Skrevet av Emne: Produkter fra Body Power??  (Lest 2170 ganger)

Utlogget staagri

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Produkter fra Body Power??
« : 30. januar 2003, 23:47 »
Skal snart en tur til sverige og tenkte jeg i den forbindelse skulle handle litt kosttilskudd.
Er det noen som har erfaringer med produktene som selges hos Body Power på Svinesund??
Er relativt fersk når det gjelder kosttilskudd så alle tips mottas med stor takk...

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Re:Produkter fra Body Power??
« #1 : 31. januar 2003, 00:54 »
Har mykje bra der! Men ta deg en tur innom Budo- Fitness butikken og. Større utvalg der.. Du seier du er fersk på kosttilskudd.... Ka vil du oppnå me d? vektøkning? vektredusering? styrkeøkning? o.s.v..... alder, høgde, vekt, treningserfaring?

Utlogget staagri

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Re:Produkter fra Body Power??
« #2 : 31. januar 2003, 15:19 »
Hei!

Sist gang jeg trenet ver på videregående for ca.7 år siden, men nå har jeg fått ånden over meg igjen og har begynt å trene.
Har ikke brukt noe kosttilskudd før så jeg har hverken peiling på hvilke merker som er bra eller hva som passer for mitt bruk.
Jeg er ca. 185 høy og veier ca.70kg, 24år.
Jeg har ingen planer om å bli seende ut som en bodybuilder, men er hoved saklig innteresert i å gå opp en del i vekt, bli sterkere og selfølgelig få mere muskler:)

Trener 4 ganger i uken med samme muskel gruppe 2 ganger i uken.
Saken er at jeg ikke vil bruke 1000vis av kroner i måneden på 20 ulike kosttilskudd, så om noen kunne anbefale noen produkter som passer mitt behov hadde det vert fint.. (gjerne som selges på svinesund da jeg antar det er en del billigere der???)

På forhånd takk..

Utlogget Megaman

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

Re:Produkter fra Body Power??
« #3 : 01. februar 2003, 12:28 »
For din målsetning om å gå opp i muskelmasse og styrke ville jeg anbefale følgende tilskudd ( I tillegg til et velbalansert kosthold på omkring 3500 kcal/dag):

-Et myseproteinpulver av høy kvalitet
-Kreatin (blandet med hurtige kullhydrater, feks dextrose)
-Glutaminpeptidpulver
-Ribose (Hvis du trener fire ganger eller mer i uken)

Dette ser jeg på som en kombinasjon av produkter med dokumentert virkning, og som ikke vil koste deg skjorta hvis du finner en leverandør med fornuftige priser. Jeg er ikke kjent med hva de selger på svinesund, men du får sikkert tak i det der.

mvh Megaman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!