Skrevet av Emne: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?  (Lest 27922 ganger)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #45 : 14. november 2010, 16:36 »
btw

Den organiserte idretten er underlagt Norges Idrettsforbund (NIF) og de ulike særforbundene. Den er oftest konkurransepreget, og kalles "konkurranseidrett". Konkurranseidrett skilles i toppidrett og breddeidrett.

strongman er vel idrett, men ingen organisert idrett Smiley


Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #46 : 14. november 2010, 17:49 »
Dette har ingenting med janteloven å gjøre. Dette har med at Ap, Sv, og Sp styrer Norge å gjøre..

Men det blir jo det samme,janteloven utspringer jo fra disse politiske miljøer du her nevner og noen flere venstreorienterte partier, som har formet Norges uskrevne regler rundt det meste,hvem ellers trodde du fremmet janteloven om det ikke var disse`?

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #47 : 14. november 2010, 19:22 »
Men det blir jo det samme,janteloven utspringer jo fra disse politiske miljøer du her nevner og noen flere venstreorienterte partier, som har formet Norges uskrevne regler rundt det meste,hvem ellers trodde du fremmet janteloven om det ikke var disse`?

Ja du sier noe der Wink Janteloven og frykten for det ukjente/forandring fryder ikke, er jo egentlig det samme. Og begge disse tankene springer ut fra de overnevnte partiene(og de som stemmer på dem). Så ja, det blir vel egentlig det samme.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #48 : 14. november 2010, 19:26 »
Ja nisseloven og jantelua er alt for mange ganger i norge, det også at man kutter alle over en sjær. Førstemann til mullah åssåvidere. Typisk.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #49 : 14. november 2010, 19:32 »
Ja nisseloven og jantelua er alt for mange ganger i norge, det også at man kutter alle over en sjær. Førstemann til mullah åssåvidere. Typisk.

For ikke å snakke om trull og fant. sukelhjælm og biller på sukel. tro mann væit tang og grei håret.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #50 : 14. november 2010, 20:04 »
Ja nisseloven og jantelua er alt for mange ganger i norge, det også at man kutter alle over en sjær. Førstemann til mullah åssåvidere. Typisk.
Dette var ett fantastisk innlegg!
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

bad-boy

  • Gjest
Raymond, jeg tviler på alle er enig i det du skriver, men det er ingen som protesterer for de vet at hvis de gjør det så finner du ut hvor de bor og truer med pryl! Grin

HAHA.Jeg pryler ingen jeg nils Smiley.
på lørdager tar jeg ut all min aggresjon på grappling/mma trening.Eller på strongman øvelser.Hhee.Men uansett hva folk sier,sliter norge med jante lov :-)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #52 : 14. november 2010, 22:24 »
Jeg regner med de fleste har fått med seg at overskriften er skrevet av noen som ikke var tilstede på intervjuet med NRK... og Det journalisten skrev er bare et lite snev av det som ble sagt i intervjuet...

PF har fokusert de neste års budsjetter på idrett og idrettsutøvere i breddeidretter.

Strongman og bygging ER ikke og kommer ikke til å bli IDRETTT.

Det er sport, i beste fall... Mer korrekt showsport kanskje.

Journalisten valgte da å fokusere på hva vi ikke bruker penger på fremover i steden for å fokusere på hva vi velger å gjøre... skape overskrifter vettu..

Wink

bad-boy

  • Gjest
Dette går feil vei!! Smiley Jeg synes Raymond er skjønn, jeg Smiley Hipp, hipp HURRA! Smiley

Går feil vei med at man ikke støtter andre ting også..
Dem kunne heller stilt med en doping test vært nsm da vettu????Istedet for og kutte ut alt..
Der janteloven ligger gilberg.Vet du skal få det til og høres ut som jeg mener at doping skal tolereres..Men slik er det nemmelig ikke.Men man skal heller ikke satse på lengrenn for at folk flest liker det.Sett opp en doping test da vel i nsm osv.I stedet...Bare at norske folk må snart innse sine egne feil..Der jante loven ligger...Håper du skjønner hva jeg mener.Dette gjelder ikke doping!!!.Det skal man ikke bruke i idrett der reglene er slik.Self.Men hva man skal ha lov til på frittiden er en annen sak.Men tror du missa litt settingen der..

bad-boy

  • Gjest
Jeg regner med de fleste har fått med seg at overskriften er skrevet av noen som ikke var tilstede på intervjuet med NRK... og Det journalisten skrev er bare et lite snev av det som ble sagt i intervjuet...

PF har fokusert de neste års budsjetter på idrett og idrettsutøvere i breddeidretter.

Strongman og bygging ER ikke og kommer ikke til å bli IDRETTT.

Det er sport, i beste fall... Mer korrekt showsport kanskje.

Journalisten valgte da å fokusere på hva vi ikke bruker penger på fremover i steden for å fokusere på hva vi velger å gjøre... skape overskrifter vettu..

Wink

Skjønner det..Man beveger seg dit pengene er Smiley.
Synes det bare er litt dumt at ikke sånne store selskaper.Tvinger bort jante loven i det norske folk :-)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #55 : 14. november 2010, 22:35 »
Går feil vei med at man ikke støtter andre ting også..
Dem kunne heller stilt med en doping test vært nsm da vettu????Istedet for og kutte ut alt..
Der janteloven ligger gilberg.Vet du skal få det til og høres ut som jeg mener at doping skal tolereres..Men slik er det nemmelig ikke.Men man skal heller ikke satse på lengrenn for at folk flest liker det.Sett opp en doping test da vel i nsm osv.I stedet...Bare at norske folk må snart innse sine egne feil..Der jante loven ligger...Håper du skjønner hva jeg mener.Dette gjelder ikke doping!!!.Det skal man ikke bruke i idrett der reglene er slik.Self.Men hva man skal ha lov til på frittiden er en annen sak.Men tror du missa litt settingen der..
Da jeg skrev du var skjønn så var det egentlig ikke noe annet enn det jeg mente Smiley Jeg er nok ikke enig i alle dine betraktninger, men jeg liker ditt engasjement. Og spesielt likte jeg det innlegget der du virkelig tok av med "Hipp Hipp HURRA!" Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Odd A Mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #56 : 14. november 2010, 22:38 »
Jeg regner med de fleste har fått med seg at overskriften er skrevet av noen som ikke var tilstede på intervjuet med NRK... og Det journalisten skrev er bare et lite snev av det som ble sagt i intervjuet...

PF har fokusert de neste års budsjetter på idrett og idrettsutøvere i breddeidretter.

Strongman og bygging ER ikke og kommer ikke til å bli IDRETTT.

Det er sport, i beste fall... Mer korrekt showsport kanskje.

Journalisten valgte da å fokusere på hva vi ikke bruker penger på fremover i steden for å fokusere på hva vi velger å gjøre... skape overskrifter vettu..

Wink
er ikke strongman og bygging idrett.?? er det noe du har bestemt.?

Utlogget adonis84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #57 : 14. november 2010, 22:39 »
Det ironiske er at pf aldri hadde klart å bygge seg opp uten alle byggere, strongman og styrkeløftere. Litt kjipt at det nå snur seg bort fra de som egentlig har gjort dem til hvem de er i dag...

PF har tatt sitt valg og jeg har tatt mitt valg! boikott PF for alltid, det gjør jeg:)

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #58 : 14. november 2010, 22:40 »
Det ironiske er at pf aldri hadde klart å bygge seg opp uten alle byggere, strongman og styrkeløftere. Litt kjipt at det nå snur seg bort fra de som egentlig har gjort dem til hvem de er i dag...

PF har tatt sitt valg og jeg har tatt mitt valg! boikott PF for alltid, det gjør jeg:)

Jeg har ikke handlet hos PF på mange år, det finnes bedre og billigere produkter på markedet.

Utlogget Odd A Mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #59 : 14. november 2010, 22:45 »
Det ironiske er at pf aldri hadde klart å bygge seg opp uten alle byggere, strongman og styrkeløftere. Litt kjipt at det nå snur seg bort fra de som egentlig har gjort dem til hvem de er i dag...

PF har tatt sitt valg og jeg har tatt mitt valg! boikott PF for alltid, det gjør jeg:)
Enig

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!