Skrevet av Emne: JohnnyBravo tar dop!  (Lest 23609 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo blir atletisk!
« #45 : 03. april 2011, 11:48 »
Oppkarbingen igår bestod av brød, pizza og pils Grin Følte jeg kunne tillate det når jeg bare har vært ute en gang på 6 mnd. Kommer med bildeupdate i løpet av uken som kommer nå, så får vi se om det har forandret seg til det bedre Smiley
BRØD!!!!! Cheesy

Forøvrig, god lesning (hvis ikke du har sett det ennå): http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo blir atletisk!
« #46 : 03. april 2011, 14:14 »
Interessant det der ja. Eneste biten jeg ikke likte var at jeg har 23% lavere testosteronnivå for øyeblikket Grin

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo blir atletisk!
« #47 : 05. april 2011, 09:52 »
Vekt: 90,2kg (-0,2kg) Liten vektnedgang, men de to siste ukene har det gått 0,9kg så da får det være greit.
Midjen: 90,5cm (-0,5kg)

Øker treningsmengden litt nå og kjører på i antageligvis 6-8uker til før jeg gir meg.

Gårsdagens aktivitet: Syklet ca 25km. Drakk mye vann etter syklingen, noe som resulterte i at jeg var på do 5(!!) ganger i natt. gøy

Utlogget GunZa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: JohnnyBravo blir atletisk!
« #48 : 05. april 2011, 10:19 »
Kanskje, kanskje ikke, du er den eneste som har kommentert da Grin Men jeg har jo ført en gørrkjedelig og rett frem faktaloggbok da så forventer jo ikke all verdens publikumsentusiasme!
Men får satt litt farge med en bildeupdate om anslagvis 2 ukers tid.

Sukkersuget forsvant fort, er vel mye tilvenningssak virker det som. Får sug innemellom, men det er ikke slik at jeg får helt abstinenser så det går jo fint å kontrollere. Så lenge jeg ikke kjører altfor lite karbs så holder suget seg helt borte!

Synes ikke loggen var kjedelig i det heletatt. Veldig gøy å se en oversiktlig progresjon for nesten hvert innlegg du gjør. Smiley

Personlig synes jeg logger der alle øvelser er beskrevet ned til hver minste detalj er litt heavy, men det er nok bare fordi jeg ikke har satt meg så godt inn i alt som har med det å gjøre...

Skal følge med her, regardless! Smiley
Common sense is not that common...

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen
« #49 : 07. april 2011, 16:00 »
Bra noen andre også liker det enkelt, gunza!

Kommer med bildeupdate nå, this one's for you Stian!
Ett slappis bilde fra august 2010(93-94kg), et fra januar(ca 100kg) med karboen på bordet, og to idag(90kg), flat og jævlig med null trykk:

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo- Aprilformen
« #50 : 07. april 2011, 16:30 »
Dæven..! Se her ja! Latterlig jobba mann Cheesy Meget skrapa bryst, gøy å se! Tipper det ikke er altfor lenge før strekene mellom magerutene popper fram også. Føles bra?? Når "gir du deg"?

Pilsen skal være der ja - til sommeren blir jeg nok å føre opp alkohol som egen makro:

Protein: 40%
Karbo: 20%
Fett: 20%
Alkohol: 20%

Grin

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen
« #51 : 07. april 2011, 21:46 »
Hehe takker for det!
Kjører på i 5-7 uker til regner jeg med Smiley

Gårsdagens:
Styrkeøkt som gikk kanonbra

Dagens:
Styrkeøkt som ble avbrutt grunnet ekstreem kvalme, tar resten imorgen som egentlig skulle vøre treningsfri Smiley

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen
« #52 : 08. april 2011, 10:00 »
Endrer veiedag til fredag, fra mandag fordi mandagen er litt tett oppi oppkarbingen og kan da gi litt feil vekt.
Legger ved dagens fredagsvekt: 88,8kg (1,4 kg mindre enn på mandag!)
Midje: 90cm (-0,5cm)

Oppkarbing starter om 8 timer Grin

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #53 : 09. april 2011, 17:43 »
Gårsdagens: 1 time gange+ lår og leggtrening

Dagens: 3 timers fjelltur, pause i 45min og så rett på elixia og kjørte bryst, triceps og skuldre. Kanonøkt, og knallvær! Smiley

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #54 : 14. april 2011, 07:01 »
Forgårs:
1 times "fjell"tur i raskt tempo med høy puls

Gårsdagens:
Bryst, tri, skuldre, mage+ 20 min kardio

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #55 : 15. april 2011, 11:46 »
Vekt 88,4kg (-0,4kg)
Midje: 89,5 (-0,5cm)

Gårsdagens: 20 min kardio + chins, dips og biceps
Forkjølet, så jeg tok det litt rolig, frisk som fisken idag!

Merker jeg må øke kardioen litt, begynner å gå sakte her. Oppkarbing starter ihvertfall om 6 timer og 14 min!!

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #56 : 29. april 2011, 07:57 »
Lite logging her, men jeg lever ennå.
De to siste ukene oppsummert:
Kjørte en lett uke fordi jeg virkelig møtte veggen, så er jeg mot slutten av en ny treningsuke nå.
Vekten er uendret, det skylder at jeg ga en god F i påsken, grillet på stranden med en kald pils, drakk melk med 1,5% fett ( woot) og hadde det fint.
Stats: 88,3kg (-0,1kg)
Midje: 89cm (-,5cm)
Har totalt tatt av 10 cm på midjen! Buksen jeg måtte kjøpe i vinter for å få plass til lårene mine tyter ut alle veier rundt beltet nå, ser ikke ut. Håper det er lenge til jeg passer den igjen, men nå er det shortsvær i bergen så det går jo fint Cool

Forøvrig store motivasjonsproblemer om dagen, føler jeg holder for lite vann og er helt tom. Nesten som om jeg skulle være deprimert, men jeg er ikke ved veis ende ennå.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #57 : 29. april 2011, 09:35 »
Bra jobba i påsken! Se på det som en vellykket diet break, godt gjort å gi F uten at vekten raser i været Cool

Hvordan ser makroene dine ut (sånn ca)? Mulig du kan endre litt her så du føler deg litt bedre. Synes dog det er rart du føler deg tom etter en påske hvor du har spist litt mer..

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #58 : 29. april 2011, 10:34 »
Bra jobba i påsken! Se på det som en vellykket diet break, godt gjort å gi F uten at vekten raser i været Cool

Hvordan ser makroene dine ut (sånn ca)? Mulig du kan endre litt her så du føler deg litt bedre. Synes dog det er rart du føler deg tom etter en påske hvor du har spist litt mer..
Har slitt litt med å holde matinntaket oppe pga motivasjonen og lite matlyst. I påsken var gjerne ikke karbokildene så gode, og fettinntaket for høyt, noe som kanskje har gitt dårlig fylning av glykogenlagre. Synsing fra min side. Proteininntaket er høyt, og karboen er ikke for lav. Starter 30 timers oppkarb til kvelden nå, så kanskje humøret endrer seg Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #59 : 29. april 2011, 11:05 »
Har slitt litt med å holde matinntaket oppe pga motivasjonen og lite matlyst. I påsken var gjerne ikke karbokildene så gode, og fettinntaket for høyt, noe som kanskje har gitt dårlig fylning av glykogenlagre. Synsing fra min side. Proteininntaket er høyt, og karboen er ikke for lav. Starter 30 timers oppkarb til kvelden nå, så kanskje humøret endrer seg Smiley
Du bommet ikke helt med synsingen der, jeg har sett det har blitt anbefalt MINIMUM 150g karb til dagen på 'diet break', har med leptinnivåer å gjøre.

Får håpe det hjelper på ja, hvis ikke så er det kanskje lurt å legge litt om på når du karber opp? Funker det med 1x i uken (du har det, right?), så er det gull. Litt empiri fra min side, jeg husker jeg kjørte 1x oppkarbing i uken en periode, la så om til 2x litt mer moderate 'refeeds', og følte meg straks bedre. Mener også å ha lest noe av Børge Fagerli der han anbefaler hyppigere oppkarbing jo lavere du kommer i fettprosent, Martin Berkhan bruker jo også moderate refeeds 2-3x i uken på brorparten av klientene sine mener jeg å huske. Og det later ikke til at han har noe problem med å få samtlige av de rippa.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!