Skrevet av Emne: Prøver å få sixpack før sommeren, åssen ser dieten min ut?  (Lest 8796 ganger)

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Så du mener at han burde slanke seg, når han allerede veier bare 70kg på 190cm?


Nei, han bør opp i vekt. Men det er godt mulig han må leve med å øke fettprosenten sin frem til han veier litt over 80 i hvert fall. Men han bør naturligvis prøve å legge på seg så lite fett som mulig.Så kan han ta en kort fettreduksjonsperiode etter det.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Nei, han bør opp i vekt. Men det er godt mulig han må leve med å øke fettprosenten sin frem til han veier litt over 80 i hvert fall. Men han bør naturligvis prøve å legge på seg så lite fett som mulig.Så kan han ta en kort fettreduksjonsperiode etter det.

Støtter den Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget JarleRS

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

.
« #32 : 30. april 2011, 12:47 »
Jeg målte fettprosenten min på et treningsstudio, med en slags greie hvor man skulle legge inn høyde, vekt og alder, før jeg så skulle holde apparatet selv i et fast grep med strake armer.

Så jeg bør legge på meg, altså? Noen forslag til diett? Og jeg veier visst 72kg nå, la på meg en kilo i løpet av uka... vet ikke hvordan.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!