Skrevet av Emne: Imot koran brenningen?  (Lest 76079 ganger)

bad-boy

  • Gjest
Sv: Imot koran brenningen?
« #135 : 14. september 2010, 23:52 »
ytringsfrihet ikke innbærer at du kan spre dritt rundt deg akkurat som du vil bare fordi vi har ytringsfrihet, uten å måtte stå til ansvar for noe som helst.
med ytringsfrihert følger også et ansvar for å oppføre seg som et anstendig menneske, om du ytrer deg om naboen eller om mennesker i en annen verden, i en annen kulturell kontekst enn den vi lever
Kort sagt, det er ditt ansvar å oppføre deg som et anstendig menneske og ikke som en barn.

Ytryingsfriheten er slik at man kan slenge akkurat så mye drit om en RELIGON MAN BARE VIL FOR I HELVETE.
AKKURAT SÅ MYE MAN VIL.
For det står bare drit i den uansett..At du ikke forstår det,jeg snakker ikke dritt om folk,om en bok og pisset som står i den..Akkurat som bibelen..Fordi man handler ikke etter denne i dette land.Det må du forstå.Og om jeg bruker koranen som drit papir.Må dere tåle.For i NORGE blir man ikke respektert for religon..Men som person.PUNKTUM

Man må stå til ansvar vis man bryter lover og regler,ikke den helvetes boka der!!!Skjønn det

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Imot koran brenningen?
« #136 : 14. september 2010, 23:53 »
ytringsfrihet ikke innbærer at du kan spre dritt rundt deg akkurat som du vil bare fordi vi har ytringsfrihet, uten å måtte stå til ansvar for noe som helst.

I prinsippet så innebærer ytringsfrihet det, jo.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Imot koran brenningen?
« #137 : 14. september 2010, 23:54 »
ytringsfrihet ikke innbærer at du kan spre dritt rundt deg akkurat som du vil bare fordi vi har ytringsfrihet, uten å måtte stå til ansvar for noe som helst.
med ytringsfrihert følger også et ansvar for å oppføre seg som et anstendig menneske, om du ytrer deg om naboen eller om mennesker i en annen verden, i en annen kulturell kontekst enn den vi lever
Kort sagt, det er ditt ansvar å oppføre deg som et anstendig menneske og ikke som en barn.
rofl
Har du fått skrivehjelp nå?

Store ord fra en som ikke greier å etterleve det som skrives.

Snakk om å se flisen i en annens øye, men ikke bjelken i sitt eget.... Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


bad-boy

  • Gjest
Sv: Imot koran brenningen?
« #139 : 14. september 2010, 23:56 »
Prøv å brenne en koran, og legg det ut på youtube
Da får du den oppmerksomhet du trenger gutt Grin


OOOOOOO,så redd jeg ble..Kanskje jeg skal gjøre det????Kanskje jeg skal lese den og?For jg har lest bibelen.Så kanskje vært gøy og lest koranen og..Jeg kan nemmelig brenne koranen og bibelen så mye jeg måtte ønske i dette landet..Husk det bare..

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Imot koran brenningen?
« #140 : 15. september 2010, 00:02 »
Noen som skal være med på den store religion brennings dagen? Kan til og med gå så langt at vi brenner noen treningsforum magasiner. Noen som bidrar med bøker? Tar selv med en bibel.

Neste mandag klokka 9 i oslo?

PS: Er lov å pisse og spytte på de utsøkte bøkene før vi dynker de med rødsprit og synger øl øll og mere ølll

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Imot koran brenningen?
« #141 : 15. september 2010, 00:06 »
som jeg har sagt tidligere i denne tråden. zulu er en klassisk muslim.

jeg var også av den oppfatning av at de fleste muslimene er ok og ikke så veldig høytydelig i forhold til religion. men etterhvert som jeg har snakket med flere og flere muslimer, er jeg faktisk ikke helt sikker lenger.

omtrent alle jeg har snakket med er hjernevaska tullinger som fortsatt ønsker å fortsette med tullet som står i den jævla boka. for det er det er zulu, en jævla drittbok.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Imot koran brenningen?
« #142 : 15. september 2010, 00:19 »
galskapen begynner allerede føre en åpner boka...  (hentet fra wikipedia)  Etter mange muslimers mening bør man vaske seg på hendene før man berører Koranen. En eksemplar av Koranen bør likeledes plasseres slik at den ikke står inntil andre bøker

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Imot koran brenningen?
« #143 : 15. september 2010, 00:24 »
galskapen begynner allerede føre en åpner boka...  (hentet fra wikipedia)  Etter mange muslimers mening bør man vaske seg på hendene før man berører Koranen. En eksemplar av Koranen bør likeledes plasseres slik at den ikke står inntil andre bøker
Så en trenger ikke gå til det dramatiske skritt å brenne boken? Det er nok å bruke den som bokstøtte :Smiley

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Imot koran brenningen?
« #144 : 15. september 2010, 00:29 »
En eksemplar av Koranen bør likeledes plasseres slik at den ikke står inntil andre bøker

samme med muslimene, finne seg en egen egna plass.. der dem kommer fra.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Imot koran brenningen?
« #145 : 15. september 2010, 00:36 »
galskapen begynner allerede føre en åpner boka...  (hentet fra wikipedia)  Etter mange muslimers mening bør man vaske seg på hendene før man berører Koranen. En eksemplar av Koranen bør likeledes plasseres slik at den ikke står inntil andre bøker

Jeg er ikke for offentlig Koranbrenning på grunn Koranens innhold. For min del kan Koranen være den boken som preker de mest moralske, beste, flotteste levereglene i verden. Likevel bør den kunne brennes i et fritt samfunn. Muslimer stiller altfor høye krav og krever særbehandling. Å brenne Koranen er en fin måte å si til alle muslimer som forlanger særbehandling, at slike krav ikke taes seriøse i frie samfunn, som Norge.

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: Imot koran brenningen?
« #146 : 15. september 2010, 13:19 »
Jeg er ikke for offentlig Koranbrenning på grunn Koranens innhold. For min del kan Koranen være den boken som preker de mest moralske, beste, flotteste levereglene i verden. Likevel bør den kunne brennes i et fritt samfunn. Muslimer stiller altfor høye krav og krever særbehandling. Å brenne Koranen er en fin måte å si til alle muslimer som forlanger særbehandling, at slike krav ikke taes seriøse i frie samfunn, som Norge.

Problemet er disse forbanna politikerene. Inn med FRP! (Når det gjelder akkurat den saken)
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #147 : 15. september 2010, 13:56 »
Ytryingsfriheten er slik at man kan slenge akkurat så mye drit om en RELIGON MAN BARE VIL FOR I HELVETE.
AKKURAT SÅ MYE MAN VIL.
For det står bare drit i den uansett..At du ikke forstår det,jeg snakker ikke dritt om folk,om en bok og pisset som står i den..Akkurat som bibelen..Fordi man handler ikke etter denne i dette land.Det må du forstå.Og om jeg bruker koranen som drit papir.Må dere tåle.For i NORGE blir man ikke respektert for religon..Men som person.PUNKTUM

Man må stå til ansvar vis man bryter lover og regler,ikke den helvetes boka der!!!Skjønn det

Vel vel. det er absolutt ditt problem hvis du ikke skjønner at man har et visst ansvar for å tenke igjennom hvordan man bør tiltale andre mennesker.
Good God! Dette skulle iallefall ikke være voksenopplæring! Hehe Tongue

Utlogget The Evil One

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 196
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 196

Sv: Imot koran brenningen?
« #148 : 15. september 2010, 14:03 »
Vel vel. det er absolutt ditt problem hvis du ikke skjønner at man har et visst ansvar for å tenke igjennom hvordan man bør tiltale andre mennesker.
Good God! Dette skulle iallefall ikke være voksenopplæring! Hehe Tongue


altså, du bør vel ta tak i din egen tiltale før du retter på andre, du er en klassisk muslim, trangsynt, svarer kun på det du er trygg på, resten hopper du pent over, ellers så kommer du med tull..

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #149 : 15. september 2010, 14:08 »
Nei, eg er dessvere ikke noe rasist Smiley det betyr ikke at eg er rasist bare fordi eg sier hva eg menner.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!