Skrevet av Emne: André's bildelogg oppe igjen! Side.11  (Lest 103833 ganger)

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #30 : 16. februar 2011, 07:19 »
Flere enn meg som er oppe å spiser litt karbonadedeig/kylling og tar en shake? Ca 3-4 timer til neste måltid  Smiley

Står du opp på natten for å spise?

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #31 : 16. februar 2011, 07:40 »
Spiser tomatsuppe... men er hvertfall våken xD

hadd en shake + bolle med masse ost og hambugerrygg Tongue
Bra jeg ikke er alene om å spise midt på natten da Cheesy

Står du opp på natten for å spise?
Ja, har begynt å lagt til et måltid mellom 03-04 på natten, må få det på kostholdsplanen min, når jeg tenker meg om *tidlig på morgenen*.
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #32 : 16. februar 2011, 13:03 »
Bra jeg ikke er alene om å spise midt på natten da Cheesy
Ja, har begynt å lagt til et måltid mellom 03-04 på natten, må få det på kostholdsplanen min, når jeg tenker meg om *tidlig på morgenen*.

Spørs om det lønner seg da du avbryter søvnen osv da?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #33 : 16. februar 2011, 13:09 »
Er vel ikke noe poeng i å stå opp om natten for å spise?

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #34 : 16. februar 2011, 13:20 »
Spørs om det lønner seg da du avbryter søvnen osv da?
Jeg avbryter en dyp søvn, men det er snakk om 2-3 minutter der jeg hiver i meg en shake.

Er vel ikke noe poeng i å stå opp om natten for å spise?
Er ikke nokk timer i døgnet til å spise synes jeg Tongue For å få nokk kalorier og unngå en katabol tilstand, virker det greit å hive i seg noe mat/shake om natten.
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #35 : 16. februar 2011, 13:21 »
Jeg avbryter en dyp søvn, men det er snakk om 2-3 minutter der jeg hiver i meg en shake.
Er ikke nokk timer i døgnet til å spise synes jeg Tongue For å få nokk kalorier og unngå en katabol tilstand, virker det greit å hive i seg noe mat/shake om natten.

Hiv i deg 200 gram rødt kjøtt, og casein shake når du legger deg så er du sikret Smiley
Ville ikke gått ut av dyp søvn for å ta et måltid eller en shake om du hadde betalt meg 1000 kr, men that's me, knuser den gode søvnen om jeg står opp Tongue

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #36 : 16. februar 2011, 13:24 »
Hiv i deg 200 gram rødt kjøtt, og casein shake når du legger deg så er du sikret Smiley
Ville ikke gått ut av dyp søvn for å ta et måltid eller en shake om du hadde betalt meg 1000 kr, men that's me, knuser den gode søvnen om jeg står opp Tongue

Skulle gjerne hevet i meg casein før jeg la meg, brukte det en god stund og følte det var kjempe. Problemet for meg er at det blir for dyrt.. Har ikke noe spesielle problemer med å sove 4 timer, stå opp 5 minutter og sove 4 timer til. Men vi er alle forskjellige Smiley
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #37 : 16. februar 2011, 13:43 »
Er ikke nokk timer i døgnet til å spise synes jeg Tongue For å få nokk kalorier og unngå en katabol tilstand, virker det greit å hive i seg noe mat/shake om natten.
At det ikke er nok timer i døgnet ser jeg jo kanskje, men at kroppen går i en "katabol fase" om natten, og ikke bygger like bra hvis du ikke har mat i magen er vel strengt talt bare sprøyt. Kronisk forhøyede nivåer av aminosyrer i blodet kan ironisk nok virke mot sin hensikt (1).

Hvis det likevel er noe du er redd for, kan du jo heller hive innpå med en liter skummet melk eller noen egg rett før du legger deg, så blir det ikke nødvendig å stå opp for å hoppe ut av "katabol fase". God lesning: What Are Good Sources of Protein? - Speed of Digestion part 2

1. Latency and duration of stimulation of human muscle protein synthesis during continuous infusion of amino acids

Sitat: The results suggest that MPS responds rapidly to increased availability of AAs but is then inhibited, despite continued AA availability. These results suggest that the fed state accretion of muscle protein may be limited by a metabolic mechanism whenever the requirement for substrate for protein synthesis is exceeded.

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #38 : 16. februar 2011, 22:53 »
Beklager at jeg brukte en annen nettside for å laste opp bildene, men var ganske mange og er metoden jeg har brukt før, her er noen sammenligninger fra jeg begynte til idag, lastet opp med forumets funksjoner.

10.11.09 -- 05.02.11


God grunn til å smile på det nyeste bildet ja!  Jævla rå fremgang Smiley 

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #39 : 16. februar 2011, 22:56 »
0 vits å stå opp om nettene visst du spiser ett godt måltid før du legger deg. Spiser du feks karbonade deig vil det ta rundt 7-8 timer før kroppen har tatt det opp uansett.

og du vil aldri gå inn i katabolsfase iogmed at kroppen "lagrer" proteinene den ikke tar opp den ene gangen.

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #40 : 17. februar 2011, 09:22 »
At det ikke er nok timer i døgnet ser jeg jo kanskje, men at kroppen går i en "katabol fase" om natten, og ikke bygger like bra hvis du ikke har mat i magen er vel strengt talt bare sprøyt. Kronisk forhøyede nivåer av aminosyrer i blodet kan ironisk nok virke mot sin hensikt (1).

Hvis det likevel er noe du er redd for, kan du jo heller hive innpå med en liter skummet melk eller noen egg rett før du legger deg, så blir det ikke nødvendig å stå opp for å hoppe ut av "katabol fase". God lesning: What Are Good Sources of Protein? - Speed of Digestion part 2

1. Latency and duration of stimulation of human muscle protein synthesis during continuous infusion of amino acids

Sitat: The results suggest that MPS responds rapidly to increased availability of AAs but is then inhibited, despite continued AA availability. These results suggest that the fed state accretion of muscle protein may be limited by a metabolic mechanism whenever the requirement for substrate for protein synthesis is exceeded.


Godt lesestoff, takk stiansoftcore!

“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #41 : 17. februar 2011, 09:25 »
God grunn til å smile på det nyeste bildet ja!  Jævla rå fremgang Smiley 

Hehe, ser flere som sletter bort fjeset, men kanskje jeg bare er lat Tongue Takk skal du ha Smiley
0 vits å stå opp om nettene visst du spiser ett godt måltid før du legger deg. Spiser du feks karbonade deig vil det ta rundt 7-8 timer før kroppen har tatt det opp uansett.

og du vil aldri gå inn i katabolsfase iogmed at kroppen "lagrer" proteinene den ikke tar opp den ene gangen.

Har forstått dette met katabolfase, men føler fortsatt jeg har utnytte av å spise om natten pga. jeg ikke får nok kalorier om dagen. Tror dette er noe jeg kan skjerpe meg med, å prøve å spise ett sikkelig måltid til om dagen, istedet for en proteinshake.
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #42 : 17. februar 2011, 13:01 »
Hehe, ser flere som sletter bort fjeset, men kanskje jeg bare er lat Tongue Takk skal du ha Smiley
Har forstått dette met katabolfase, men føler fortsatt jeg har utnytte av å spise om natten pga. jeg ikke får nok kalorier om dagen. Tror dette er noe jeg kan skjerpe meg med, å prøve å spise ett sikkelig måltid til om dagen, istedet for en proteinshake.

vi er alle litt forskjellige Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #43 : 17. februar 2011, 13:36 »
Hehe, ser flere som sletter bort fjeset, men kanskje jeg bare er lat Tongue Takk skal du ha Smiley
Har forstått dette met katabolfase, men føler fortsatt jeg har utnytte av å spise om natten pga. jeg ikke får nok kalorier om dagen. Tror dette er noe jeg kan skjerpe meg med, å prøve å spise ett sikkelig måltid til om dagen, istedet for en proteinshake.
Nå er ikke jeg noe fan av bedrevitere som kommer og lærer deg ting, når du åpenbart har funnet noe som funker for deg (det har du jo), men jeg kan jo dele min erfaring. Jeg synes faktisk det er lettere å få i seg mer mat hvis jeg spiser færre, men større måltider. Har venner som opplever det samme. Så det er jo noe du kan prøve en dag, behøver jo ikke å legge om alt. Bedre å teste litt!

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet - Bildelogg
« #44 : 17. februar 2011, 15:43 »
Nå er ikke jeg noe fan av bedrevitere som kommer og lærer deg ting, når du åpenbart har funnet noe som funker for deg (det har du jo), men jeg kan jo dele min erfaring. Jeg synes faktisk det er lettere å få i seg mer mat hvis jeg spiser færre, men større måltider. Har venner som opplever det samme. Så det er jo noe du kan prøve en dag, behøver jo ikke å legge om alt. Bedre å teste litt!
Alt av tilbakemelding er god tilbakemelding, jeg prøver meg fram og kanskje jeg finner noe som fungerer enda bedre Smiley problemet jeg har hatt tidligere med å ha større måltider er at jeg rett og slett ikke greier å spise det. I starten var problemet at jeg var for kvalm, nå er det mer matlyst, men prøver å trø ned så mye jeg kan. Takk for kommentar Smiley
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!