Skrevet av Emne: Imponerende Elisabet  (Lest 27200 ganger)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Imponerende Elisabet
« : 11. april 2011, 12:53 »
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Imponerende Elisabet
« #1 : 11. april 2011, 13:01 »
Tittelen på tråden sier alt. Hun er en utrolig imponerende dame.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Imponerende Elisabet
« #2 : 11. april 2011, 17:24 »
Intervju av imponerende kjæreste ja Smiley Stolt av vakre jenta mi..

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Imponerende Elisabet
« #3 : 11. april 2011, 18:47 »
Så utrolig mye penere de er når de ikke har 0% kropsfett og smørt inn kroppen med dritt.
Dritfin på det ene bildet, og ikke akuratt pent på det nederste..men det er jo bare meg.

Stå på!
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Imponerende Elisabet
« #4 : 11. april 2011, 19:04 »
Så utrolig mye penere de er når de ikke har 0% kropsfett og smørt inn kroppen med dritt.
Dritfin på det ene bildet, og ikke akuratt pent på det nederste..men det er jo bare meg.

Stå på!

Bildene som du syns er fine er også tatt med lavt kroppsfett som du sier, faktisk mellom eller etter noen konkurranser. Eneste forskjellen er at hun har tatt en oppkjøring til konkurransen med å muligens dehydrere seg og slikt. Og så klart så strammer hun musklene (mest i låra), utover det så er hun helt lik.

Jeg begynner å bli riktig lei av slike utsagn, og det eneste slike utsagn viser er hvor lite erfaring vedkommende som lirer det av seg har når det gjelder hvordan fitnessjenter ser ut. Jeg har fulgt flere titalls fitnessjenter tett, med å styre dietten deres, hjelpe med posering, smøre på farge osv., og jeg kan love deg at ingen av de blir så skarpe at det blir vulgært. Tror heller det er rimelig vanskelig å få til for ei ordentlig fitnessjente, ettersom de ikke har nok muskler til at det ser "ikke akkkurat pent" som du sier.

Greit nok at du ikke syns at bildet er fint, men jeg kan love deg at hun ser like fin ut som de andre bildene du ser. Smiley Så det du kan klage på, om du absolutt vil klage på noe (som det kan virke som) er bildet, og ikke dama.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Imponerende Elisabet
« #5 : 11. april 2011, 19:14 »
Jeg sa jo at dama var pen, men når det blir overdrevet som i nederste bildet der, så ødelegger det utseende til en flott jente.

Godt mulig jeg er ignorant ovenfor hele fitnessgreiene og kom med en feilaktig antagelse, men et bildet er fortsatt et bilde, og ho er mye penere øverst enn nederst.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Imponerende Elisabet
« #6 : 11. april 2011, 19:45 »
Jeg sa jo at dama var pen, men når det blir overdrevet som i nederste bildet der, så ødelegger det utseende til en flott jente.

Godt mulig jeg er ignorant ovenfor hele fitnessgreiene og kom med en feilaktig antagelse, men et bildet er fortsatt et bilde, og ho er mye penere øverst enn nederst.

Du kunne også holdt deg for slike kommentarer. Treningsforum er for utøvere og de som er interessert i styrketrening og slikt i mange ulike former, om du ikke syns noe om fitnessjenter (eller styrkeløftere osv.) så kan du godt holde deg unna å se på eller kommentere. Når det gjelder Elisabet på scenen så er du den første jeg har hørt si noe slikt, og du hadde nok ikke sagt det samme om du hadde sett konkurransen live (garantert). Bildene gjør ofte at inntrykket blir noe annerledes. Du burde kanskje klare å trekke den konklusjonen selv, ettersom at de andre bildene er tatt bare noen dager etter en konkurranse (du ser faktisk fargerester om du ser nøye).

Grunnen til at hun tar med det bildet er at det faktisk viser prestasjonen som hun gjør. Altså kulminasjonen av hard trening over mange år og et hardkjør på diett. Tro det eller ei, det er faktisk litt av det som er ideen bak treningsforum, at vi skal se imponerende prestasjoner. Styrkeløftere i drakter med stanga på ryggen, strongman med en stein i fanget osv. For de fleste så er det det som er interessant (spekulasjon fra min side), og FHM-deiligbilder (slik som de andre er), kun er av sekundær interesse men er relevant når det gjelder fitnessjenter. Jeg velger å tro at de fleste syns at de første bildene er fine å se på, men det er faktisk det siste bildet som er interessant for de som er kjent med fitness. Om du ikke ønsker å se utøvere utøve sin "idrett" så finnes det plenty andre medier som gir deg muligheter til det...

Her et annet bilde fra den konkurransen:




Utlogget Lizarella

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 44

  • I believe in good:)
Sv: Imponerende Elisabet
« #7 : 11. april 2011, 19:55 »
Først av alt vil eg takke for varme ord. Det er alltid kjekt å få blæst rundt namnet sitt i fitnessverda, men det er nesten endå kjekkare å kunne få vise til mine andre prestasjoner - som eg er like stolt av  biggrin

No er ikkje eg ein som liker å legge meg opp i kva andre synes og meiner, i alle fall ikkje utanom trenings-verda, er pent og ikkje pent; men personleg så synes eg mørke dream-tan-kropper er knall-digg   Grin
Til slutt så kan eg vel seie at ansiktet mitt kanskje ser ein skvett rart ut på konkurranse-biletet mitt, eg kan no ikkje vere fotogen på alle bilder vel! He, he  :Smiley
Sikt mot stjernene!
om ein landar på månen er det kanskje ikkje så ille likevel..Wink

Elisablog

Utlogget Lizarella

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 44

  • I believe in good:)
Sv: Imponerende Elisabet
« #8 : 11. april 2011, 19:58 »
Sitat
Intervju av imponerende kjæreste ja  Smiley Stolt av vakre jenta mi..

- Stolt av deg og, kjekken! -  Kiss
Sikt mot stjernene!
om ein landar på månen er det kanskje ikkje så ille likevel..Wink

Elisablog

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Imponerende Elisabet
« #9 : 11. april 2011, 20:05 »
Imponerende Elisabet!  2thumbsup



100% enig med Håvard her ovenfor. Skjønner ikke hvorfor det så ofte når det handler om jenter i bodyfitness-sceneform her på forumet er noen som "er ignorant ovenfor hele fitnessgreiene" som føler at de bare må dele med seg av sine personlige preferanser for hva de synes ser bra ut eller ikke, uten en tanke på om det kan såre noen.


Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Imponerende Elisabet
« #10 : 11. april 2011, 20:07 »
Du kunne også holdt deg for slike kommentarer. Treningsforum er for utøvere og de som er interessert i styrketrening og slikt i mange ulike former, om du ikke syns noe om fitnessjenter (eller styrkeløftere osv.) så kan du godt holde deg unna å se på eller kommentere. Når det gjelder Elisabet på scenen så er du den første jeg har hørt si noe slikt, og du hadde nok ikke sagt det samme om du hadde sett konkurransen live (garantert). Bildene gjør ofte at inntrykket blir noe annerledes. Du burde kanskje klare å trekke den konklusjonen selv, ettersom at de andre bildene er tatt bare noen dager etter en konkurranse (du ser faktisk fargerester om du ser nøye).

Grunnen til at hun tar med det bildet er at det faktisk viser prestasjonen som hun gjør. Altså kulminasjonen av hard trening over mange år og et hardkjør på diett. Tro det eller ei, det er faktisk litt av det som er ideen bak treningsforum, at vi skal se imponerende prestasjoner. Styrkeløftere i drakter med stanga på ryggen, strongman med en stein i fanget osv. For de fleste så er det det som er interessant (spekulasjon fra min side), og FHM-deiligbilder (slik som de andre er), kun er av sekundær interesse men er relevant når det gjelder fitnessjenter. Jeg velger å tro at de fleste syns at de første bildene er fine å se på, men det er faktisk det siste bildet som er interessant for de som er kjent med fitness. Om du ikke ønsker å se utøvere utøve sin "idrett" så finnes det plenty andre medier som gir deg muligheter til det...

Her et annet bilde fra den konkurransen:




Ja, det var tett sagt og jeg beklager hele greia, var på ingen måte ment å såre eller fornærme.

På det siste bildet der ser hun utrolig pen ut så det er sagt.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Imponerende Elisabet
« #11 : 11. april 2011, 20:20 »
Synes både dama og gubben hennes fremstår som gode forbilder for trening av kropp og topp(lokk)  Smiley
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Lizarella

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 44

  • I believe in good:)
Sv: Imponerende Elisabet
« #12 : 11. april 2011, 20:23 »
Sitat
Synes både dama og gubben hennes fremstår som gode forbilder for trening av kropp og topp(lokk)   Smiley
Takk, takk..vi prøver i alle fall  Cheesy
Sikt mot stjernene!
om ein landar på månen er det kanskje ikkje så ille likevel..Wink

Elisablog

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Imponerende Elisabet
« #13 : 11. april 2011, 21:04 »
Respekt for å skrive nynorsk!! ; D

Men ja, jeg fikk også et godt inntrykk av denne Elisabeth. Det er jo ikke et kjempedypt intervju, men gjennom få ord kommer det klart frem at dette er ei dame med omløp. Ser også at kjæresten hennes er HHHH, en person som jeg også har et godt inntrykk av etter å ha lest noen innlegg av ham her inne. Så dette er nok et lite superpar.

Lykke til videre til dere begge, både med treninga og alt det andre! Dere er gode ambassadører for sporten. Smiley

satell

  • Gjest
Sv: Imponerende Elisabet
« #14 : 11. april 2011, 21:10 »
Skulle gjerne likt å vite litt mer om deg, for som paramora skrev så var ikke intervjuet kjempedypt.. Smiley Du virker som ei skikkelig flott og bra dame - så fortsett sånn!   Og det bilde Håvard la ut av deg, så har du i mine øyne en perfekt form på bakside lår.  Smile

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!