Skrevet av Emne: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman  (Lest 72301 ganger)

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #105 : 25. november 2010, 01:05 »
Jeg bruker reimer når jeg kjører markløft med brett grep Smiley Og det er jo veldig flaut Tongue

 Ta og sleng opp en video a noe løft du har gjort a?
Eller hold kjeft

Takk for at du selv synes det er flaut, selvom du promoterer deg selv på denne måten. På tide å få et mannebilde?

Hvorfor skal jeg slenge opp videor av noen løft? Hva har det med saken i hele tatt? Kan gjerne slenge opp noen videor hvis du vil, men da skjer det uten jente bånd. Kan ikke du bli med meg på neste maraton jeg skal løpe, så tar vi gymmen etter vi har kommet i mål. Så skal vi se hvor mye krefter du har igjen. Du kommer deg sikkert ikke rundt en 3000 meters løype engang. Hjelper ikke med bånd der

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #106 : 25. november 2010, 01:24 »
Takk for at du selv synes det er flaut, selvom du promoterer deg selv på denne måten. På tide å få et mannebilde?

Hvorfor skal jeg slenge opp videor av noen løft? Hva har det med saken i hele tatt? Kan gjerne slenge opp noen videor hvis du vil, men da skjer det uten jente bånd. Kan ikke du bli med meg på neste maraton jeg skal løpe, så tar vi gymmen etter vi har kommet i mål. Så skal vi se hvor mye krefter du har igjen. Du kommer deg sikkert ikke rundt en 3000 meters løype engang. Hjelper ikke med bånd der

Helt greit å klage på "jentebånd" men er strengt tatt minst like femi med maraton. Maraton er jo for de som ikke løper raskt nok på kortere distanser og derfor må drive med noe som få andre har prøvd for å klare å hevde seg.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #107 : 25. november 2010, 02:12 »
Det var vel mer for å få han til å virke som en pudding før han kommer til gymmen. Har personlig aldri løpt et maraton, men vet at jeg er gjennomført trent til å klare det uten problemer. Noe han garantert ikke er. På lik linje med trondheim-oslo, birbeinerrenn, osv. Er maraton er tegn på manndom, og ikke femidom. Mennesket(se menn), har alltid ville utfordre naturen, og klare hva få har gjort før seg. Syd/nord polen, mt everest, maraton har blitt sett på med prestige igjennom år hundre 1000. At du kobler dette sammen med femi, sier litt om deg. Finn et samfunn hvor det er slik.

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #108 : 25. november 2010, 03:39 »
Ett maraton er noe alle som gidder kan gjennomføre, og ikke noe tegn på mandom. Å gå til nordpolen er litt værre, men er vel helst ett tegn på idioti. Kansje noe for deg Grin

At jeg kobler maraton med femi har med at for å bli best mulig må man være tynnest mulig noe som man oftest ser hos det feminine kjønnet.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #109 : 25. november 2010, 08:37 »
Takk for at du selv synes det er flaut, selvom du promoterer deg selv på denne måten. På tide å få et mannebilde?

Hvorfor skal jeg slenge opp videor av noen løft? Hva har det med saken i hele tatt? Kan gjerne slenge opp noen videor hvis du vil, men da skjer det uten jente bånd. Kan ikke du bli med meg på neste maraton jeg skal løpe, så tar vi gymmen etter vi har kommet i mål. Så skal vi se hvor mye krefter du har igjen. Du kommer deg sikkert ikke rundt en 3000 meters løype engang. Hjelper ikke med bånd der

Og herregud og idiot du er, jeg er da faen ikke flau for og bruke reimer.
Som jeg viste deg så er grepe mitt helt ok.
Du er bare en dust som gjemmer deg bak et nick på et forum, finnes ikke størrer pingler en det.
Jeg kan så klart ikke løpe et maraton, ingen på 160 kg som gjør det.


Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #110 : 25. november 2010, 08:53 »
Og herregud og idiot du er, jeg er da faen ikke flau for og bruke reimer.
Som jeg viste deg så er grepe mitt helt ok.
Du er bare en dust som gjemmer deg bak et nick på et forum, finnes ikke størrer pingler en det.
Jeg kan så klart ikke løpe et maraton, ingen på 160 kg som gjør det.
He he Lars, gifr er en forumklovn du gir'n bare vann på mølla ved å svare Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #111 : 25. november 2010, 11:30 »
At jeg kobler maraton med femi har med at for å bli best mulig må man være tynnest mulig noe som man oftest ser hos det feminine kjønnet.

Være tynnest mulig? Er alle i tour de france noen femi kladder, selvom de spiser mer enn deg? Er alle som driver med triathlon noen pingler dem også, har du sett på kroppen til mange av disse? Er ski gutta noen beinrangel, ettersom de går 5 mila? Er alle de som driver med idretter som varer mer enn 5 min, pingler? Du tror vel at et beinrangel på 50kg kan gå til sydpolen aleine også. Å dra pulken etter seg. Dette er enorme belastninger på utholdenhet, styrke og ikke minst vilje. Den ultimate manndoms testen. Kanskje du bør løpe et maraton, for å se hvor lett det er.

Og herregud og idiot du er, jeg er da faen ikke flau for og bruke reimer.
Jeg kan så klart ikke løpe et maraton, ingen på 160 kg som gjør det.

Hva kan man forvente av en styrkeløfter. Stolt over å bruke jente bånd, og stolt over å bruke en drakt som øker løftene. Er som å ha en sykkel med fremtrekk. Bra at du i det minste har gitt opp maraton og innser at du overhodet ikke er i en god form. I motsettning til wannabekalleklovn, som tror alle kan gjennomføre det.

Hva er det neste styrkeløftere skal begynne å gjøre? Blir vel til at alle lager en fjortizz blogg hvor de viser frem dagens antrekk.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #112 : 25. november 2010, 11:37 »
Være tynnest mulig? [...] Den ultimate manndoms testen. Kanskje du bør løpe et maraton, for å se hvor lett det er.

Å trene seg opp (ned?) til å løpe et maraton krever omtrent like mye innsats som å trene seg opp til å løfte 75 kg i benkpress.

Greit at du liker å provosere litt, men hvis jeg ser på innleggene dine bakover i tid, så er det BARE dritt du poster. Du skulle egentlig bare vært banna fra forumet.

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #113 : 25. november 2010, 11:44 »


Greit at du liker å provosere litt, men hvis jeg ser på innleggene dine bakover i tid, så er det BARE dritt du poster. Du skulle egentlig bare vært banna fra forumet.

Enig.



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #114 : 25. november 2010, 12:26 »
Det var vel mer for å få han til å virke som en pudding før han kommer til gymmen. Har personlig aldri løpt et maraton, men vet at jeg er gjennomført trent til å klare det uten problemer. Noe han garantert ikke er. På lik linje med trondheim-oslo, birbeinerrenn, osv. Er maraton er tegn på manndom, og ikke femidom. Mennesket(se menn), har alltid ville utfordre naturen, og klare hva få har gjort før seg. Syd/nord polen, mt everest, maraton har blitt sett på med prestige igjennom år hundre 1000. At du kobler dette sammen med femi, sier litt om deg. Finn et samfunn hvor det er slik.


Hva med å begynne å formulere drittet ditt på en fornuftig måte så virker du ihvartfall noe mer oppegående Smiley

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #115 : 25. november 2010, 12:26 »
Synes det er utroleg morosamt at "Vadtrudne gîfr" står bak denne tråden i 2009:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88663.msg1291760#msg1291760

Med blant anna spørsmål som:

1: Jeg er sterkere i runkearmen. Bør jeg chille i en uke eller 2 på samme vekt som ventra? Slik at venstra kommer på samme vekt, eller skal jeg øke vektene på høyra med engang?

2: Bør jeg få orden på hvor mye jeg tar på hvert apperat, eller bare ta så mye jeg klarer på dagen jeg trener? Tenker at det sikkert ikke er så viktig på starten ettersom jeg kommer til å ha massiv økning uansett og vanskelig å kontrollere?

3: Hvis jeg hiver i meg nok proteiner før fylla. Ødelegger pilsen for treninga eller er det bare litt ekstra karbos på kroppen? Og jeg tenker ikke på å proff og massiv. Bare om fylla hærper 50% av økninga eller 10%. Noe jeg synes det er verdt

4: Bør jeg trene kondisjon nå som jeg bygger opp muskelmassen? Eller vil dette bare bryte ned musklene? Ja, jeg er tynn og lang med flesk overalt. Men er null stress å fjerne fettet seinere, bryr meg mest om å få musklene opp først og vil ikke ødelegge for det.


... Og no er han ekspert på trening Grin

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #116 : 25. november 2010, 12:29 »
Synes det er utroleg morosamt at "Vadtrudne gîfr" står bak denne tråden i 2009:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88663.msg1291760#msg1291760

... Og no er han ekspert på trening Grin



 he he

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #117 : 25. november 2010, 12:37 »
Vadtrudne gîfr
Erfaren bruker


Honnør: 79
 Utlogget

Innlegg: 440


  Sv: Litt av hvert. Bare lager nye spørsmål på samme tråd.
« Svar #4 på: 30. August 2009, 17:52 » 

--------------------------------------------------------------------------------

Etter et par uker hvor jeg bare har vært stiv i hele kroppen skal jeg sette igang for alvor. Nå skal jeg trene 2-3 ganger i uka.

Dag 1:
Bryst og Triceps.

Er det samme om jeg tar tricep før bryst eller omvendt? Og bør jeg ta ferdig en del av kroppen før jeg starter på en annen? Eller funker en mix liker så bra?

Har tenkt til å dra inn dips på slutten av treninga. Det tar jo på både bryst og tricep. Det er vel samme om jeg tar den på slutten eller bør den inn etter bryst elr triceps?

Og til slutt. Bør mage kun trenes 1 gang i uken, eller kan jeg slenge den inn på dag 1 og 3?
 
 


hahaha Grin

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #118 : 25. november 2010, 15:24 »
Kanskje du bør løpe et maraton, for å se hvor lett det er.

ALLE friske mennesker kan gjennomføre* et marathon uansett hvor dårlig trent man er.

INGEN kan løfte 300 kg i markløft raw hvis man ikke er sterk nok.

*klare distansen uten tidskrav.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Chriselv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 660
  • Honnør: 97
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 660

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #119 : 25. november 2010, 15:46 »
Jeg synes mr. Vadtrudne gîfr skal gå tilbake til sitt gamle nick igjen, "Amatørnewb". Det var svært så beskrivende for hans personlighet Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!