Skrevet av Emne: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon  (Lest 24901 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon
« #90 : 14. desember 2010, 17:26 »
dette var utenom
Det kaller jeg løgn.

det er nok som Bjørn sier her. Det er ikke mye utstyr i turnhallene rundt omkring som brukes til det vi ser påsom styrketrening.

Turenere trener sikkert opp mot 20 timer i uka, men ikke 20 timer ordinær styrketrening utenom turntreningen. det tviler jeg på.

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon
« #91 : 14. desember 2010, 17:35 »
Det kaller jeg løgn.

det er nok som Bjørn sier her. Det er ikke mye utstyr i turnhallene rundt omkring som brukes til det vi ser påsom styrketrening.

Turenere trener sikkert opp mot 20 timer i uka, men ikke 20 timer ordinær styrketrening utenom turntreningen. det tviler jeg på.


Tror nok også det har med hvordan man ser på styrketrening å gjøre, sportskommentatoren som ble nevnt mener vell at alt som er tungt fysisk er styrketrening, noe alle på TF er uenige i heldigvis Smiley At en turner trener 20 timer i uka med styrketrening utenom turn biter jeg ikke på.
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon
« #92 : 14. desember 2010, 19:43 »
Jeg har i hvertfall aldri påstått at man kan bli like sterk uten dop som man kan om man benytter slike ting. Poenget mitt er at mange kroppsbyggere og hobbybyggere ikke bruker dop men er jævlig sterke likevel. At styrkeløftere flest har både mindre muskler og mer fett enn både meg og andre har selvfølgelig både med treningsform og kosthold å gjøre. Men neida her mener flere halvfeite ikke spesielt muskuløse men ifølge dem selv veldig sterke (1RM ihvertfall)
styrkeløftere at dette er utelukkende pga av steroidbruk. Tull og tøys.
Men du skriver du er lei at folk tar inn doping i bilde når det nevnes kroppsbyggere Smiley men nesten alle kroppsbyggere bruker jo. å fleste parten av hobby byggere bruker. såkalt hobbyboler >Cheesy så skjønner ikke hvorfor du er lei av å høre på sannheten Smiley så nevner du veldig ofte at du er rein. virker vertfall sånn Tongue er det for å få folk til å tro du er det??? eller for å få deg selv til å tro på det Smiley For etter som jeg har lest er det ingen som har kalt deg en boler Wink Å det virker litt som du støtter doping!!!

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon
« #93 : 14. desember 2010, 21:37 »
Stian.... er du fullstendig blottet for evne til å lese??

at du kan finne frem noen klipp av folk som løfter mer enn deg kan ikke forsvare en generalisering som den du kom med.

Det fins mange sterke folk som ikke er styrkeløftere. Men disse blir ikke kroppsbyggere bare fordi de ikke er styrkeløftere. Tom Platz var repssterk som bare det han, og RonnieColeman har tatt ganske mye i bøy feks. Det skaper likevel ingen sannhet,.,

Sannhetene er at de fleste bolehoder ikke er særlig sterke i den forstand de fleste snakker om styrke. Jeg tror det alltid vil være en styrkeløfter eller strongman som er sterkere rett og slett fordi målet med treningen er forskjellig. Smiley

Egil du skjønner vel at jeg har kjedet meg litt i dag og det blir jo morsommere om man tar i litt i uttalelsene, og som du sier er jo dette en tulletråd i utgangspunktet akkurat som den andre tråden med samme diskusjon.

Til Halvmetern: Om du hadde lest mine kommentarer vedr. doping i mer seriøse tråder om temaet hadde du visst at det du beskylder meg for ikke er tilfellet.
 

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon
« #94 : 14. desember 2010, 21:39 »
Egil du skjønner vel at jeg har kjedet meg litt i dag og det blir jo morsommere om man tar i litt i uttalelsene, og som du sier er jo dette en tulletråd i utgangspunktet akkurat som den andre tråden med samme diskusjon.

Til Halvmetern: Om du hadde lest mine kommentarer vedr. doping i mer seriøse tråder om temaet hadde du visst at det du beskylder meg for ikke er tilfellet.
 
Kanskje jeg gjør det samme som du sier til Egil Wink

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon
« #95 : 14. desember 2010, 22:15 »

Jeg vet veldig lite om de internasjonale rekordene i vektløfting, så om rosen min ikke var på et akseptabelt nivå så får du bare takle det.  

Da vil jeg anmode deg om å komme med mere relevante sammenligninger.


du må vel ikke vite så veldig mye for å bli imponert av ett sånt løft! rykke neste 2x kroppsvekt skjønner selv du er rått. slutt å gjem deg bak alt

JEG SKREV --------> DET ER EN MEGET BRA PRESTASJON. Jeg er enig i at det er en prestasjon , om du ikke skjønner norsk så er ikke det mitt problem. Her har du definisjonen av hva ordet prestasjon betyr siden du tydeligvis ikke vet hva det betyr:

"prestasjon , definisjon av prestasjon , betydningen av prestasjon - 1 (noun) prestasjon [pɾəstɑˈʃuːn]    utøvelse det står respekt av"

det var alt jeg ville frem til



 rofl rofl rofl

"On topic":

SKAL VI SE HVEM SOM ER TØFF FACE 2 FACE?!?!?!? heia mfk

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon
« #96 : 14. desember 2010, 22:23 »
Grunnen til at styrkeløftere bare løfter 1 rep er fordi de ikke har pust til å ta noen flere repitisjoner. Hvis de skulle prøvd seg på noen flere repitisjoner måtte man stått klar med hjertedefibrillator og oksygen. Når du veier mer enn det du løfter i benken, og det sunneste du får i deg er pizza og Big Mac, ja da er du styrkeløfter.

You know I like your style, I really do.

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon
« #97 : 14. desember 2010, 22:25 »
Grunnen til at styrkeløftere bare løfter 1 rep er fordi de ikke har pust til å ta noen flere repitisjoner. Hvis de skulle prøvd seg på noen flere repitisjoner måtte man stått klar med hjertedefibrillator og oksygen. Når du veier mer enn det du løfter i benken, og det sunneste du får i deg er pizza og Big Mac, ja da er du styrkeløfter.

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

You know I like your style, I really do.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon
« #99 : 14. desember 2010, 23:03 »

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Om å gjøre å la tråden ende opp i dopingdiskusjon
« #100 : 14. desember 2010, 23:20 »
Og bare for å sette prikken over I'en så stenger en moderator tråden på grunn av at ting sklir ut.

Nå mangler bare at et medlem melder seg ut av forumet...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!