 89,5kg på et år... startet på ordentlig å konsentrere meg om vektnedgang i starten på juni 2010 og da veide jeg 118kg! Smiley veide 89,4kg like før jul...  biggrin

Nok en gang... Lykke til!  Gull
NO SACRIFICE, NO VICTORY!!

Rebuilding a machine from scratch!

"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated."

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #351 : 01. februar 2011, 18:47 »
Takk for alle hyggelige hilsener.

Biceps og skuldre i dag.

ez 3X10
preacher 3X10
bar 3X10
curls 3X10

sidehev

3X10

maskin

3X10

frontraises

2X8

skulderpress

3X6

Shrugs

3X10

Utlogget Isostar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 144

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #352 : 01. februar 2011, 20:35 »
Skal bli artig å følge med hvordan det går med deg! Sikker på at du nok en gang klarer målene dine Cheesy

Lykke til!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #353 : 02. februar 2011, 18:15 »
3 dagen på 2500 kcal. Går meget greit så langt. I dag spiste jeg 800 kcal tidlig på dagen og spiser måltid nr 2  klokken 1800 på 1300 kcal. Eksperimenterte med karbloading ala 500 kcal før leggetid i går, noe som resulterte i en veldig sulten herremann i dag tidlig.

Jeg har forsøkt det meste innen diett, og funnet ut at infrekvente måltider fungerer veldig godt på meg. Gjerne litt større porsjoner av gangen skjeldnere, i motsetning til hva mange prediker med lite kcal jevnt utover dagen. Jeg blir rett og slett mindre sulten av å spise skjeldnere, og mer per måltid.

Hadde tidenes superøkt i dag på spenst drøbak.

Bein

hacksquat, beinpress og beinspark til utmattelse og spygrense. 3X40 beinpress, hack 3X20 og beinspark 3X12
hamstrings 3X12-15
Legger 3X12-15

Klarte nesten ikke gå ned trappa  Cheesy

Målte forøvrig Biceps i dag 46 cm. Husker at jeg på mitt tyngste var 49 cm for 5-6 år siden...

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #354 : 03. februar 2011, 17:17 »
4 dagen på diett nå. Jeg begynner å få den god-sultne følelsen som alle som har kjørt diett vet hva er. Der du har kontroll på sulten, og har oversikt over neste måltid og måltidet etter der igjen. Jeg teller ned kcal per dag, så hver gang jeg har spist mat trekker jeg kcal tallet fra dagen mål og står igjen med rest kcal.

Nå er jeg i ferd med å fullføre middag, den er på nøyaktig 1000 kcal, tidligere i dag har jeg spist 1100 kcal.
Da har jeg 400 deilig kcal å kose meg med i kveld.

Min BMR skal tilsi rund 3600 kcal (selv om jeg selv mener det er noget for høyt) og jeg er spent på fetttapet fremover.

Jeg gleder meg enormt til blodårene kommer frem, det er få følelser som er bedre en å være på gymet og være i form, når man både kan kjenne og SE pumpen. Ser for meg bildet av Ronnie C der han tar av seg t-skjorta inne på politistasjonen (for de som har sett filmen) I want cuts!

See ya!

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #355 : 04. februar 2011, 13:29 »
Ingen mulighet for et bilde av formen nå, og etter diett for sammenligning? Cheesy
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #356 : 04. februar 2011, 17:30 »
Ingen mulighet for et bilde av formen nå, og etter diett for sammenligning? Cheesy

Føler meg ikke så stolt av dagsformen, så jeg tror bildene får vente. Men jeg dokumenterer formen hver uke med bilde, som jeg legger ut til grand finale når dietten er over.Det er så mange som er i god form på dette forumet at en stakkar kan få mindreverdighetskomplekser av mindre....

Dagens økt

Bryst tric

2X5 110 kg
div pumpesett

cabelcross

flyes

Tric

dips

2X6 BW

en arms pushdown
2X8
pushdown

2X10

Kardio 30 min mølle.

I dag var jeg sliten, vondt over alt og sulten.....En skikkelig sånn drittdag. Jeg har kjørt salgskurs trening i dag, og hadde sovet dårlig og spist frokost tidlig. Trøtt, sulten og en dundrende hodepine i bilen hjem. Men jeg forsøkte å snu dette til noe positivt og bestemte meg for å kjøre kardio på dagens trening, bare for å ta tyren ved hornene liksom..
For den uinvidde kan jeg opplyse om at det er noget mer utfordrende å løpe på mølla når man veier 122 kg, kontra 96. Det var vondt og tungt. Men det føles så utrolig godt å sitte foran pc nå og skrive dette, vel vitende om at jeg har holdt dietten, kjørt ekstra kardio og nå kan nyte resten av fredagskvelden med god samvittighet. Nå er det unnagjort, middag ala 1000 kcal er fortært og jeg har 500 deilige kcal igjen til kveldsmat. Kald boks med pepsi max og life is GOOD.

Som den oberservante leser kanskje ser kjører jeg et 4-1-4 opplegg med bryst/tric, bicc/skuldre, rygg/bakside skuldre, Bein fordeling. Jeg begynner nå å få noe vondter spesielt i venstre bryst og høyre skulder som jeg mistenker er et resultat av veldig mye benk. Kommer derfor til å kutte ut benkpress 2 ukers tid og bare kjøre lette koneøvelser på bryst. Tror nok også jeg med fordel kunne hoppet over en brystøkt innimellom. Blir veldig fort overtrent i bryst og merker at styrken min bare har gått nedover sakte men sikkert de siste ukene. At man i tillegg trener på kcal underskudd gjør ikke saken bedre.

Ha en fortsatt fin helg!

Utlogget fs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 90

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #357 : 04. februar 2011, 18:47 »
Du er så flink! Sikkelig selvdisiplin! Cheesy masse lykke til videre og jeg blir å følge med.
Benkpress - 45kg
Markløft - 70kg
Knebøy - ?

Logg/bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103291.msg1550746;topicseen#new

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #358 : 04. februar 2011, 22:37 »
Sitat
jeg har holdt dietten, kjørt ekstra kardio
og det på en dårlig dag, veldig bra!!
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget filla k

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Biggest loser part 3. Getting in shape
« #359 : 05. februar 2011, 11:42 »
Har lest hele tråden og er imponert over viljestyrken og kunnskapsnivået ditt! Blir fett å følge med videre

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!