Skrevet av Emne: Battle of Bitches ...  (Lest 39284 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Battle of Bitches ...
« #105 : 31. januar 2012, 22:09 »
Seriøst jenter; er det ingen flere som stiller? Dette er dårlig.  :Smiley
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Bloatron

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Battle of Bitches ...
« #106 : 31. januar 2012, 22:12 »
Sikkert på grunn av navnet til konkurransen ...

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Battle of Bitches ...
« #107 : 31. januar 2012, 22:19 »
Påmeldinger gjøres til berli-johnsen@hotmail.no
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget sola

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 126

Sv: Battle of Bitches ...
« #108 : 31. januar 2012, 22:33 »
Jeg vil være med! Har aldri prøvd øvelsene før, men en gang må jo bli den første!  :Smiley
Alt man vil får man til! ...bare man vil nok..

Oslo GP 2007, AF: 1.pl
Loaded cup 2007, BF: 2.pl
Oslo GP 2008, BF: 1.pl
Loaded cup 2008, BF: ??
NM 2010 CBBW: 1.pl
Nordisk 2010 CBBW: 1.pl

SPONSET AV
www.fitnessplanet.no
www.magshop.no
www.proaktivhelse.no
www.purostylistene.no
Salong diva

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Battle of Bitches ...
« #109 : 31. januar 2012, 22:39 »
Du er påmeldt, Sola! OPPMØTEPLIKT! Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Battle of Bitches ...
« #110 : 31. januar 2012, 22:42 »
Mine damer! My ladies! Jenter! Powerbabes!

Det er med stor glede jeg kan invitere til den første "strongwoman-konkurransen" i Norge på flere år.



Battle of Bitches er en halvhøytidelig konkurranse, tilrettelagt slik at alle kan delta, uansett bakgrunn. Spiller du håndball, løper du maraton, løfter du skrot, velter du dekk, bærer du barn, uansett hva ... alle skal klare noe i denne konkurransen.



Battle of Bitches går av stabelen lørdag 11. februar 2011 på Fitnessmessen på Lillestrøm. Konkurranser blir kjørt etter showlift-prinsippet. Det vil si at det blir premiering i hver øvelse. Det er ingen krav om å ha trent spesifikt på øvelser, da disse vil bli tilrettelagt for å passe alle.

Øvelsene er:

Farmerswalk

Bicepscurl

Benkpress

Biltrekking



La meg fortelle litt om øvelsene.

Farmerswalk er enkelt. Man tar to lodd - et i hver hånd - løfter dem opp og går. Man går og går og går til krampa tar en. Wink Vi går med 50 kg per hånd, vending på tyve meter. Maks distanse vinner.

Bicepscurl er noe vi alle kan. Den eneste forskjellen fra curlen du gjør på gymmet er at nå skal det curles strikt og uten noen form for juks. Jeg vet at jeg har noe å jobbe med her ...

Benkpress kan vi alle. Maks antall reps på ei gitt vekt (40-45 kg) vinner. Her trenger man absolutt ikke være en strongwoman for å delta.

Biltrekking vil foregå på helt flatt betonggulv. Bilen blir sannsynligvis så lett at vi ikke en gang får en håndtau å dra oss fram etter. Og tro meg; biltrekking er ikke vrient! Om man bare våger å overse ubehaget selen gir og så lene seg fram til bilen løsner så er det lett som bare det. Jeg kan love dere at dette rett og slett blir førti meter sprint med bil.

Så mine damer! My ladies! Jenter! Powerbabes!

Nå er det bare en ting å gjøre; sett av denne datoen og still opp i en halvhøytidelig kamp om heder og ære! La oss vise verden at vi jenter også kan, og at vi kan gjøre det med latter og glede.

Forresten; kanskje det blir en ekstra-øvelse ... det vet jeg ikke enda. Kanskje jeg ikke får vite noe før vi står der lørdag 11. Man vet aldri ...



Premiering til topp tre i hver øvelse. Premier fra Ironcore Nutrition og eventuelt det som messa måtte komme med.

Påmelding til meg på mail: berli-johnsen@hotmail.no
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: Battle of Bitches ...
« #111 : 31. januar 2012, 22:48 »
Skal jentene og guttene dra samme bil egentlig, eller blir det noe større greier for oss?
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Battle of Bitches ...
« #112 : 31. januar 2012, 22:51 »
Skal jentene og guttene dra samme bil egentlig, eller blir det noe større greier for oss?

Jeg aner ikke. Strengt tatt vet jeg veldig lite om dette - annet enn hvor det skal skje og når. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Battle of Bitches ...
« #113 : 03. februar 2012, 07:31 »
Sikkert på grunn av navnet til konkurransen ...

Jenter er noe pripne greier som ikke tør gjøre noe i offentligheten som kan generere svette eller ødelegge sminken ... og tenk om det kommer et bilde av noe sånt på fæisbokk  woot   Erter   Erter


*provosere provosere*  Grin   Grin   Grin
HABEAS CORPUS

Utlogget Elley.U.H

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 462

Sv: Battle of Bitches ...
« #114 : 03. februar 2012, 07:41 »
Jenter er noe pripne greier som ikke tør gjøre noe i offentligheten som kan generere svette eller ødelegge sminken ... og tenk om det kommer et bilde av noe sånt på fæisbokk  woot   Erter   Erter


*provosere provosere*  Grin   Grin   Grin

Dessverre er det nok litt for mange jenter som tenker sånn ja... Bra vi har et par unntak Wink
Strong is the new Slim

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114731.new#new
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121102.msg1796158;topicseen#new

Perser:
Stein: 85kg
Farmers: 93kgx2, 3m
Yoke: 240kg 3,5m
Stokk: 50kgx3

2.plass Yoke 233kg 3m. (NM enkeltøvelser juni 2012)
6.plass Norges Sterkeste Kvinne 2012

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Battle of Bitches ...
« #115 : 08. februar 2012, 15:43 »
Nå nærmer det seg, og per dags dato ser påmeldingslisten slik ut:

- Kikki Berli-Johnsen
- Anniken Laberg
- Elisabeth Hjørnevik
- Vanja Fjeld Stokkebekk

Solbjørg Rakkestad Haug har sagt hun vil være med, Jorun Steine nevnte på telefonen i går at hun egentlig hadde lyst til å prøve seg. Tenk så fantastisk å klart å få med seks jenter i en konkurranse i Norge! Det hadde vel faktisk vært ny deltagerrekord, det. Wink

Jeg nekter forresten å tro at navnet skal ha skremt noen. I hvertfall skremmer det ikke media. I morgen får jeg besøk av journalist og fotograf fra Kamille som skal følge meg gjennom konkurransen. I redaksjonen der digget de navnet. Wink

Uansett; dette skal bli gøy. Jeg er ingen trussel for noen, for dagene mine går til alt annet enn å trene for tiden. Men strengt tatt gjør ikke dette noe, for dette er bare for gøy. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Elley.U.H

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 462

Sv: Battle of Bitches ...
« #116 : 08. februar 2012, 16:15 »
Dette høres bra ut! =D Desverre har nok Anniken trekt seg (av gode grunner) så da er vi en mindre. Men kanskje det er fler som tørr å prøve seg når de ser at eg skal delta. Er ikke akkurat en så alt for stor trussel etter 4mnd trening Wink hehe

MEN, i og med at det kåres en vinner i hver enkelt øvelse, er det da mulig å hoppe over en? Vet at eg ikke kan klare 35kg i biceps curl, og ser derfor ingen vits i å gå bort å ta i stangen for å bare legge den på plass igjen :p

Håper flere damer blir med! Dette blir gøy =D
Strong is the new Slim

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114731.new#new
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121102.msg1796158;topicseen#new

Perser:
Stein: 85kg
Farmers: 93kgx2, 3m
Yoke: 240kg 3,5m
Stokk: 50kgx3

2.plass Yoke 233kg 3m. (NM enkeltøvelser juni 2012)
6.plass Norges Sterkeste Kvinne 2012

Utlogget vanja89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 203
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 203

  • Be strong and Happy
Sv: Battle of Bitches ...
« #117 : 09. februar 2012, 18:13 »
Ohoi..Ser jeg er påmeldt, selvom jeg bare skrev meg på rykte liste;) Men får vel stille opp da Kikki. Selvom jeg aldri har gjort dette før og ikke akkurat har trent mot denne konkurransen. Når skal vi møte? Og håper på litt mer info før konk.. er det curling på 35kg? hva slags utstyr er ok?
Mvh Vanja (:
Markløft:            2x1 *  117kg
Farmers :         10m  *  70kg (140 tilsammen)
Yoke:               40m  *  140kg
ApollonsMark:       1   *  120kg
Dekkvelt :             3  *  250kg
Stokk :                  1  *  50kg
Millitærpress:      1x2  *  55kg
Benkpress :        2x4  *  70kg
Smalbenk :         1x1  *  77,5kg

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Battle of Bitches ...
« #118 : 09. februar 2012, 18:18 »
Ohoi..Ser jeg er påmeldt, selvom jeg bare skrev meg på rykte liste;) Men får vel stille opp da Kikki. Selvom jeg aldri har gjort dette før og ikke akkurat har trent mot denne konkurransen. Når skal vi møte? Og håper på litt mer info før konk.. er det curling på 35kg? hva slags utstyr er ok?
Mvh Vanja (:


Beklager; jeg leste deg som påmeldt, men når jeg tenker etter var det jo ei rykteliste. Menmen ... skjult press, dette. Wink

Helt ærlig så aner jeg ikke hvilke øvelser det blir. Egil sier INGENTING til meg, annet enn at vi konkurransen starter 14.00 og at vi må møte 13.00 for info.

Av utstyr så regner jeg med at belte, håndleddstøtter og magnesium er ok. Kanskje sprayklister om det blir dekk ... jeg skal sjekke med ham når han en gang i tiden kommer hjem.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget vanja89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 203
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 203

  • Be strong and Happy
Sv: Battle of Bitches ...
« #119 : 09. februar 2012, 21:27 »
Beklager; jeg leste deg som påmeldt, men når jeg tenker etter var det jo ei rykteliste. Menmen ... skjult press, dette. Wink

Helt ærlig så aner jeg ikke hvilke øvelser det blir. Egil sier INGENTING til meg, annet enn at vi konkurransen starter 14.00 og at vi må møte 13.00 for info.

Av utstyr så regner jeg med at belte, håndleddstøtter og magnesium er ok. Kanskje sprayklister om det blir dekk ... jeg skal sjekke med ham når han en gang i tiden kommer hjem.
Hehe, skjult press ja! Overlever vel;)
Høres bra ut, si ifra om du får greie på noe da. Ellers så ses vi lørdag Smiley
Markløft:            2x1 *  117kg
Farmers :         10m  *  70kg (140 tilsammen)
Yoke:               40m  *  140kg
ApollonsMark:       1   *  120kg
Dekkvelt :             3  *  250kg
Stokk :                  1  *  50kg
Millitærpress:      1x2  *  55kg
Benkpress :        2x4  *  70kg
Smalbenk :         1x1  *  77,5kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!