Skrevet av Emne: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!  (Lest 128336 ganger)

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #120 : 24. oktober 2010, 16:14 »
Tar jo helt FYR her hehe. Faen ikkje rart det e krig i verden Tongue

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #121 : 24. oktober 2010, 16:18 »

Her kommer det en som prøver og ta deg i hånda, og du slår hånda hans vekk, og fortsetter drittskrivinga. Drøy oppførsel.

Prikken over i’en er at du i tillegg prøver å heve deg over andre hva styrkeprestasjoner angår.
Det pinlige er jo at du ikke har noe å stille opp med. Du er på ingen måte eksepsjonelt sterk. Hvis en tar i betraktning kroppsvekta di på 145, alderen din på 26, hvor lenge du har trent, og det at du er på landslaget (som tyder på at du ikke kan bli mer seriøs) så er løfta dine på 220 i benk og 260 i mark (gjort i fjor uten utstyr) faktisk latterlig svakt.

Du ser på deg kanskje som en vinner, men med de holdningene der så ser jeg på deg som en taper. Styrken din er heller ikke noe bedre.

Honnør!!

Håper da det ikke stemmer at han bare tar 260kg i mark på den vekten der? Tongue
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #122 : 24. oktober 2010, 16:19 »
Keiko for president  Grin
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #123 : 24. oktober 2010, 16:28 »
Honnør!!

Håper da det ikke stemmer at han bare tar 260kg i mark på den vekten der? Tongue

http://www.youtube.com/watch?v=Ht2cHG9RqyM#noexternalembed
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #124 : 24. oktober 2010, 16:44 »

Her kommer det en som prøver og ta deg i hånda, og du slår hånda hans vekk, og fortsetter drittskrivinga. Drøy oppførsel.

Prikken over i’en er at du i tillegg prøver å heve deg over andre hva styrkeprestasjoner angår.
Det pinlige er jo at du ikke har noe å stille opp med. Du er på ingen måte eksepsjonelt sterk. Hvis en tar i betraktning kroppsvekta di på 145, alderen din på 26, hvor lenge du har trent, og det at du er på landslaget (som tyder på at du ikke kan bli mer seriøs) så er løfta dine på 220 i benk og 260 i mark (gjort i fjor uten utstyr) faktisk latterlig svakt.

Du ser på deg kanskje som en vinner, men med de holdningene der så ser jeg på deg som en taper. Styrken din er heller ikke noe bedre.


Som jeg skulle ha skrevet det selv assa!!!

Aldri møtt deg Pastor, men dæven du gir ett godt inntrykk av deg selv Smiley Det var da seff ironisk...

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #125 : 24. oktober 2010, 16:58 »

Ville vært bedre om det sto "Bjørnen sover" på slutten av videoen i forhold til det som står?
Konebanker og totalonanist

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #126 : 24. oktober 2010, 17:01 »
Legg for øvrig merke til den enorme støtten Pastoren får fra andre styrkeløftere her inne...
De styrkeløfterne jeg har møtt her i Trondheim og omegn har utelukkende vært herlige folk med både glød og lidenskap men disse sure oppstøtene skjemmer hele sporten i min mening og er nok absolutt ikke representative for styrkeløfterne som gruppe.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #127 : 24. oktober 2010, 17:02 »
for pokker jeg kunne jo vært på landslaget i styrkeløft hvis det ikke skal mer til en det som pastoren løfter....

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #128 : 24. oktober 2010, 17:51 »
Legg for øvrig merke til den enorme støtten Pastoren får fra andre styrkeløftere her inne...
De styrkeløfterne jeg har møtt her i Trondheim og omegn har utelukkende vært herlige folk med både glød og lidenskap men disse sure oppstøtene skjemmer hele sporten i min mening og er nok absolutt ikke representative for styrkeløfterne som gruppe.

Enig! Smiley

Utlogget .:BULL:.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 403
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 403

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #129 : 24. oktober 2010, 18:00 »
Legg for øvrig merke til den enorme støtten Pastoren får fra andre styrkeløftere her inne...
De styrkeløfterne jeg har møtt her i Trondheim og omegn har utelukkende vært herlige folk med både glød og lidenskap men disse sure oppstøtene skjemmer hele sporten i min mening og er nok absolutt ikke representative for styrkeløfterne som gruppe.

Snakk om dra alle under en kam  Shocked

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #130 : 24. oktober 2010, 18:11 »
Pastoren bruker harde ord og er ikke så veldig diplomatisk eller prøver å være sympatisk her, men i bunn og grunn er nok mye av det Pastoren skriver noe de fleste aktive styrkeløftere tenker og føler. Det gjelder også de herlige folkene med glød og lidenskap i Trondheim, også. De bare skjuler det bedre og har samtidig respekt for sine venner som beklageligvis har valgt en annen vei. Doping er satans verk. Det er verre enn black metal er for Kirken. Grunnen til at Pastoren får liten støtte er at mange rett og slett ikke orker. Mange styrkeløftere vil ikke engang være på Treningsforum pga. liberaliteten til doping som råder her inne. Som Pastoren sier så ønsker mange en separasjon. Pastoren er knallhard i sine meninger og det fortjener han respekt for. Å trekke inn hva han løfter og prøve å latterliggjøre han fordi man mener det er dårlige løft (noe man ofte mener fordi man sammenligner nettopp med dopere) blir større lavmål enn det kritikerne av Pastoren mener sistnevnte lirer ut av seg.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #131 : 24. oktober 2010, 18:15 »
Pastoren bruker harde ord og er ikke så veldig diplomatisk eller prøver å være sympatisk her, men i bunn og grunn er nok mye av det Pastoren skriver noe de fleste aktive styrkeløftere tenker og føler. Det gjelder også de herlige folkene med glød og lidenskap i Trondheim, også. De bare skjuler det bedre og har samtidig respekt for sine venner som beklageligvis har valgt en annen vei. Doping er satans verk. Det er verre enn black metal er for Kirken. Grunnen til at Pastoren får liten støtte er at mange rett og slett ikke orker. Mange styrkeløftere vil ikke engang være på Treningsforum pga. liberaliteten til doping som råder her inne. Som Pastoren sier så ønsker mange en separasjon. Pastoren er knallhard i sine meninger og det fortjener han respekt for. Å trekke inn hva han løfter og prøve å latterliggjøre han fordi man mener det er dårlige løft (noe man ofte mener fordi man sammenligner nettopp med dopere) blir større lavmål enn det kritikerne av Pastoren mener sistnevnte lirer ut av seg.

Dette er TRENINGSFORUM, ikke styrkeløft forum. 

Her er en fin side til pastoren og de andre om ikke klarer å "omgåes" andre mennesker http://www.styrkeloft.no/

Jeg synes Øyvind Hauggrav treffer spikeren på hodet her, jeg ser ikke på det som noe forsøk på å latterligjøre. Det står pastoren for selv i dette med flere tilfeller.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #132 : 24. oktober 2010, 18:20 »
Trenigsforum.. Ja.. Så da var det greit å like doping? Hææ.. Argumentet ditt var litt rart.

Synes da alle burde ta avstand til doping innenfor idrett, enten det er styrkeløft eller bare egentrening på gymmet.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #133 : 24. oktober 2010, 18:21 »
Trenigsforum.. Ja.. Så da var det greit å like doping? Hææ.. Argumentet ditt var litt rart.

Synes da alle burde ta avstand til doping innenfor idrett, enten det er styrkeløft eller bare egentrening på gymmet.

Hva heter tråden? Dette er opprinnelig en tråd om ett sinnsykt RAW  markløft på 440kg+.

Hvor har jeg eller noen andre her sagt at de LIKER doping? Vær grei å les alle postene.

Angående å ta avstand til doping så synes jeg det er flott, og jeg respekterer at folk snakker sin sak. Men prøv å vis normal folkeskikk på veien da?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #134 : 24. oktober 2010, 18:23 »
Dette er TRENINGSFORUM, ikke styrkeløft forum. 

Her er en fin side til pastoren og de andre om ikke klarer å "omgå" andre mennesker.
Ja, men noen av de som ikke vil være her utelater ikke å være her fordi det ikke er styrkeløftforum. Disse kritikerne mener det kan gå under dopforum Smiley Jeg er litt uenig i det selv om jeg forstår dem. Og selv om jeg hadde vært enige med dem så hadde det vært bedre, mener jeg, å vise engasjement ved å skrive i slike diskusjoner enn å bare holde seg unna.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!