Skrevet av Emne: dedikert mann søker tips.  (Lest 1260 ganger)

Utlogget Mr.Valentine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

dedikert mann søker tips.
« : 02. september 2010, 01:43 »
jaja, da er man bitt av treningsbasillen, og har egentlig trent ganske bra det siste halvåret, ser mye økning av vekt i alle øvelser og begynner pokker ta meg å se litt biff ut også.
men kanskje noen av proffene kan gi meg noen tips?
trener styrker 4 dager i uka, jogging 2. det hender jeg tar meg pause uker, ca hver 5. uke for da er jeg av kreatin. er jeg på jordet da eller er man inne på noe lurt?

en uke kan se slik ut:

mandag: rygg, pulldown (shit....kan ikke navnet på alle øvelser...sitter og drar en stang ned mot meg bak\foran rygg...jeg varierer.) rygghev, lætts...er det det heter ikkesant? lætts.... arnolpress...stort sett trener jeg vell alt i såkalt pyramide, starter på 12 rep x2, ned til 8 så 4...øker hver uke i rep til jeg klarer større vekter.

tirsdag, bryst, benkpkress, flys, div mageøvelser, tricep

onsdag, null styrke men jogger oftest.

torsdag: bein hovedsaklig, markløft, beinpress, knebøy løper opp noen longass stairs.

fredag armer armer og armer... ligger etter i benk og tricep så jeg kjører lit tricep her også og andre armøvelser, alle dager varierer jeg litt i øvelsene men jeg har jo noen slagere jeg alltid skal gjennom, som markløft feks.... lest og lært litt fra dere i det siste.

kosthold er ganske bra vil jeg si, 2 brødskiver + shake til frokost, trening, shake, og etter det er det mat hver 3. time med enten en bar i tillegg eller en shake....damn det er mye shake!! får i meg kreatin også, og tar et carbo tilskudd etter trening... nødvendig? smart? eller?

få noen tips nå! takk som leser gutter og jenter! dere er herlige!
If you wanna do it, do it right.

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: dedikert mann søker tips.
« #1 : 02. september 2010, 02:15 »
det hender jeg tar meg pause uker, ca hver 5. uke for da er jeg av kreatin. er jeg på jordet da eller er man inne på noe lurt?
Du burde trene om du tar kreatin eller ikke. Perioder med mindre/lettere trening er ikke noe problem om det er behov for det. Men helt treningsfri er det ekstremt skjeldent behov for. Da snakker vi knekte bein som må gro o.l.

Ellers vil jeg anbefale at du finner deg en god 2-splitt som du kjører gjennom to ganger i uka.

Utlogget Mr.Valentine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: dedikert mann søker tips.
« #2 : 02. september 2010, 09:54 »
hmmmm..... hva er en god splitt 2? hva er en splitt to? mener du når jeg har en rolig uke eller generelt sett?
If you wanna do it, do it right.

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: dedikert mann søker tips.
« #3 : 02. september 2010, 21:56 »
hmmmm..... hva er en god splitt 2? hva er en splitt to? mener du når jeg har en rolig uke eller generelt sett?
Når man snakker om splitt så snakker man om å dele kroppen opp i flere deler som man trener på hver sin treningsøkt. En 2-splitt er når man deler kroppen i to deler, 3-splitt = 3 deler osv.
Her finner du to eksempler på 2-splitt: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1360

Tenkte generelt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!