Skrevet av Emne: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010  (Lest 41848 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #195 : 31. mai 2010, 11:41 »
Whatever ass. Jeg gidder ikke mer nå når True mobber meg og ler. Han er så homo ass.
Sa brura

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #196 : 31. mai 2010, 15:25 »
Whatever ass. Jeg gidder ikke mer nå når True mobber meg og ler. Han er så homo ass.

Dakal Sad

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #197 : 01. juni 2010, 15:34 »
Dakal Sad

Knock knock...who`s there? A homosexual same from fucking bitchland!

Da har jeg trent igjen, reint seff, ikke noe kreatindisulfat her i gården! Glemte bankkortet i beste stoner-stil, så fikk ikke kjøpt meg proteinshake. Spurte om jeg kunne krite, men det gikk de ikke med på. Faen vi blir EID av kredittkort og banker and all that shit dude. No trust lizm. fuck schtaten.

Beina mine setter Titten tei i et GODT lys om dagen, så det ble beintrening. Kjørte heavy repping med 80kg og fikk en blodåre på låret. PB i blodåre. Men de er så tynne at leggene og låra går i ett omtrent. Kjørte 90x5 i skråbenk, not bad siden jeg ikke har trent bryst på et par mnd. Kjørte 25x10x2 i arnoldpress hantler, nice. Og litt repping på leg extention til sist.

Vekt: 90kg etter heavy frokost. Da butter jeg 90kg iløpet av morgendagen, så da er jeg ned 4kg totalt.

Kulern med bilder til neste Onsdag BB, for det blir mitt siste bidrag i konkurransen før jeg gifter meg og gets the hell outta Norge før du har booka flybilett til Oslo. Mulig jeg deffer som faen på ferie, og tar masse pushups og situps, så kanskje jeg bruker den sommerbrune feriekroppen min som konkurranse-bilder.


Sa brura

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #198 : 01. juni 2010, 15:46 »
Knock knock...who`s there? A homosexual same from fucking bitchland!

Da har jeg trent igjen, reint seff, ikke noe kreatindisulfat her i gården! Glemte bankkortet i beste stoner-stil, så fikk ikke kjøpt meg proteinshake. Spurte om jeg kunne krite, men det gikk de ikke med på. Faen vi blir EID av kredittkort og banker and all that shit dude. No trust lizm. fuck schtaten.

Beina mine setter Titten tei i et GODT lys om dagen, så det ble beintrening. Kjørte heavy repping med 80kg og fikk en blodåre på låret. PB i blodåre. Men de er så tynne at leggene og låra går i ett omtrent. Kjørte 90x5 i skråbenk, not bad siden jeg ikke har trent bryst på et par mnd. Kjørte 25x10x2 i arnoldpress hantler, nice. Og litt repping på leg extention til sist.

Vekt: 90kg etter heavy frokost. Da butter jeg 90kg iløpet av morgendagen, så da er jeg ned 4kg totalt.

Kulern med bilder til neste Onsdag BB, for det blir mitt siste bidrag i konkurransen før jeg gifter meg og gets the hell outta Norge før du har booka flybilett til Oslo. Mulig jeg deffer som faen på ferie, og tar masse pushups og situps, så kanskje jeg bruker den sommerbrune feriekroppen min som konkurranse-bilder.

Har sansen for det siste avsnittet ditt. I En anorektisk solbrun feriejøde er bedre enn en bleik junkfoodjøde.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #199 : 01. juni 2010, 16:03 »
Det finner vi jo ut..
Sa brura

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #200 : 02. juni 2010, 08:49 »
Liten update uke 6. Vekt 82.6 (opp 0.4???) midje 80.0 (ned 2 cm)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #201 : 02. juni 2010, 12:16 »
Liten update uke 6. Vekt 82.6 (opp 0.4???) midje 80.0 (ned 2 cm)

82kg?? Faen skjer?
Sa brura

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #202 : 02. juni 2010, 12:27 »
LOL

Skulle stå 86.6. Opp 0,4 kg og ned 2 cm rundt midjen. Jeg skal ringe guinnes rekorder, jeg bygger muskler på 1800 kcal, mens jeg går ned i fettprosent Grin

Må være den nye superkreatinen jeg fikk fra russland

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #203 : 02. juni 2010, 12:32 »
Biccupsene har faktisk også lagt på seg 1 god cm d siste to ukene Wink

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #204 : 04. juni 2010, 22:09 »
Har fått på meg LITT brunfarge. Men brukte for mye solfaktor så det hjalp lite. Skal spise sunt fra og med i mårra så tyter bikkupz ut på torsdag
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #205 : 05. juni 2010, 13:58 »
Har kutta både kreatin og protein pga slapphet. Ligger vel på ca 1gram proteiner pr kg vekt, så dette går nok veien! Spiser i hvert fall lite da. Nå skal jeg ned å trene tungt. Blir 3-4 økter frem til fredagen hvor jeg bare skal kjøre på til failure og overtrene, for etter denne uka blir det ingen annen trening enn pushups hvis jeg gidder på tre uker. Tipper fettprosenten er et sted mellom 17 og 19, målet er 15 innen uka er ferdig. Så satser jeg på at den er 10 når jeg kommer hjem fra ferie. Skal bare spise vannmelon og sole frem blodårene på lats
Sa brura

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #206 : 06. juni 2010, 22:08 »
Har kutta både kreatin og protein pga slapphet. Ligger vel på ca 1gram proteiner pr kg vekt, så dette går nok veien! Spiser i hvert fall lite da. Nå skal jeg ned å trene tungt. Blir 3-4 økter frem til fredagen hvor jeg bare skal kjøre på til failure og overtrene, for etter denne uka blir det ingen annen trening enn pushups hvis jeg gidder på tre uker. Tipper fettprosenten er et sted mellom 17 og 19, målet er 15 innen uka er ferdig. Så satser jeg på at den er 10 når jeg kommer hjem fra ferie. Skal bare spise vannmelon og sole frem blodårene på lats

Du vet best, det er tross alt du som er ernæringsfysiologen av oss to :-)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #207 : 06. juni 2010, 22:53 »
Du vet best, det er tross alt du som er ernæringsfysiologen av oss to :-)
pent meldt

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #208 : 06. juni 2010, 23:21 »
pent meldt

I do my very best

Jeg gikk på en kjempesmell i helga. Vært full og spist godteri og bare digga meg. Hadde litt mageruter i morges når jeg våkna og var helt dehydrert av all alkoen. Kanskje jeg bare driter i deffen og kjører vanndrivende ei uke før vi tar bilder Grin

Neida, deffen ellers går greit, jeg gjør det samme og spiser det samme hver dag. Sulten har blitt ren rutine. På lørdagene er jeg derimot som en 16 år gammel jente med bulimi innestengt i en godteributikk med null utsikter om å slippe ut derfra.

Har kjørt 30 minutter kardio nå etter alle øktene i ei uke. Midja er vel 79 cm og vekta ligger på 85-86.


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: B.B og Unknown Soldiers sommerfight 2010
« #209 : 07. juni 2010, 00:01 »
I do my very best

Jeg gikk på en kjempesmell i helga. Vært full og spist godteri og bare digga meg. Hadde litt mageruter i morges når jeg våkna og var helt dehydrert av all alkoen. Kanskje jeg bare driter i deffen og kjører vanndrivende ei uke før vi tar bilder Grin

Neida, deffen ellers går greit, jeg gjør det samme og spiser det samme hver dag. Sulten har blitt ren rutine. På lørdagene er jeg derimot som en 16 år gammel jente med bulimi innestengt i en godteributikk med null utsikter om å slippe ut derfra.

Har kjørt 30 minutter kardio nå etter alle øktene i ei uke. Midja er vel 79 cm og vekta ligger på 85-86.



Du vant. No way at jeg kan ta igjen det forspranget på 4 dager, haha. Veier akuratt under 90kg  nå, vi sier 89,9. Midjen er akuratt under ett av kriteriene for metabolsk syndrom (>94cm) (kødder ikke..) 93cm. 96cm hvis jeg er helt slapp og har afrika-mage. 86cm på det absolutt tynneste.
Spiser jævlig lite.. lunch 2 hjemmelagede rundstykker (rug) 2 egg og majonaise + 0,5l melk.
Middag som regel fisk eller kjøtt + grønnsaker
kvelds 300g mager kesam og 30-40g knuste mandler + bær oppi.
På treningsdagene 0,5l multipower

Det blir ca 150g proteiner på ikke-treningsdagene og 200 på treningsdagene. Kaloriwise tipper jeg 1600-1700(2000-2200)

Skeier aldri ut..

Tar deg igjen seinere i sommer bitch.

Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!