Skrevet av Emne: Jan Thomas innrømmer steroidebruk  (Lest 114709 ganger)

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #165 : 12. oktober 2010, 23:37 »
Sett igjennom postene og må bare si 1 ting.

Halvmetern har blitt eid fra side 1! hahaha gå å legg deg slik du ikke driter deg ut mer. Makan til forum slakt er det lenge siden jeg har vært vitne til. At du forsatt har selvironi til å fortsette er latterlig, kanskje du burte fått litt mer selvinnstinkt istedenfor?

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #166 : 12. oktober 2010, 23:46 »
Sett igjennom postene og må bare si 1 ting.

Halvmetern har blitt eid fra side 1! hahaha gå å legg deg slik du ikke driter deg ut mer. Makan til forum slakt er det lenge siden jeg har vært vitne til. At du forsatt har selvironi til å fortsette er latterlig, kanskje du burte fått litt mer selvinnstinkt istedenfor?

jeg har blitt kjøpt å betalt Wink pleier no som regel ikke kødde så mye som dette her Smiley

neonX

  • Gjest
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #167 : 13. oktober 2010, 08:24 »
"men er så mange som tar det så  seriøst"

Ja, du har skrevet det nå. Sånn.. 100 ganger.

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #168 : 14. oktober 2010, 22:15 »
selvironi. det har jeg absolutt Tongue ser ikke noen plass at det står hore om dama di Wink så tror du ska gå inn i skapet å hente litt selvironi selv Cheesy jeg siterer. du sier dama di er høyere enn meg. at jeg har liten penis. jeg sier du må har liten penis, å slenger dritt til meg om min. for du ska føle deg bedre. å det er muligens du tror det gjør deg bedre i sengen om du snakker dritt om andre sitt utstyr, når ditt utstyr selv er veldig lite å ynkelig Cheesy er vi fortsatt på samme side eller ska vi gå over til kjøp av seksuell nytelse ?? for det har jeg over hode ingen interesse av Wink
Den va saklig ja tror du liker horer å homobæsjer. for du nevner det ganske så mye når du slenger me data tastene  Wink bare boss
trenger ikke lese noe for min del. masse seriøst her inne. på logger å alt. så dette er et skikkelig bra forum spør du meg!!! mye interessant lesestoff om mange gode utøvere å folk som trener!!  men det har ingenting me denne diskusjonen å gjøre.
hvis du gidder å lese alt så ser du kanskje det at alt ikke er så seriøst. må være lov å si sine meninger, å ha litt selvironi innimellom
Jada han har oppnådd en del han å Smiley men svarer bare på det noen sier at jeg bruker Arnold som bilde på avatern. aldri sagt at han ikke har oppnådd noe Wink
men eg har oppnådd å ikke kose me menn. eg vil si det e veldig bra av meg i forhold til Jan!!!
hahaha Cheesy
jeg har blitt kjøpt å betalt Wink pleier no som regel ikke kødde så mye som dette her Smiley

's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

ultralars

  • Gjest
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #169 : 14. oktober 2010, 22:23 »
inrømmer han ikke nå på å ha gjort noe kriminelt?

burde han ikke bli putta i fengsel

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #170 : 14. oktober 2010, 22:31 »
inrømmer han ikke nå på å ha gjort noe kriminelt?

burde han ikke bli putta i fengsel

Desverre så er det lov å bruke anabole sterioder i dette periodevise latterlige landet.... Men det er ikke lov å selge......... Now how does that make sense?!

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #171 : 14. oktober 2010, 22:38 »
Desverre så er det lov å bruke anabole sterioder i dette periodevise latterlige landet.... Men det er ikke lov å selge......... Now how does that make sense?!

er jo det samme som at du ikke har lov til å selge feks blodtrykks dempende medisiner på europris men du må til lege for å få resept for så å hente det ut på apoteket..

samme må en med steroider, dra til lege, så resept, så apoteket..  hadde det ikke vært lov å bruke steroider kunne ikke de syke her i norge som det er ment til kunne brukt det heller...

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #172 : 14. oktober 2010, 22:42 »
er jo det samme som at du ikke har lov til å selge feks blodtrykks dempende medisiner på europris men du må til lege for å få resept for så å hente det ut på apoteket..

samme må en med steroider, dra til lege, så resept, så apoteket..  hadde det ikke vært lov å bruke steroider kunne ikke de syke her i norge som det er ment til kunne brukt det heller...

Er det ikke ganske logisk at du måtte ha respet for å få tillatelse til å bruke medisinen da?? Fatter ikke hvorfor det er ett så stort hull i systemet når det så enkelt kan lappes sammen. 

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #173 : 14. oktober 2010, 22:48 »
Er det ikke ganske logisk at du måtte ha respet for å få tillatelse til å bruke medisinen da?? Fatter ikke hvorfor det er ett så stort hull i systemet når det så enkelt kan lappes sammen. 

jo men du skrev: det er lov å bruke men ikke selge..  how does that make sense,, og det forklarte jeg ebkelt å greit..

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #174 : 14. oktober 2010, 22:57 »



Bare meg som syns det var litt komisk at du la inn dette bildet samtidig som profilbildet ditt ser ut som du står naken og napper loffen Grin
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #175 : 14. oktober 2010, 23:17 »

Bare meg som syns det var litt komisk at du la inn dette bildet samtidig som profilbildet ditt ser ut som du står naken og napper loffen Grin
ØØØØH, nei (fornektelse)! Riktig observert Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #176 : 17. oktober 2010, 11:08 »
ØØØØH, nei (fornektelse)! Riktig observert Smiley

Hvis det nye profilbildet ditt skulle være et skritt bort bra "nappe-løken" bildet ditt så klarte du det nesten! Du holde enda nappe-grep med handa:-)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #177 : 17. oktober 2010, 11:13 »
Hvis det nye profilbildet ditt skulle være et skritt bort bra "nappe-løken" bildet ditt så klarte du det nesten! Du holde enda nappe-grep med handa:-)

Det er store antydninger til 'Nappe Løken' tendenser på det nye også, 'Tønnestaken' er forsøkt manipulert bort, men om du ser nøye etter er det ett meget mørkt parti der ett 'Tønneskaft' ville vært naturlig plassert ved napping!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #178 : 17. oktober 2010, 11:15 »
Nappe løken, rense laksen, leke med mini-me, ha litt alenetid, kile på lillenissen. Bake loffen, sjekke røra, oppgradere tennpluggen. Vrenge nisselua. Runke.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #179 : 17. oktober 2010, 13:44 »
Flott å se at jeg har mange mannlige beundrere som får med seg at jeg har skiftet bilde Smiley dere har virkelig øye for detaljer og det forrige bildet mitt må virkelig ha brent seg fast på netthinnen til noen her inne Smiley
det var litt drøyt med selvkos i denne sammenhengen så nå får det bare bli med tanken...
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!