Skrevet av Emne: Fotvorter  (Lest 13572 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Fotvorter
« : 14. april 2011, 10:39 »
Heisann. Har hatt en liten fotvorte under foten i ~6 år. Har egentlig ikke brydd meg så mye om den. Men nå for noen måneder siden fikk jeg en til, men på en av tærne mine. Var ikke noe problem, men nå har det kommet fire til RUNDT denne, og det har begynt å gjøre vondt. Hva bruker folk for å få bort dette? Har kjøpt meg sånne plastre man setter på som man skulle ha på i noen dager, men siden jeg har en nogenlunde aktiv hverdag så bare faller de av før det har gått noen timer. Har hørt om noe syregreier, er det noen som har hatt hell med det?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Fotvorter
« #1 : 14. april 2011, 10:53 »
http://www.boots.com/en/Wartner-Verruca-Remover-12-Applications_44729/ Finnes denne versjonen, og en for fotvorter på de fleste apoteker - så prøv en sånn Smiley ellers så kan du dra til fastlegen, og få de til å svi eller fryse de bort..

Har selv hatt en under foten og etter 3-4 hjemme-frysninger er den bortevekk nå
Ah, sånn frysesak. Hvordan foregår det? Er det vondt? Tongue

Masse takk skal du ha!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Fotvorter
« #2 : 14. april 2011, 11:28 »
http://www.wartner.eu/ie/wartner/demo.asp

Er ikke så veldig vondt egentlig, det iser endel og svir i 30-60 sekunder etterpå. Ikke noe ømhet som gjør det vanskelig å gå på foten heller.  Ofte så må en gjenta behandlingen før det blir helt borte, men det kommer også an på størrelse.  Før fantes det noe etsende greier man kunne pensle på, men det veit jeg ikke om finnes lenger.. det funka iallefall knall i barneåra når en plukka med seg litt av hvert fra svømmehallen osv Wink
Jepp, husker å ha sett noe etsegreier i barndomsårene jeg også. Vet jeg må være tålmodig, har jo pelt av den ene X antall ganger. Masse takk skal du ha Smiley

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Fotvorter
« #3 : 14. april 2011, 11:37 »
http://www.wartner.eu/ie/wartner/demo.asp

Er ikke så veldig vondt egentlig, det iser endel og svir i 30-60 sekunder etterpå. Ikke noe ømhet som gjør det vanskelig å gå på foten heller. 

Det kommer nok veeeeldig ann på hvor den er osv, hehe.
Hadde en på innsiden av hælen for noen år siden. Værste jævelskapet jeg har vært med på.
Prøvde å frysen den hos legen. Sverger den dag i dag på at det skal jeg aldri noen sinne prøve på igjen. Det var så hinsides vondt både der og da og konstant flere dager/uker etterpå.
Min løsning på problemet var at jeg flyttet og plutselig var den borte, hehe.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Fotvorter
« #4 : 14. april 2011, 11:41 »
Tror jeg blir å fryse de før jeg prøver å flytte! Men skal ha flytting i bakhodet hvis frysing ikke fungerer Cheesy

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Fotvorter
« #5 : 18. mai 2011, 13:13 »
Kjøpte verucid (sånn liniment sak) for litt over en uke siden, og har hatt på det hver kveld (med fotbad og hele pakka). Filte av litt i går. I dag gjør den veldig vondt, og litt av den har blitt gulaktig. Ser ut som om den er fylt med verk?!

Utlogget petter87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Fotvorter
« #6 : 20. mai 2011, 22:05 »
Tror jeg blir å fryse de før jeg prøver å flytte! Men skal ha flytting i bakhodet hvis frysing ikke fungerer Cheesy

tviler på at det hjelper. Flytta til Australia og bodde der to år før jeg flytta hjem igjen. Min forsvant ikke Wink
"yo moms buy heroin, with no hands I'm smackin' her"

24 år
185 cm
85 kg

BP: 95kg
KB: 110kg
ML: 150kg

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=111633.msg1700834;topicseen#new

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Fotvorter
« #7 : 20. mai 2011, 22:15 »
Kjøpte verucid (sånn liniment sak) for litt over en uke siden, og har hatt på det hver kveld (med fotbad og hele pakka). Filte av litt i går. I dag gjør den veldig vondt, og litt av den har blitt gulaktig. Ser ut som om den er fylt med verk?!
File av? Du må være forsiktig med å være for hard mot vortevevet, min erfaring er at det er fullspekket med nerver og jævelskap! Fjern kun det som lett faller bort etter behandling med verucid Smiley

Jeg for min del har gitt opp kampen mot de to siste jeg har fått under føttene for 1-2 år siden...

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Fotvorter
« #8 : 21. mai 2011, 15:08 »
tviler på at det hjelper. Flytta til Australia og bodde der to år før jeg flytta hjem igjen. Min forsvant ikke Wink
Det er mye penger ut av vinduet når vorta ikke gikk bort... what
File av? Du må være forsiktig med å være for hard mot vortevevet, min erfaring er at det er fullspekket med nerver og jævelskap! Fjern kun det som lett faller bort etter behandling med verucid Smiley

Jeg for min del har gitt opp kampen mot de to siste jeg har fått under føttene for 1-2 år siden...
Jepp, har hørt av flere bekjente at de har på veruccid og så filer av gammel, tørr verrucid og dødt vortevev. Tror ikke det var noe annet enn litt gammel veruccid/misfarget vortevev, for jeg la de lenge i bløt i går og det falt av helt av seg selv omtrent.. Virker som om dette fungerer Smiley

Takk for svar! Jeg holder dere oppdatert om vortene mine Cheesy

Utlogget Chr81

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Fotvorter
« #9 : 02. januar 2013, 20:28 »
Jeg hadde samme problemet, og fant ut at sokkene var problemet. Byttet til sokker av bambusfiber. De er naturlig antibakteriell og funker kanonbra. Vortene ble borte i løpet av et par uker. Brukte et vortemiddel jeg kjøpte på apoteket i tillegg. Men da jeg hadde brukt dette før, kom vortene alltid tilbake med en gang. Med bambussokkene er vortene borte for godt. I tillegg fjerner de fotlukt som heller ikke var noen ulempe...  Wink Wink Selges flere steder på nett. De jeg har funnet ut funker best er "short-socks" fra doyoubamboo.no

Utlogget MA92

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

Sv: Fotvorter
« #10 : 17. januar 2013, 21:42 »
maursyre funker fett Smiley Det kjøpe på apoteket og pensles på en gang i uken. etterhvert vil det nerven i vorten komme frem. Du skal ikke file på den, da kan den fort bli betent

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!