Skrevet av Emne: Imot koran brenningen?  (Lest 76083 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Imot koran brenningen?
« #120 : 14. september 2010, 16:33 »
Hvorfor kjærer dere alle muslimer over en kam? Finnes muslimer som har bidratt til mye her i landet, mer eller mindre.
Å blande inn Koranen er helt idiotisk, det er en religiøs bok. Hvis vi norske er så mye bedre enn de muslimene, hvorfor klarer vi ikke å respektere dem da? ..vi er imot rasisme, men godtar ikke immigrantene her heller.

1. ikke alle skjærer alle muslimer over en kam. NOEN gjør det. Derfor blir det generaliserende når du sier "DERE"...

2. ja , de aller fleste muslimer er meget bra mennesker. Og de aller fleste innvandrede muslimer både jobber og bidrar i det norske samfunnet. Disse er IKKE problemet. Det er fundamentalistene som er problemet.

3. det var DU som trakk koranen inn i dette i og med at du startet diskusjonen om brenning av koranen.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Imot koran brenningen?
« #121 : 14. september 2010, 16:44 »
1. ikke alle skjærer alle muslimer over en kam. NOEN gjør det. Derfor blir det generaliserende når du sier "DERE"...

2. ja , de aller fleste muslimer er meget bra mennesker. Og de aller fleste innvandrede muslimer både jobber og bidrar i det norske samfunnet. Disse er IKKE problemet. Det er fundamentalistene som er problemet.

3. det var DU som trakk koranen inn i dette i og med at du startet diskusjonen om brenning av koranen.

DU ER EN RASIST OG RESPEKTERER IKKE ANDRE MENNESKER!11111oneone.

Folk må vel klare å se at det ikke nytter å diskutere med slike som Zulu. Når han leser et innlegg der folk svarer på hans idiotiske påstander med fakta, så hopper han bare over til neste innlegg, eller svarer med "greit mann"
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: Imot koran brenningen?
« #122 : 14. september 2010, 17:01 »
Religion er et valg, rase er gitt på samme måte som kjønn. man kan ikke gjøre noe med at jeg er "araber", men jeg kan gjøre noe med hva jeg tror på på en positiv måtte.
en ekte kristen person skulle aldri gjort sån. har du noen gang set en muslim som brenner bibelen?

Ja
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Imot koran brenningen?
« #123 : 14. september 2010, 17:08 »
All hail his noodlyness ye infidel scalliwags!


Yeye. Sjølv har eg eit håp om at det vil bli ei meir tolerant og fredeleg verd når bestefarsgenerasjonen trer ned frå trona, og den yngre generasjonen overtek. Men no har vi jo hatt moderne vitenskap i fsm veit kor mange år, og likevel er verda full av folk som trur på ein skjeggete trollmann som bur på ei sky, ein blå elefantgud og ja gud veit kor mange gudar folk trur på likevel. Verda er full av idiotar.

Er ikkje lenge sidan ein australsk hippie ville omvende meg:

"You think it's possible that all the billion pieces of DNA and molecules got linked together, and just coincidentaly created you and everything around you? Do you know the possibility of that happening? ZERO!!

"Well as you can see all around you, the possibilities seem to be far greater than zero. And bytheway; today i had pancakes for dinner, while i do not struggle to try and combine all the molecules of the different ingredients to make mix for the pancakes, it still coincidentally creates some delicious pancakes by just chucking it all into a bowl and give it a good stirr"

Han skulle og bevise at fossilisering kan skje jævlig kjapt. Beviset var ei svart kvitt bilete av ein skitten hatt...

Ramen

Edit: Visste de forresten at araberar har store naser for å transportere varme ut av kroppen, medan eskimoar har små naser av eksakt motsatt grunn? Vi er alle offer for evolusjonen anten vi trur på allah og hans 40 jomfruer eller klubber sel i Alaska.
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: Imot koran brenningen?
« #124 : 14. september 2010, 17:13 »
forventer du at eg skal skrive 100% bra norsk, eg har bare vart her 5 år. kom til mit hjemmland marokko du. eg vedder på at du aldri kommer til å lære deg en gang alfabete. men uanset så har vi ytring her i norge alle kan kle seg som de vill, men  fortsat sier det at det er forbudt å bruke hijab,
og de kaller seg demokrati og ytringsfrihet

Det finnes ingen forbud mot å bruke hijab i Norge.. Hvor får du alt fra?
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Imot koran brenningen?
« #125 : 14. september 2010, 17:17 »
Er vel bare i uniformerte yrker man har forbud? og det må da være greit, politiet hadde vel heller ikke fått lov å gått med pavehatt eller ku klux klan hette Wink
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Imot koran brenningen?
« #126 : 14. september 2010, 17:20 »
Her skal vi diskutere om koran brenningen, og hvordan man kan skaffe fred i denne situasjonen
som skjer i USA.

eg aksepterer ikke rasistiske innleg.

Er vel helt greit å brenne koranen, men legg gjerne på noen bibler også så det blir skikkelig futt på bålet. En og annen snåsamannen biografi er også helt fint.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: Imot koran brenningen?
« #127 : 14. september 2010, 17:46 »
Da jeg var i Garden var det faktisk en fyr som krevde å få beholde skjegget sitt. Han kunne ta håret, men bustskjegget måtte bestå. Han nekta å utføre tjenesten i 2 uker før kompanisjefen ga etter. Han fikk tilogmed lov til å stå i parade på Kongens Inspeksjon. Tipper HM Kongen ble rund i øynene da han så en skjeggebuss midt imellom 1000 glattbarberte gardister.

Dette viser bare hvor sære folk er, og hvor lett vi egentlig gir etter..
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget sugo yo 오

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 248

Sv: Imot koran brenningen?
« #128 : 14. september 2010, 18:37 »
Det er jo helt teit at muslimene svarte på koranbrenningen med å brenne flagg, rasere kirker o.l

Koranen har jo ikke blitt brent en gang.

Jeg er for koranbrenning.

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #129 : 14. september 2010, 23:02 »
¨¨Takk
Prøv å brenne en koran, og legg det ut på youtube
Da får du den oppmerksomhet du trenger gutt Grin

Utlogget nitramm

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

Sv: Imot koran brenningen?
« #130 : 14. september 2010, 23:07 »
Er vel helt greit å brenne koranen, men legg gjerne på noen bibler også så det blir skikkelig futt på bålet. En og annen snåsamannen biografi er også helt fint.
For meg kan du også slenge på selveste Snåsamannen med det samme du er i gang! Smiley

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Imot koran brenningen?
« #131 : 14. september 2010, 23:24 »
Prøv å brenne en koran, og legg det ut på youtube
Da får du den oppmerksomhet du trenger gutt Grin
Det værste av alt er att dette er farlig. Sier litt om hvilken mentalitet det er snakk om her. Når folk mener at det er mer rett å drepe en person, en person som er unik og det kun finnest en av i hele verden, mot en bok som det finnest millioner av, og kan lett produseres flere millioner. Hvordan stiller muslimer og religiøse seg til brenning av trær, og husbygging da? Kunne trossalt laget enda flere kopier av disse bøkene.
Regner med at det er selve meningen bak handlingen som provoserer. I såfall går det på ytringsfrihet igjen. Derfor er jeg for retten til at denne presten skal få brenne koranen. Selv om jeg ikke ser vitsen, da den bare vil nøre til mere hat og vold.

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #132 : 14. september 2010, 23:28 »
DU ER EN RASIST OG RESPEKTERER IKKE ANDRE MENNESKER!11111oneone.

Folk må vel klare å se at det ikke nytter å diskutere med slike som Zulu. Når han leser et innlegg der folk svarer på hans idiotiske påstander med fakta, så hopper han bare over til neste innlegg, eller svarer med "greit mann"

Og poenget ditt er?
Hva med om du gror et par baller og sier hva poenget ditt egentlig er, istedet for å gjemme deg bak bitre one-linere som egentlig ikke sier noe som helst?




Utlogget The Evil One

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 196
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 196

Sv: Imot koran brenningen?
« #133 : 14. september 2010, 23:40 »
Og poenget ditt er?
Hva med om du gror et par baller og sier hva poenget ditt egentlig er, istedet for å gjemme deg bak bitre one-linere som egentlig ikke sier noe som helst?





lærer du ikke noe av det du selv skriver? å det folk svarer deg? les og bruk hue, ellers så er du bare stille..

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #134 : 14. september 2010, 23:41 »
Akkurat..Enig dem må overkjøres hvertfal i mitt eget land..slik at dem tåler at nordmenn snakker dritt om allha og andre ting i koranen og den jævla profeten som dem klikker for..Blir dem sinte for det..Send dem hjem,dem skal være her pga hjelp.Og dem skal vise oss respekt..Ikke motsatt..Dem skal tilpasse seg vår kultur..Ikke vi deres..Selfølgelig..At ikke folk skjønner dette..Er for meg ubegripelig..Kommer man inn og får hus ly hos noen,følger man deres regler, begynner ikke og forlanger ting etc..

ytringsfrihet ikke innbærer at du kan spre dritt rundt deg akkurat som du vil bare fordi vi har ytringsfrihet, uten å måtte stå til ansvar for noe som helst.
med ytringsfrihert følger også et ansvar for å oppføre seg som et anstendig menneske, om du ytrer deg om naboen eller om mennesker i en annen verden, i en annen kulturell kontekst enn den vi lever
Kort sagt, det er ditt ansvar å oppføre deg som et anstendig menneske og ikke som en barn.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!