Skrevet av Emne: kasta ut hjemmefra  (Lest 6002 ganger)

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: kasta ut hjemmefra
« #15 : 02. november 2010, 20:07 »


Ikke vær redd barnevernet, men si gjerne til dem at du helst vil bo hjemme. De vil, og skal, gjøre det som er best for deg. Dessuten er det både billigere og lettere for dem å hjelpe deg der du er.


Lykke til!

Hva barnevernet skal gjøre, og hva de gjør, er to HELT forskjellige ting. Jeg snakker faktisk av erfaring her jeg sitter.
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: kasta ut hjemmefra
« #16 : 02. november 2010, 20:19 »
Eg tipper mora di bare ønsker at du skal skjerpe deg i forhold til skole. Det er bra og sundt å trene, men det må ikkje gå ut over utdannelsen din. For deg som er så ung, så har du plenty tid på ettermiddagen til å bruke til trening i tillegg til skolearbeid. Hvis du føler du  er på feil fag, så snakk med lærerne om å evt. bytte fag, eller snakk med dem om muligheter innen det faget du allerede tar. Kanskje du blir mer motivert til å fullføre? Smiley
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Hellbouncer

Sv: kasta ut hjemmefra
« #17 : 02. november 2010, 20:23 »
Hva barnevernet skal gjøre, og hva de gjør, er to HELT forskjellige ting. Jeg snakker faktisk av erfaring her jeg sitter.
Jeg er veldig lei meg for at du har dårlig erfaring med barnevernet, og du er nok ikke alene om det heller.

Jeg jobber i barnevernet og vet at de ofte har veldig vanskelige utfordringer. Å komme tidlig inn i bildet kan kanskje hjelpe. Kanskje lettere å få til en løsning hjemme og ikke i tiltak. Havner trådstarter på gaten ender det antagelig hos barnevernet uansett.
Die trying

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: kasta ut hjemmefra
« #18 : 02. november 2010, 23:12 »
Jeg vil bare komme med en liten kommentar om barnevernet. Jeg vet ikke hvor mange saker de hanskes med i løpet av et år, men jeg vil tro at det er flere tusen i Norge pr. år. Vi hører om dem i media de gangene de kanskje ikke har gjort en god jobb. Men det er en ting som få tenker på: Barnevernet har taushetsplikt, og kan derfor sjelden komme med "sin" versjon av saken i media. Motparten kan derimot øse ut så mye info de vil, sant eller ei. Husk bare at en sak ofte har flere sider, og det er ikke nødvendigvis de som skriker høyest som har rett. Men hvis det likevel skulle være begrunnet kritikk av dem i de sakene vi hører om i media, skulle det samtidig bety at de gjør en god jobb i de aller, aller fleste tilfellene. Selv om det selvsagt vil være trist for de som blir rammet der de feiler.

Det var litt på siden av topic, men jeg syns det var verd å nevne. Trådstarter har fått noen gode innspill av andre her syns jeg. Og lykke til i alle fall Smiley

Utlogget Hellbouncer

Sv: kasta ut hjemmefra
« #19 : 03. november 2010, 00:17 »
Jeg vil bare komme med en liten kommentar om barnevernet. Jeg vet ikke hvor mange saker de hanskes med i løpet av et år, men jeg vil tro at det er flere tusen i Norge pr. år. Vi hører om dem i media de gangene de kanskje ikke har gjort en god jobb. Men det er en ting som få tenker på: Barnevernet har taushetsplikt, og kan derfor sjelden komme med "sin" versjon av saken i media. Motparten kan derimot øse ut så mye info de vil, sant eller ei. Husk bare at en sak ofte har flere sider, og det er ikke nødvendigvis de som skriker høyest som har rett. Men hvis det likevel skulle være begrunnet kritikk av dem i de sakene vi hører om i media, skulle det samtidig bety at de gjør en god jobb i de aller, aller fleste tilfellene. Selv om det selvsagt vil være trist for de som blir rammet der de feiler.

Det var litt på siden av topic, men jeg syns det var verd å nevne. Trådstarter har fått noen gode innspill av andre her syns jeg. Og lykke til i alle fall Smiley
Veldig godt og viktig poeng. Bra at du skriver det, viktig at ikke trådstarter er redd for å be om hjelp når han trenger det.
Die trying

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: kasta ut hjemmefra
« #20 : 03. november 2010, 00:29 »
Klipp deg og få deg en jobb....! neida, ta kontakt med sosialen. Gi de nummeret til mora di i samme slengen slik at de vet det er sannhet i det at du blir kastet ut... Er nok 1år til hun lovlig kan be deg flytte ut, men hvorfor vente 1år. Virker som om det er utrivelige boforhold. Om det er "typen" til mora di som står bak. Gi han en rapp over kjeften  Wink

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: kasta ut hjemmefra
« #21 : 03. november 2010, 00:42 »
Gi han en rapp over kjeften  Wink
Honnør Cheesy Burde vel fikse seg da?! Cheesy
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: kasta ut hjemmefra
« #22 : 03. november 2010, 00:50 »
Honnør Cheesy Burde vel fikse seg da?! Cheesy

Ja, det en rapp over kjeften ikke fikser er ikke verdt å fikse!

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: kasta ut hjemmefra
« #23 : 03. november 2010, 12:54 »
stikk ut i marka og lag deg en god gapahuk Smiley evnt ta med litt tepper eller sovepose om du har noe slikt hjemme..

Evnt prøv å få til noe via sosialen eller barneværet hvis du ikke er helt lars monsen typen..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: kasta ut hjemmefra
« #24 : 03. november 2010, 13:23 »
Hva med at du kaster ut mora og typen hennes? Det er like lovlig som det moren din prøver å gjøre.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!