Skrevet av Emne: World strongest arms?  (Lest 42902 ganger)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: World strongest arms?
« #30 : 11. februar 2011, 20:27 »
Jeg ser ikke problemet med å tro at Magnus har tatt noen repper på 140kg i curl. Faktisk så hadde jeg blitt skuffet om ikke en av verdens sterkeste menn, med kanskje verdens sterkeste armer hadde klart dette.. Selv har jeg klart 100kg med cheat (1 rep i alle fall) opp til flere ganger i løpet av min karriere, uten at jeg har vært så ivrig på bicepsstyrke i det hele tatt. Faktisk så husker jeg godt den ene gangen, da klarte jeg 1 rep på 100kg med cheat - noe som var overraskende siden jeg ikke trente curl med stang på den tida. Det er faktisk ikke sååå tungt Tongue Jeg husker det godt fordi Bøs ikke klarte det samme Grin

Når en tynnfeit ex-bygger / wannabe strongman på rundt 100kg klarer det, så bør Magnus klare såpass..

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: World strongest arms?
« #31 : 11. februar 2011, 20:32 »
Jeg ser ikke problemet med å tro at Magnus har tatt noen repper på 140kg i curl. Faktisk så hadde jeg blitt skuffet om ikke en av verdens sterkeste menn, med kanskje verdens sterkeste armer hadde klart dette.. Selv har jeg klart 100kg med cheat (1 rep i alle fall) opp til flere ganger i løpet av min karriere, uten at jeg har vært så ivrig på bicepsstyrke i det hele tatt. Faktisk så husker jeg godt den ene gangen, da klarte jeg 1 rep på 100kg med cheat - noe som var overraskende siden jeg ikke trente curl med stang på den tida. Det er faktisk ikke sååå tungt Tongue Jeg husker det godt fordi Bøs ikke klarte det samme Grin

Når en tynnfeit ex-bygger / wannabe strongman på rundt 100kg klarer det, så bør Magnus klare såpass..

My point exactly!
Mandal Treningssenter.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: World strongest arms?
« #32 : 11. februar 2011, 21:06 »
Jeg ser ikke problemet med å tro at Magnus har tatt noen repper på 140kg i curl. Faktisk så hadde jeg blitt skuffet om ikke en av verdens sterkeste menn, med kanskje verdens sterkeste armer hadde klart dette.. Selv har jeg klart 100kg med cheat (1 rep i alle fall) opp til flere ganger i løpet av min karriere, uten at jeg har vært så ivrig på bicepsstyrke i det hele tatt. Faktisk så husker jeg godt den ene gangen, da klarte jeg 1 rep på 100kg med cheat - noe som var overraskende siden jeg ikke trente curl med stang på den tida. Det er faktisk ikke sååå tungt Tongue Jeg husker det godt fordi Bøs ikke klarte det samme Grin

Når en tynnfeit ex-bygger / wannabe strongman på rundt 100kg klarer det, så bør Magnus klare såpass..

takk..

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: World strongest arms?
« #33 : 11. februar 2011, 21:08 »
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: World strongest arms?
« #34 : 23. februar 2011, 04:45 »
Jeg er en mosjonist akkurat som HHHH på omtrent samma vekt og er sikker på jeg kunne gjort noen reps på 100kg i sånn cheatcurl som magnus gjør i den videoen. Hadde syntes det var rart om han IKKE var såpass mye sterkere enn meg iogmed han faktisk har noen av verdens sterkeste armer. Samma med benken også, Keiko som har skrivi under her kunne vel sikkert gjort 250 for en rep på samma måten som Magnus gjør i videoen og han er en testa IPF-utøver... (Veit du ikke liker å bli skryti av Keiko uten å ha GJORT vekta, men de som har sett hvor strikt han løfta f.eks 240 for leeenge siden med stopp og alt på et IPF-stevne er nok enig). At magnus da som strongman og som også trener mye benk gjør en god del mer ser jeg ikke på som noe spesielt usannsynlig.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

Sv: World strongest arms?
« #35 : 04. april 2011, 20:00 »
Han har nok sykt sterke armer, men ikke verdens sterkeste.

Mattelærern til noen kompiser, tar visstnok 75 manualer på hver arm, biceps altså.. Men dette tviler jeg STERKT på.. da klarer han vel hvertfall 150 i curl og..

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: World strongest arms?
« #36 : 07. april 2011, 15:02 »
Han har nok sykt sterke armer, men ikke verdens sterkeste.

Mattelærern til noen kompiser, tar visstnok 75 manualer på hver arm, biceps altså.. Men dette tviler jeg STERKT på.. da klarer han vel hvertfall 150 i curl og..

Og en venn av meg fortalte meg han tok 130kg i knebøy, men bare 80kg i mark.. Hehe;)

18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: World strongest arms?
« #37 : 07. april 2011, 16:25 »
Han har nok sykt sterke armer, men ikke verdens sterkeste.

Mattelærern til noen kompiser, tar visstnok 75 manualer på hver arm, biceps altså.. Men dette tviler jeg STERKT på.. da klarer han vel hvertfall 150 i curl og..

Jeg tar manualer på 90 kg på hver arm, men bare når ingen ser på så ingen skal bli skremt.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Krabbatten

Sv: World strongest arms?
« #38 : 07. april 2011, 16:40 »
Han har nok sykt sterke armer, men ikke verdens sterkeste.

Mattelærern til noen kompiser, tar visstnok 75 manualer på hver arm, biceps altså.. Men dette tviler jeg STERKT på.. da klarer han vel hvertfall 150 i curl og..
lbs Wink
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

Sv: World strongest arms?
« #39 : 07. april 2011, 20:12 »
lbs Wink

Tror nok at det er mer riktig ja.. Men de sier at det er kilo.. Og at han er sykt svær.. Men de kaller folk på 180 og 80 kg svær så,..

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: World strongest arms?
« #40 : 07. april 2011, 20:24 »
Jeg kan løfte kjønnsorganet mitt opp fra hengende stilling til en vinkel på 90 grader ut fra kroppen.  Jeg må riktignok bruke begge hendene, knebind, belte, dragreimer og magnesia, men likevel...
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget d9z

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 30

  • heei :)
Sv: World strongest arms?
« #41 : 07. april 2011, 20:26 »
jeg bicepscurler huset mitt
160 - 110 - 162,5 = 432,5

Utlogget Petemaister

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

Sv: World strongest arms?
« #42 : 07. april 2011, 20:27 »
Jeg kan løfte kjønnsorganet mitt opp fra hengende stilling til en vinkel på 90 grader ut fra kroppen.  Jeg må riktignok bruke begge hendene, knebind, belte, dragreimer og magnesia, men likevel...

Jævla boler!

Utlogget Krabbatten

Sv: World strongest arms?
« #43 : 07. april 2011, 20:30 »
jeg bicepscurler i huset mitt
Du er nok ikke alene om det Grin
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget The Evil One

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 196
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 196

Sv: World strongest arms?
« #44 : 07. april 2011, 20:34 »
Jeg kan løfte kjønnsorganet mitt opp fra hengende stilling til en vinkel på 90 grader ut fra kroppen.  Jeg må riktignok bruke begge hendene, knebind, belte, dragreimer og magnesia, men likevel...
prøv med en benk skjorte å, så går det fortere for deg... på toppen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!