Skrevet av Emne: Gratis trening for barn 4-6år!?  (Lest 1181 ganger)

Utlogget liteaktiv

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Gratis trening for barn 4-6år!?
« : 07. juni 2011, 10:22 »
Hei. I går fikk jeg et lite innfall av at jeg ønsket starte opp et tilbud i horten og omegn.
Jeg er så lei av at all barne idrett skal koste penger. Og vet ikke så mye om det fins noe tilbud for barn som er 4-6år gammel. De er da for ung til de fleste klubber tror jeg (jeg har ikke orket finne ut av dette da jeg vet alt koster penger).

Vet barn som er så ung ikke kan ha noe trening som eldre barn, men et tilbud for lek med ball o.l som er gratis og varer en time på en lørdag.

Jeg har ikke startet noe slikt enda. Det er en del ting jeg er redd for. Hva om jeg ikke kan en lørdag?hva om det ikke kommer noen?hva om det kommer så mange at jeg ikke kan klare holde kontroll?

Noen som har noen gode råd og veiledning til meg før jeg begynner med noe for barns glede?

EmyR

  • Gjest
Sv: Gratis trening for barn 4-6år!?
« #1 : 07. juni 2011, 18:51 »

Det er en del ting jeg er redd for. Hva om jeg ikke kan en lørdag?hva om det ikke kommer noen?hva om det kommer så mange at jeg ikke kan klare holde kontroll?

Noen som har noen gode råd og veiledning til meg før jeg begynner med noe for barns glede?


Redd? Alt kan skje, men det finner du bare ut om du prøver Wink  "Failure is only the opportunity to begin again more intelligently."

-Henry Ford

Utlogget Zmurph

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Gratis trening for barn 4-6år!?
« #2 : 07. juni 2011, 18:56 »
Har du tenkt på hvor du skal arrangere det? Hvordan skal du få klarert et område hver lørdag?
Persistence is the fuel of achievment

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87259.new#new

Rex Rodney

  • Gjest
Sv: Gratis trening for barn 4-6år!?
« #3 : 07. juni 2011, 18:59 »
Har du tenkt på sikkerhet for ungens del? Er derfor mange klubber, idrettslag og slikt har medlemskontigent, nettopp pga forsiking, og at foreldre skal føle seg trygge på at ungen dems er godt tatt vare på.

Fint tiltak, men dette vil koste deg mye krefter og sikkert litt penger også.

Utlogget liteaktiv

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: Gratis trening for barn 4-6år!?
« #4 : 08. juni 2011, 09:10 »
Om idretten hadde fått aktivisert noen barn som ikke ellers hadde hatt mulighet for litt mosjon hadde det vært verdt en god del tid! Det som blir nevnt om forsikring o.l er noe som på en måte kan bli et problem. Det med område går vel ann høre med komunen om.
Så ut av det hele kommer jeg til sitte igjen med en del kostnader personlig, mye fritid brukt opp på noe fornuftig. Da er det vel like greit skrinslå hele ønsket.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Gratis trening for barn 4-6år!?
« #5 : 08. juni 2011, 09:22 »
Ang hvor mange barn og hva du har kapasitet til må du jo ha en påmelding til, da blir det førstemann til mølla Smiley Så er det jo bare og sirkulere det hvis det skuelle bli stooor interesse, si at dette er for 10 lørdag så får andre tilbud om det samme som ikke kom med i første omgang Smiley

Jeg må bare si at du tar for deg litt av en aldersgruppe, og de kan bli ganske så heftige...he he Den minste datteren min går på turning og der får vi melding på telefon hvis treneren uteblir. Dette blir jo da en kostnad du må ta på egen kappe.

Men det og ha en plan og hva barna "skal igjenom" er nok lurt og ha da de fleste foreldre liker forutsigbarhet og barna er de største gullene våre Wink

Bli heller ikke overasket om enkelte foreldre kunne spurt om en politiatest..he he Da dette er noe man må fremlegge for og jobbe med barn i de fleste iderettsklubber og jobber som omhandler barn:)

Men flott tiltak da  Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!