avstemning
Spørsmål: Hva løfter jeg på J-NM
650-670 - 19 (13.6%)
670-680 - 7 (5%)
680-690 - 9 (6.4%)
690-700 - 15 (10.7%)
700+ - 90 (64.3%)
Stemmer totalt: 136

Skrevet av Emne: Bergan01, Jr nm 2012  (Lest 695843 ganger)

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1950 : 23. august 2009, 22:51 »
Hamar Smiley

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1951 : 23. august 2009, 22:59 »
Ser bra ut! Styrken ser ut til å ha holdt seg veldi bra hos deg:)! Blir spennande å følge med framover! Kor i landet er Em neste år?Smiley

Takker Smiley Med tanke på utallige kg vekttap frem til jeg begynte å trene, har en del av den kommet rimelig raskt tilbake ja Smiley Men fortsatt et stykke igjen til der jeg var i fjord høst, skal vi si 4 uker Wink Tongue

I likemåde, du er en meget lovende løfter, blir det 90 på deg fremover?
Som BulkeKjell sier, Hamar, så det blir rått Cheesy
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Lars A. Bruland

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1952 : 23. august 2009, 23:04 »
tvila ikkje eit sekund på at du er tilbake der du va innen veldi kort tid:)!

Takker for den:). Frista å prøve å holde meg i 82,5en fram til Nm i høst men ser ut som det blir eit krevande prosjekt:P.

Utlogget Joachiml

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 153

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1953 : 23. august 2009, 23:54 »
litt treig med og svare jeg da  Tongue  men treninga går fint, vekta ligger på 86kg så alt går bare fremover og oppover riktig vei Wink styrken har bedretseg mye Cheesy
Alder: 18              vekt: 100kg                høyde:176cm

stevneperser: 290 - 185,5 - 288 - 763,5kg

Loggbok: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92387.msg1360801;topicseen#new

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1954 : 23. august 2009, 23:59 »
veldig bra fremgang på deg etter skaden Smiley
følger med og virkelig morsomt å se at det går bra for deg nå!
ser frem til nye rekorder.... har selv slitt med skulder ut av ledd og vet hvordan det er.. helt ubeskrivelig skade å ha om man driver med styrkesport!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1955 : 24. august 2009, 00:08 »
veldig bra fremgang på deg etter skaden Smiley
følger med og virkelig morsomt å se at det går bra for deg nå!
ser frem til nye rekorder.... har selv slitt med skulder ut av ledd og vet hvordan det er.. helt ubeskrivelig skade å ha om man driver med styrkesport!

Takk Smiley Har kommet seg raskere enn jeg hadde håpet! Det er motiverende å høre, og jeg sier i likemåde, for jeg følger med hos deg også bicepsman Wink
Skal love nye perser på em, grovperser!

Det var det som var antatt først, og jeg fikk den diagnosen, men så viste det seg at jeg hadde en ac-ledd lukasjon/seperasjon/dislokasjon(blir jo brukt om hverandre i hytt og pine, vanskelig å vite det faktisk korrekte) grad 3, altså avreven acromioclaviculær og coraclaviculære ligament, noe du sikkert vet hva er, husker jeg riktig studerer du fysioterapi?

Jeg hadde faktisk blitt operert i februar om jeg hadde fått MR på sykehuset når jeg var der hos kirurg, men han mente etter røntgenbilder og skjønn, at dette kun var et tilfelle der jeg hadde strekt et ligament. Så feil kan man ta :p

Hvordan fungerer det å benke for deg? Og hvordan inntraff din skade?
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1956 : 24. august 2009, 00:15 »
blodbra
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1957 : 24. august 2009, 00:16 »
litt treig med og svare jeg da  Tongue  men treninga går fint, vekta ligger på 86kg så alt går bare fremover og oppover riktig vei Wink styrken har bedretseg mye Cheesy
Det er godt å høre, haha, du kommer til å bli RibbeBulka denne vinteren her Wink
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1958 : 24. august 2009, 00:17 »
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1959 : 24. august 2009, 00:22 »
Takk Smiley Har kommet seg raskere enn jeg hadde håpet! Det er motiverende å høre, og jeg sier i likemåde, for jeg følger med hos deg også bicepsman Wink
Skal love nye perser på em, grovperser!

Det var det som var antatt først, og jeg fikk den diagnosen, men så viste det seg at jeg hadde en ac-ledd lukasjon/seperasjon/dislokasjon(blir jo brukt om hverandre i hytt og pine, vanskelig å vite det faktisk korrekte) grad 3, altså avreven acromioclaviculær og coraclaviculære ligament, noe du sikkert vet hva er, husker jeg riktig studerer du fysioterapi?

Jeg hadde faktisk blitt operert i februar om jeg hadde fått MR på sykehuset når jeg var der hos kirurg, men han mente etter røntgenbilder og skjønn, at dette kun var et tilfelle der jeg hadde strekt et ligament. Så feil kan man ta :p

Hvordan fungerer det å benke for deg? Og hvordan inntraff din skade?

Det er godt å høre! Ofte kommer slike skader seg fortere enn man tror bare man fokuserer, er positiv og har bestemt seg om at dette skal bli bra og at man er villig til å jobbe for å komme tilbake slik man var! Smiley Noe som du ser ut til å ha bestemt deg virkelig for! Gleder meg til å få se nye perser fra deg fremover!

Oij, ja jeg har jo lest litt gjennom bloggen din å funnet ut at dette tydet på mer enn bare en luksasjon av skulder. Du gjorde vel dette på snowboard ved fall? Fort gjort at slikt skjer med harde fall om man lander feil. Og når først skuldra lukserer ut er det fort gjort at den sliter med seg annet bindevev, muskler, brudd på kapsel og sener som er festet til skuldra. Dette som er det verste ved slike skader...
Jeg vet hva du snakker om og det stemmer at jeg studere fysioterapi!

Har inntrykk av at leger er kjapt ute med å bare trekke konklusjoner for å så legge på eventuell støtte (fatle) også sende pasienten hjem. Synd det ikke blir gjort grundigere undersøkelser av slike skader spesielt når skaden påvirker en viktig del av livet ditt som er treningen, og derfor satt deg kanskje ett halvår lengre tilbake enn nødvendig.
Men alle kan jo ta feil, men er vel litt ressurser det går på her da dagens sykehus og omsorgstjeneste ikke har alle de ressursene man skulle ønske de hadde.

Benkinga går bra for min del, merker at jeg er svakere i skuldra som har luksert en del ganger nå (6-8 kanskje iløpet av 4-5 år..) Er ikke mye forskjell men merker at den stivner fortere ved mange reps + at den kan føles ekkel ved tunge løft om jeg må vri meg litt på benken og får skuldra i en litt annen bane...
Min skade inntraff på treningsstudioet da jeg var 16 år. I sittende hantelpress med 28 kgs hantler så svikta høyreskuldra og uten sikring rev den med seg arma bakover og dro kapselene ut av ledd.. luksasjonen var lateralt og vinklet nedover.. egentlig aldri plaget meg noe særlig enn at jeg stivner litt fortere men nå som det er 1 år siden sist merker jeg lite av det under trening og løft. Har ikke blitt noe skade på kapsel kun senere og bindevev som er slitt.. men takket være grei skuldermusklatur så holdes den ganske greit på plass. Er ved uhell som store fall på skuldra, utover vridninger osv som kan gjøre at skuldra lukserer ut av ledd..
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1960 : 24. august 2009, 12:42 »
Det er godt å høre! Ofte kommer slike skader seg fortere enn man tror bare man fokuserer, er positiv og har bestemt seg om at dette skal bli bra og at man er villig til å jobbe for å komme tilbake slik man var! Smiley Noe som du ser ut til å ha bestemt deg virkelig for! Gleder meg til å få se nye perser fra deg fremover!

Oij, ja jeg har jo lest litt gjennom bloggen din å funnet ut at dette tydet på mer enn bare en luksasjon av skulder. Du gjorde vel dette på snowboard ved fall? Fort gjort at slikt skjer med harde fall om man lander feil. Og når først skuldra lukserer ut er det fort gjort at den sliter med seg annet bindevev, muskler, brudd på kapsel og sener som er festet til skuldra. Dette som er det verste ved slike skader...
Jeg vet hva du snakker om og det stemmer at jeg studere fysioterapi!

Har inntrykk av at leger er kjapt ute med å bare trekke konklusjoner for å så legge på eventuell støtte (fatle) også sende pasienten hjem. Synd det ikke blir gjort grundigere undersøkelser av slike skader spesielt når skaden påvirker en viktig del av livet ditt som er treningen, og derfor satt deg kanskje ett halvår lengre tilbake enn nødvendig.
Men alle kan jo ta feil, men er vel litt ressurser det går på her da dagens sykehus og omsorgstjeneste ikke har alle de ressursene man skulle ønske de hadde.

Benkinga går bra for min del, merker at jeg er svakere i skuldra som har luksert en del ganger nå (6-8 kanskje iløpet av 4-5 år..) Er ikke mye forskjell men merker at den stivner fortere ved mange reps + at den kan føles ekkel ved tunge løft om jeg må vri meg litt på benken og får skuldra i en litt annen bane...
Min skade inntraff på treningsstudioet da jeg var 16 år. I sittende hantelpress med 28 kgs hantler så svikta høyreskuldra og uten sikring rev den med seg arma bakover og dro kapselene ut av ledd.. luksasjonen var lateralt og vinklet nedover.. egentlig aldri plaget meg noe særlig enn at jeg stivner litt fortere men nå som det er 1 år siden sist merker jeg lite av det under trening og løft. Har ikke blitt noe skade på kapsel kun senere og bindevev som er slitt.. men takket være grei skuldermusklatur så holdes den ganske greit på plass. Er ved uhell som store fall på skuldra, utover vridninger osv som kan gjøre at skuldra lukserer ut av ledd..

HAr inntrykk at rett instilling og motivasjon er veldig viktig for å komme seg etter skade Smiley Skal ikke skuffe!

Ja, akkuratt som du sier, tryna som svarte faen på et hopp, ente med at jeg landet opp ned direkte på skulder, noe som førte til at jeg fikk en tydelig luksasjon, acromion lå 1-2 cm for lavt og det ble en synlig høydeforskjell på skuldrene.

Ja, blitt mer og mer skuffet over norske helsevesen det siste året som jeg har hatt så mye med dem å gjøre, standaren med voltaren og hvile er liksom litt for mye brukt.. Og jeg er rimelig sikker på om  jeg ikke hadde presset på så hardt som jeg gjorde, ville jeg faen ikke fått operasjon før neste år. Så er veldig glad for at det endelig er i orden, nå er det bare å fikse fremre korsbånd i h. kne igjen, men det går temmelig greit foreløpelig, så da drøyer vi det litt Tongue
Leger er jo mennesker de og, må jo være lov å ta feil, men noen ganger er det greit å bruke litt lenger tid på utredning hvis man er usikker, istedenfor å trekke raske konklusjoner Smiley

Oi, såpass! Det er jo faktisk en del ganger! Regner med du har vært meget flink på å styrke musklaturen rundt leddet, ettersom det er lenge siden sist det har skjedd noe galt?
Da vet vi begge to hvor kjipt det er å være skadet i skulderen, og som du sier, driver man med styrkeidrett da, ja da har man det ikke lett Tongue

Hvor er det du studerer i Tsjekkia?
Jeg skal nemlig bevege meg over på fysioterapi når jeg er ferdig med bacheloren i lillehammer Smiley

Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1961 : 24. august 2009, 17:09 »
HAr inntrykk at rett instilling og motivasjon er veldig viktig for å komme seg etter skade Smiley Skal ikke skuffe!

Ja, akkuratt som du sier, tryna som svarte faen på et hopp, ente med at jeg landet opp ned direkte på skulder, noe som førte til at jeg fikk en tydelig luksasjon, acromion lå 1-2 cm for lavt og det ble en synlig høydeforskjell på skuldrene.

Ja, blitt mer og mer skuffet over norske helsevesen det siste året som jeg har hatt så mye med dem å gjøre, standaren med voltaren og hvile er liksom litt for mye brukt.. Og jeg er rimelig sikker på om  jeg ikke hadde presset på så hardt som jeg gjorde, ville jeg faen ikke fått operasjon før neste år. Så er veldig glad for at det endelig er i orden, nå er det bare å fikse fremre korsbånd i h. kne igjen, men det går temmelig greit foreløpelig, så da drøyer vi det litt Tongue
Leger er jo mennesker de og, må jo være lov å ta feil, men noen ganger er det greit å bruke litt lenger tid på utredning hvis man er usikker, istedenfor å trekke raske konklusjoner Smiley

Oi, såpass! Det er jo faktisk en del ganger! Regner med du har vært meget flink på å styrke musklaturen rundt leddet, ettersom det er lenge siden sist det har skjedd noe galt?
Da vet vi begge to hvor kjipt det er å være skadet i skulderen, og som du sier, driver man med styrkeidrett da, ja da har man det ikke lett Tongue

Hvor er det du studerer i Tsjekkia?
Jeg skal nemlig bevege meg over på fysioterapi når jeg er ferdig med bacheloren i lillehammer Smiley



Det er bra at du fokuserer og står på sånn som du gjør Smiley Med den innstillingen når du langt og man merker fort på holdningen til folk hvordan de er om de gir opp lett eller ikke lar seg knekke så lett!
Stå på, jeg følger med!

Uff, det var litt verre enn mitt tilfelle og slike skader er heller ikke morsomme å få om man plages men sålenge man får en velykket operasjon og opptrening skal alt bli bra og for deg ser alt til å gå riktig vei iallefall! Så jeg krysser fingrene Smiley Faktisk en av de mest smertefulle skadene jeg har hatt.. Helt for jævlig, å knekke foten var bare barnemat i forhold Tongue

Det er jeg helt enig i! Helsevesenet i Norge er vel ikke helt som det burde være når det kommer til enkelte ting og ressurser. Men bra at du pusha på for å få gjennom operasjonen slik at du kan fokusere videre. Kjiipt å gå å vente og trene opp også starte forfra igjen etter operasjonen. Det er utrolig demotiverende og i dette tilfellet er det nok mange som faller under denne kategorien. Synd men sant!
Enig i det at det er bedre å ikke trekke for raske konklusjoner men her kunne de også vært mer bevisste og foretatt grundigere underssøkelser spesielt når det gjelder unge personer som trossalt har hele livet foran seg og skal både jobbe og leve med det i 60-70 år fremover...

Det er i hovedsak muskelaturen min som holder det på plass! Da bindevev og sener er slitt og dratt en del ganger. Dette kan jo gå litt tilbake men blir nok aldri normalt igjen! Men sålenge de ikke er slitt av så kan dette over tid bli bra igjen! Sålenge jeg klarer å gå noen år uten å få en luksasjon. Men har vært flink å trene skulder rehabiliterende øvelser og det var etter denne skaden at fysioterapi ble interessant for meg da jeg innså hvor dårlig helsevesenet var. Ene gangen fikk jeg den ut av ledd kom på sykehuset... Var vel andre gangen, jeg var ung visste ikke hva jeg skulle gjøre.. Gikk inn.. gikk i disken for å forklare hva som var galt, damen bak disken ba meg vente.. jeg satt meg ned og tida gikk sakte mens smerten bare ble verre.. kjente også aggresjonen inni meg bare økte... etter 30-40 min venting og mer og mer smerte hadde jeg fått nok.. jeg røyste meg gikk bak dørene hvor man ble innkalt og dama i disken ropte på meg, heldigvis fant jeg en sykesøster som jeg kjenner som ga meg smertestillende så jeg slapp å sitte med konstant smerte. Forbant meg da på at slik skulle jeg ikke ha det mer så har fått litt læring i hvordan jeg kan få skuldra på plass selv igjen ved å rotere den inn noe som er greit Smiley

Jeg studere i Praha i Tsjekkia. Veldig billig og greit å leve her Smiley Savner en styrkepartner så hadde vært kjekt med flere nordmenn som er glad i å løfte vekter! hehe..
Studiet er vel og bra her men man lever jo ikke som student.. Lever rimelig greit og kan spise bra og ha en fresh leilighet! Smiley Slettes ikke dumt...

Tøft, du burde vurdere utlandet om det er aktuelt! Får se og oppleve mye annet enn det som skjer i Norge. Lærer mye utenom det man har i Norge som også er nyttig å ta med seg!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1962 : 26. august 2009, 19:06 »
Gårsdagens økt:
Knebøy
150x5
170x5
180x3 m belte
190x3 m belte

Benkpress:
100x5x4sett
Easypeasy bitch

Pushups i terapimaster:
15x3sett

Ble en kort og grei økt, litt spesiell da jeg viste en veninne øvelser og slikt.
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1963 : 26. august 2009, 19:11 »
Dagens økt:

Morgenvekt 93kg etter en god natt med søvn.

Markløft, halvsumo:
150x3
170x3
190x3 m belte, lett
200x3 m belte, lett
210x3 m belte, måtte jobbe litt i bunn, men gikk veldig greit Smiley

Benkpress m strikk i 8 tall:
115x5
130x3
140x3
150x3x2sett
Alt gikk greit, siste rep i siste sett ble litt teknisk kluss, men presset det opp.

Pendleyrows ultrastrict:
80x8
90x8x3sett

Håndbakcurl:
17,5x8x3sett
Hantelpress:
20x8x3sett

Franskpress stående:
40x8
60x8x2sett

Bulgarsk utfall med hantler (pr hantel):
32,5x8x2sett

Edit: kommer film av mark
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1964 : 26. august 2009, 19:23 »
Ja da har jeg endelig fått laga profil her jeg også! heheh. Bedre sent en aldri? Tongue
Knall bra løfting på deg da! Skal bli spennende å følge loggen din fremover Smiley  Takker så mye for tips i dag Smiley Gammle vaner vonde og vende! hehe.  Kristin er helt ferdig i ryggen, ligger som et slakt i sofaen, så noe må hun ha gjort rett i dag!  hehe
- Frode
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!