Skrevet av Emne: Solid Snake sin bildeprofil  (Lest 98054 ganger)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #90 : 27. februar 2011, 23:46 »
Slenger opp et motivasjonsbilde for min egen del. Er ikke noe bra bilde, men var kult å se kroppen i fordelaktig belysning/skyggelegging:)
Kan såvidt skimte en vene på skulderen.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #91 : 27. februar 2011, 23:53 »
Kraftig mann, spennende å følge progresjonen din!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #92 : 28. februar 2011, 15:10 »
Bøs fyr! Jeg har trua:)

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #93 : 01. mars 2011, 00:33 »
kraftplugg, bra guns på deg.

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #94 : 01. mars 2011, 17:10 »
Matpakke... Du kan jo bytte ut 2 av rundstykkene dine med en boks mager kesam (300g), og en liten dert fun light.

Er vel 12g protein per 100g vare, så det blir intet mindre enn 36 smakfulle gram med proteiner.

Er vel også bare 74 kcal per 100g vare, så det er rimelig lette greier.

Men greit å få i seg no' fint fett òg. Kanskje en liten klasa med nøtter. Mandler eller lignende.

Yes?
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #95 : 01. mars 2011, 17:55 »
Matpakke... Du kan jo bytte ut 2 av rundstykkene dine med en boks mager kesam (300g), og en liten dert fun light.

Er vel 12g protein per 100g vare, så det blir intet mindre enn 36 smakfulle gram med proteiner.

Er vel også bare 74 kcal per 100g vare, så det er rimelig lette greier.

Men greit å få i seg no' fint fett òg. Kanskje en liten klasa med nøtter. Mandler eller lignende.

Yes?
Nøtter er ganske overvurdert, hvertfall i kontekst av diett. Balansen mellom omega 6 og omega 3 er ganske skjev hos "oss i vesten", tror ikke MER plantefett fra nøtter gjør det noe bedre. Proteiner fra nøtter er også ganske verdiløst for oss som trener.

God lesning: http://fitnessblackbook.com/diet-tips/martin-berkhan-scorch-through-your-fat-loss-plateau/

Kesam er jeg dog helt enig med deg i!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #96 : 05. mars 2011, 17:33 »
Ser bra ut! Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #97 : 06. mars 2011, 13:30 »
Takk for flere hyggelige kommentarer folkens!

Nøtter: er dritdyrt på kalorier, så å ha de i dietten min vil gjøre at jeg må kutte ned en god del på mye viktigere ting for å forbli på underskudd... Tror nøtter på diett er en dårlig ide:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #98 : 06. mars 2011, 13:32 »
Kesam har jeg ikke prøvd, men har blitt hekta totalt på cottage cheese, trodde det var omtrent det samme,heh. Neste steg blir nok å rydde opp i matpakken min. Ser for meg en oval boks fylt med salat, en boks cottage cheese og kylling!

Videre så veide jeg litt for lite i dag tidlig... Veide 93,1kg. Sist uke veide jeg vel 94,5kg... Enten så er dette forklaringen på min litt dårlige dagsform på trening, ellers er forklaringen på den litt for lave vekten at mitt siste måltid før leggetid var rundt 9. Var ganske fysisk aktiv etter dette.. Midjen er mellom 87-88cm. 12-13cm av her omtrent. Savner mer fremgang her, men kommer seg nok.

Om ting ikke går så mye fremover neste uke spørs det nok om jeg ikke burde begynne å telle kalorier igjen. Som jeg gjorde de 2-4 første ukene:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #99 : 09. mars 2011, 23:52 »
Folkens. Hvordan er det å ta en hvileuke fra trening mens man er på diett og kaloriunderskudd?
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #100 : 09. mars 2011, 23:55 »
Folkens. Hvordan er det å ta en hvileuke fra trening mens man er på diett og kaloriunderskudd?
kan ikke ser for meg at sålenge man opprettholder næringsinntaket og kanskje kjører en økt med vedlikehold,  så vil det ikke ha noe stort utfall.

men er ikke av erfaring med diett, så skal ikke trekke noen raske konklusjoner.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #101 : 09. mars 2011, 23:58 »
kan ikke ser for meg at sålenge man opprettholder næringsinntaket og kanskje kjører en økt med vedlikehold,  så vil det ikke ha noe stort utfall.

men er ikke av erfaring med diett, så skal ikke trekke noen raske konklusjoner.

Joa, men fint med bidraget ditt allikevel! Kan hende at det er falsk sikkerhet, men føler meg någelunde safe så lenge jeg får i meg over 2g per 1kg kroppsvekt med protein.. Når det gjelder å beholde masse og styrke... Vurderer å starte lett på nytt igjen, bare å trene lett med treig progresjon frem mot diettslutt.. For å bevare så mye styrke og masse som mulig...
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #102 : 10. mars 2011, 08:26 »
Man er ikke safe bare fordi man får i seg nok protein Wink Tror du en som ikke trener får større muskler av å bare spise protein? Nå du ikke gir musklene tilstrekkelig med stimulig, og i tillegg er på underskudd, er ikke det nok for at musklene skal bli. Mener å ha lest noe av Lyle McDonald om emnet. Er dog ikke helt sikkert, men makes sense. Var noe i den duren iallefall!

Jeg er uansett for litt mer frekvente diet breaks enn det det virker som andre er, så du kunne jo kjørt en kontrollert diettpause parallelt med en deload.


Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #103 : 10. mars 2011, 14:10 »
For all del, trener med en viss mengde. Kjører gjennom alle kroppens muskelgrupper to ganger i uken, men kanskje jeg skal trene litt lettere enn vanlig? Kanskje ikke helt deload, om det, så vil jeg progressere oppover fra deload vektene når ukene går:)

En pause fra både trening og diett kunne kanskje ha vært noe midt i, ja:)

-Så hva mer trenger jeg enn stimuli og nok protein for å opprettholde?Smiley
-Hva er det du definerer som tilstrekkelig stimuli? Hvor går grensen for, for mye?(vet at dette er individuellt, men mer generelt)

3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Solid Snake sin bildeprofil
« #104 : 10. mars 2011, 17:21 »
For all del, trener med en viss mengde. Kjører gjennom alle kroppens muskelgrupper to ganger i uken, men kanskje jeg skal trene litt lettere enn vanlig? Kanskje ikke helt deload, om det, så vil jeg progressere oppover fra deload vektene når ukene går:)

En pause fra både trening og diett kunne kanskje ha vært noe midt i, ja:)

-Så hva mer trenger jeg enn stimuli og nok protein for å opprettholde?Smiley
-Hva er det du definerer som tilstrekkelig stimuli? Hvor går grensen for, for mye?(vet at dette er individuellt, men mer generelt)


Jeg ser ikke på meg selv som kjempekompetent, så jeg tror ikke jeg skal svare på spørsmål jeg ikke har peiling i det hele tatt på. Men jeg kan jo dytte deg i riktig retning

Jeg trener et av de programmene som blir mye anbefalt her inne, Wendler 531. Det er noe ala starting strength/stronglifts. Der er det lagt inn enukers deloads hver fjerde uke, så jeg bare følger de, dropper assistance work og trener litt mobilitet/rehabtrening istedet, og spiser på vedlikehold gjennom hele deloaduken. Det er alt jeg gjør, ikkeno fancy.

Her står det litt om hvorfor deload er lurt. Siden du allerede har bestemt deg for deload er det kanskje ikke nødvendig å lese, men den er ganske kort, så det gjør neppe skade.

Her står det ganske enkelt om hvordan man kan gjennomføre en deload (treningsdelen). Litt vage anbefalninger, men du får en idé.

Denne er litt lengre enn de to første, men veldig god. Mulig den gir deg noen tanker om kostholdsdelen. Leptin er dritkult å lese om (synes jeg) når du forstår essensen av det, spesielt i kontekst av diett/diet breaks.

Håper det hjelper deg litt på vei, så du får en idé om hvordan du kan sett opp en uke med deload (eller lenger, om det er planen). Anbefaler deg også å kanskje sette opp en post i diettdelen av forumet, så kanskje du får litt fler innspill. Kjipt hvis jeg bare gir deg råd om deload som er helt på trynet, så er det ingen som sier ifra!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!