Skrevet av Emne: Håkons vei til IFBB  (Lest 75626 ganger)

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Press styrken går opp når dra styrken går ned, værtfall for min del. Hehe. Hadde vært kult å trent sammen med deg en gang. Har jo samme mål, bare at jeg ikke tenker å stille i 2012, men heller 2013/2014.
Power Bodybuilding!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Press styrken går opp når dra styrken går ned, værtfall for min del. Hehe. Hadde vært kult å trent sammen med deg en gang. Har jo samme mål, bare at jeg ikke tenker å stille i 2012, men heller 2013/2014.

I junior? Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Hakon92

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

  • "If you can visualize it, you can achieve it!"
Hvordan kan du ro mange reps med 145kg, og ikke klare 1 rep med 160kg mark?  Shocked

Nå har jeg klart 3 reps på 160kg mark da Tongue For noen uker siden kjørte jeg 160kg 2 sett med 3 og 2 reps. Men virker som om styrken på markløft går opp og ned til tider.

Av en eller annen grunn har ikke roing ligget langt etter markløften Smiley Litt rart men :S
Ernæringsfysiologi-student.
Alder: 21
Vekt off: 120kg
Høyde: 178-179

Benkpress: 130kg x 1
Markløft: 180kg x 1
Knebøy: 160kg x 1
Roing med stang: 170kg x 3

Hjemmeside: http://teenbodybuilding.wordpress.com/


TRENINGSLOGG/BILDER:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100254.msg1661197;topicseen#new

Utlogget Hakon92

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

  • "If you can visualize it, you can achieve it!"
Press styrken går opp når dra styrken går ned, værtfall for min del. Hehe. Hadde vært kult å trent sammen med deg en gang. Har jo samme mål, bare at jeg ikke tenker å stille i 2012, men heller 2013/2014.

Ja det hadde vært kult det å fått til en treningsøkt Smiley Stilig du har samme mål!
Ernæringsfysiologi-student.
Alder: 21
Vekt off: 120kg
Høyde: 178-179

Benkpress: 130kg x 1
Markløft: 180kg x 1
Knebøy: 160kg x 1
Roing med stang: 170kg x 3

Hjemmeside: http://teenbodybuilding.wordpress.com/


TRENINGSLOGG/BILDER:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100254.msg1661197;topicseen#new

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Power Bodybuilding!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Yes, sir Smiley

Hvor gammel er du nå? i 2014 du har tenkt? Smiley stiller vel samme året vi da!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Er 91'r, så litt usikker hvordan det blir. Er ikke helt sikker på hvor grensa ligger henn i alder, klarer liksom ikke å finne noe fornuftig.
Power Bodybuilding!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Er 91'r, så litt usikker hvordan det blir. Er ikke helt sikker på hvor grensa ligger henn i alder, klarer liksom ikke å finne noe fornuftig.

Ah, ok.. da er neste år siste år du kan stille i junior Tongue
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

så 2012 med andre ord?
Power Bodybuilding!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

så 2012 med andre ord?

Jepp, kan stille til og med det året du er 21 mener jeg Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

for prøve å vokse ekstra bra fram til en eventuell konkurranse, vet ikke hvordan nivået ligger i størrelse.
Power Bodybuilding!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

for prøve å vokse ekstra bra fram til en eventuell konkurranse, vet ikke hvordan nivået ligger i størrelse.

Du kan jo se på reiers eller viddoyen her på forumet, de to skal stille i junior klassen i år Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Ja, dem er biff. Bare å kjøre på!
Power Bodybuilding!

Utlogget Hakon92

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

  • "If you can visualize it, you can achieve it!"
Ben. Hypertrophy. 04.09.11

Ble til at jeg måtte ta ben-økta mi i dag i stedet for fredag, pga hadde kick-off med klassen. Uansett, ble en små-sen kveldsøkt på 24Fitness. Digg med lite folk der Wink

Frontbøy:

1 x 20kg x 12
1 x 40kg x 10
1 x 40kg x 8
1 x 60kg x 8
1 x 80kg x 10


Knebøy i Smithmaskin:

1 x 40kg + stanga x 12
1 x 70kg + stanga x 12
1 x 80kg + stanga x 15
1 x 100kg + stanga x 10
1 x 60kg + stanga x 20


Hack Squats:

1 x 20kg x 15
1 x 30kg x 15


Superset Leg Extensions / Leg Curls:

1 x 15
1 x 20
1 x 20


Grei og kjapp økt med god energi Smiley Prøvde meg på smith-maskin squats for første gang i dag og fikk god kontakt med fremside lår og klarte virkelig pushe meg på 15 reps på 80kg + stanga Smiley Når jeg kom opp på 100kg + stanga kjentes det greit ut, men fikk korrigert teknikken av noen der siden det så ut som om jeg brukte veldig mye korsrygg. Gikk ned i vektene og kjørte 20 reps med mye bedre form med bena lengre frem. Ofte man tror man vet alt om trening, men man legger ikke merke til enkelte feil man gjør selv i blant så kjekt å få tips og korrigering Wink
Ernæringsfysiologi-student.
Alder: 21
Vekt off: 120kg
Høyde: 178-179

Benkpress: 130kg x 1
Markløft: 180kg x 1
Knebøy: 160kg x 1
Roing med stang: 170kg x 3

Hjemmeside: http://teenbodybuilding.wordpress.com/


TRENINGSLOGG/BILDER:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100254.msg1661197;topicseen#new

EmyR

  • Gjest
Hva er hensikten med squat i smith? Kan vedde alt jeg eier på at man får bedre utviklet lår med squat-only Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!