Skrevet av Emne: Hjelp!!! stor forskjell på høgre og venstre side!!!  (Lest 3721 ganger)

Utlogget chrizmaster

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 94

  • Act upon what you believe and you will achieve!!!
Du må spise mye tyggis, da ordner deg seg. Jeg hadde samme problemet, og nå er jeg Mr.Olympia....

Kort versjon:
§1   - Du er alltid bundet til regelverket.
§2   - Vær seriøs, ikke mobb og hold en høflig tone.
§3   - Hold debattene saklig og ikke diskutèr noe du ikke klarer å forsvare.
§7   - Bruk ordentlig tegnsetting og ordbruk.
§15 - Du er personlig ansvarlig for dine innlegg du publiserer, og vil holde Treningsforum skadesløs.

Hvor i regelverket passet dine tips. Det er slike svar jeg helst ville unngå, men det er rett og slett umulig. Du har faktisk ingen ting på dette emnet å gjøre når du kommer med slike svar!


Alder: 20 år
Vekt: 80 kg
Høgd: 177 cm

Mål: Delta i Athletic Fitness -180cm, Oslo Grand Prix 2012 21. april

Delmål:
25 chins
40 dips

Why? TO FEEL THE FREEDOM TO SHAPE MY BODY!

RISE AND RISE AGAIN UNTIL LAMBS BECOME LIONS!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Kort versjon:
§1   - Du er alltid bundet til regelverket.
§2   - Vær seriøs, ikke mobb og hold en høflig tone.
§3   - Hold debattene saklig og ikke diskutèr noe du ikke klarer å forsvare.
§7   - Bruk ordentlig tegnsetting og ordbruk.
§15 - Du er personlig ansvarlig for dine innlegg du publiserer, og vil holde Treningsforum skadesløs.

Hvor i regelverket passet dine tips. Det er slike svar jeg helst ville unngå, men det er rett og slett umulig. Du har faktisk ingen ting på dette emnet å gjøre når du kommer med slike svar!



Hvis du hadde vært litt mer forsiktig i åpningsinnlegget ditt hadde du ikke fått slike svar. Du har bare deg selv å takke.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget SebbaJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • No pain, no gain
Et tips er å trene markløft, stående stangroing og nedtrekk foran speilet. Du vil da kunne se din bevegelsebane under løfta, og gjerne rette på feil. Kansje du har en arm som er lenger enn den andre? Eller at du trekker høyre arm lenger ned enn den andre når du tar nedtrekk? Eller at du bare er sånn genetisk Smiley

Utlogget Odd A.mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Hvis du hadde vært litt mer forsiktig i åpningsinnlegget ditt hadde du ikke fått slike svar. Du har bare deg selv å takke.
dummeste jeg har hørt i dag.Smiley

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
dummeste jeg har hørt i dag.Smiley
Da har du nok ikke veldig mye forumerfaring.
Jeg trenger virkelig hjelp fra erfarne kroppsbyggere og ikke fra dere som ikke har fullt så mye erfaring! Jeg vil ikke ha noe tull!!!
Min erfaring er at når du ber om å ikke få tull, så er det nettopp det du får. Og jeg har erfaring fra pokerforumet donkr hvor 90% av postene er bare tull. At det er det dummeste du har hørt i dag bryr jeg meg lite om, at det er slik ting fungerer vil du etterhvert forstå.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Odd A.mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Da har du nok ikke veldig mye forumerfaring.Min erfaring er at når du ber om å ikke få tull, så er det nettopp det du får. Og jeg har erfaring fra pokerforumet donkr hvor 90% av postene er bare tull. At det er det dummeste du har hørt i dag bryr jeg meg lite om, at det er slik ting fungerer vil du etterhvert forstå.
Oioioi,har du SÅ stor erfaring fra div forum du da..har dessverre ikke d jeg,da jeg har fornuftigere ting å gjøre,men jeg kjenner derimot igjen pissprat når jeg hører d.

Utlogget SebbaJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • No pain, no gain
Et tips er å trene markløft, stående stangroing og nedtrekk foran speilet. Du vil da kunne se din bevegelsebane under løfta, og gjerne rette på feil. Kansje du har en arm som er lenger enn den andre? Eller at du trekker høyre arm lenger ned enn den andre når du tar nedtrekk? Eller at du bare er sånn genetisk Smiley

Dette var ment som et seriøst innlegg

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Oioioi,har du SÅ stor erfaring fra div forum du da..har dessverre ikke d jeg,da jeg har fornuftigere ting å gjøre,men jeg kjenner derimot igjen pissprat når jeg hører d.
Hva du gjør på fritiden skal jeg ikke legge meg opp i, men hva har dette med noe som helst å gjøre? Du kjenner igjen pissprat når du hører det? Det gjør vell jeg også, eneste jeg sier er at dersom du krever seriøse svar vil du få en del useriøse.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Odd A.mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Hva du gjør på fritiden skal jeg ikke legge meg opp i, men hva har dette med noe som helst å gjøre? Du kjenner igjen pissprat når du hører det? Det gjør vell jeg også, eneste jeg sier er at dersom du krever seriøse svar vil du få en del useriøse.
Okay,slik du mente ja..men det er litt dumt,eller hva.?Smiley Ellers er jeg enig med han over her,tren markløft med overhåndsgrep eller reimer,kanskje rygg eller hofte er skjeve fra fødselen av,hør med en kiropraktor.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Okay,slik du mente ja..men det er litt dumt,eller hva.?Smiley Ellers er jeg enig med han over her,tren markløft med overhåndsgrep eller reimer,kanskje rygg eller hofte er skjeve fra fødselen av,hør med en kiropraktor.
Jeg har selv gitt ikke bare ett, men to seriøse svar i denne posten. Klart det er dumt at det skal være slik. Men slik er det altså.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget preboa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 259
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 259

Da har du nok ikke veldig mye forumerfaring.Min erfaring er at når du ber om å ikke få tull, så er det nettopp det du får. Og jeg har erfaring fra pokerforumet donkr hvor 90% av postene er bare tull. At det er det dummeste du har hørt i dag bryr jeg meg lite om, at det er slik ting fungerer vil du etterhvert forstå.
+1
ps: i<3donkr Cheesy

Ontopic: Du har allerede fått svar:) (yes i do spam)

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Hva du gjør på fritiden skal jeg ikke legge meg opp i, men hva har dette med noe som helst å gjøre? Du kjenner igjen pissprat når du hører det? Det gjør vell jeg også, eneste jeg sier er at dersom du krever seriøse svar vil du få en del useriøse.

Når du skriver at du vil ha særiøse svar så er det nesten som å si at du ikke skal tenke på en katt. Det hele ender med at du tenker på en katt Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!