Skrevet av Emne: HITman´s Paradise  (Lest 85383 ganger)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #90 : 13. oktober 2004, 22:38 »
Ser utrolig bra ut Hitman!!

Er du veldig strikt på kosten? Trener du mye kardio?
Ser du holder en fin fett% året rundt

Takk takk!!

Kan dessverre ikke si at jeg er veldig strikt på kosten for tiden, det har jeg egentlig aldri vært, verken på bulk eller deff. Siden jeg (enda) ikke konkurerer aktivt, gidder jeg ikke ofre meg 100% verken hva angår trening eller kosthold, jeg har jo også både jobb (50 timer i uka i snitt inkl. nattevakter som går ut over søvn/restitusjon), kjæreste, venner og andre interesser som jeg prioriterer høyt! Men når jeg er på trening (oftest 2-3x i uka á ca. 1 times økter) er jeg veldig determinert - rett på sak, trener hardt, ikke noe bullshit!! Når jeg så forlater gymet, tenker jeg ikke lenger trening, men på hva annet livet har å  tilby.

Fram mot Treningsforum Open (som ga 2. plass og motivasjon til evt. å konkurrere senere  Cheesy ) vil jeg si at jeg var ca. 90% med kosten og bedrev en del cardio, 2-3 timesmarsjer i uka. Men jeg unnet meg fremdeles både junkfood et par ganger i uka, sjokolade og chips et par ganger i uka, Cola nesten hver dag og en fyllefest et par ganger i måneden. Ikke noe problem, men jeg var nøye med to ting, som jeg anser som det viktigste hva angår kosthold:
1) Få i meg nok protein fordelt utover dagen (mer enn 2 gram per kg kroppsvekt)
2) Holde et visst styr på kaloriene, slik at jeg kunne merke bedre definisjon fra uke til uke
I denne perioden økte jeg faktisk noe i styrke selv om jeg var på deff. Å gå fra 90 til 100% strikt kosthold gir selvfølgelig "det lille ekstra", men ikke mye mer, koster en masse slit, selvoppofrelse og tankevirksomhet, og var etter min mening ikke verdt det.  Wink

Nå hvor jeg bulker litt opp, vil jeg si at kostholdet mitt er noe rundt 60-70%, med MYE kjøepizzaer, kantinelunsj, chips, Cola og annet "dill", men får fremdeles i meg mine kyllingfileter og egg, holder fremdeles styr på proteininntak og kaloriinntak (sånn nogenlunde), og det gir resultater - øker mye i muskelmasse, og ikke så mye i fett%. Er ikke interessert i å bulke meg opp til en hval heller, hva i alle dager er vitsen med det? Det er iallfall ikke bra for hjertet og helsa, du blir å se ut som og pese som en hval, og det drar ikke akkurat damer heller...

Blir dessverre lite og ingenting cardio for tiden, mest fordi tiden ikke strekker til. Har lyst til å gjøre noe med det, og få inn en eller to cardio-økter i uka (f. eks. fotball eller squash, noe gøy!!).

Viktig å ikke la trening og kosthold bli altoppslukende - husk at dagene som kommer og går - se det er nettopp de dagene som ER livet! Nyt dem!!

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #91 : 14. oktober 2004, 09:09 »
50-60 timer jobb i uka ?? Hva jobber du som egentlig ?? Du er jo på samme timeantall som meg omtrent du, men jeg har nå ikke nattavakter akkurat da.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #92 : 14. oktober 2004, 09:17 »
maks 40 timer i uka på meg, og takk for det Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #93 : 14. oktober 2004, 17:41 »
Mest riktig er vel å kalle meg for finansanalytiker/trader egentlig. Hoppet av på veien til en doktorgrad i matematikk og havnet i det miljøet.....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

nann-rosita

  • Gjest
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #94 : 14. oktober 2004, 20:35 »
hmmmm... ja da er det nok MYE å gjøre... huff huff

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #95 : 14. oktober 2004, 22:41 »
Personlig kunne jeg ikke klart meg med en jobb som man må jobbe med om natta.
HITman : får du tilstrekkelig med søvn/hvile?

EDIT : så nå at du skrev at det gikk ut over søvn/hvile
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Sprett

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

  • Forbilde: HITman
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #96 : 15. oktober 2004, 19:43 »
Utrolig bra bilder du har lagt ut. Du er mitt store treningsforbilde blush

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #97 : 18. oktober 2004, 01:04 »
Utrolig bra bilder du har lagt ut. Du er mitt store treningsforbilde blush

Tusen takk kjære  blush Du er vel den her på forumet som best er i stand til å bedømme varene...  Wink


(For å introdusere min kjære Sprett littegrann, så er hun ei snerten dame på 1,55cm og 47kg som er god for 15*65kg i markløft og 10*37,5kg i benkpress med stopp  Smiley )
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #98 : 18. oktober 2004, 03:56 »
"Practice what you preach" sang Testament i 1989 - Av de leger jeg har vært borti opp gjennom livet mitt er det heller få som har sett så godt trent ut som deg. De leste har vært heller korpulente, og hva gjelder trening med vekter... Vel, du vet. Uansett, skjønner at det for mange er vanskelig å både ta vare på seg selv når jobben går ut på å ta vare på andre, særlig med slik arbeidsmengde og slike arbeidstider jeg har inntrykk av at leger jobber under.

Derfor får du honnør fra meg, HITman, for at du statuerer et veldig godt eksempel.

Gi jern!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #99 : 18. oktober 2004, 11:29 »


Takk takk!!

Kan dessverre ikke si at jeg er veldig strikt på kosten for tiden, det har jeg egentlig aldri vært, verken på bulk eller deff. Siden jeg (enda) ikke konkurerer aktivt, gidder jeg ikke ofre meg 100% verken hva angår trening eller kosthold, jeg har jo også både jobb (50 timer i uka i snitt inkl. nattevakter som går ut over søvn/restitusjon), kjæreste, venner og andre interesser som jeg prioriterer høyt! Men når jeg er på trening (oftest 2-3x i uka á ca. 1 times økter) er jeg veldig determinert - rett på sak, trener hardt, ikke noe bullshit!! Når jeg så forlater gymet, tenker jeg ikke lenger trening, men på hva annet livet har å  tilby.

Fram mot Treningsforum Open (som ga 2. plass og motivasjon til evt. å konkurrere senere  Cheesy ) vil jeg si at jeg var ca. 90% med kosten og bedrev en del cardio, 2-3 timesmarsjer i uka. Men jeg unnet meg fremdeles både junkfood et par ganger i uka, sjokolade og chips et par ganger i uka, Cola nesten hver dag og en fyllefest et par ganger i måneden. Ikke noe problem, men jeg var nøye med to ting, som jeg anser som det viktigste hva angår kosthold:
1) Få i meg nok protein fordelt utover dagen (mer enn 2 gram per kg kroppsvekt)
2) Holde et visst styr på kaloriene, slik at jeg kunne merke bedre definisjon fra uke til uke
I denne perioden økte jeg faktisk noe i styrke selv om jeg var på deff. Å gå fra 90 til 100% strikt kosthold gir selvfølgelig "det lille ekstra", men ikke mye mer, koster en masse slit, selvoppofrelse og tankevirksomhet, og var etter min mening ikke verdt det.  Wink

Nå hvor jeg bulker litt opp, vil jeg si at kostholdet mitt er noe rundt 60-70%, med MYE kjøepizzaer, kantinelunsj, chips, Cola og annet "dill", men får fremdeles i meg mine kyllingfileter og egg, holder fremdeles styr på proteininntak og kaloriinntak (sånn nogenlunde), og det gir resultater - øker mye i muskelmasse, og ikke så mye i fett%. Er ikke interessert i å bulke meg opp til en hval heller, hva i alle dager er vitsen med det? Det er iallfall ikke bra for hjertet og helsa, du blir å se ut som og pese som en hval, og det drar ikke akkurat damer heller...

Blir dessverre lite og ingenting cardio for tiden, mest fordi tiden ikke strekker til. Har lyst til å gjøre noe med det, og få inn en eller to cardio-økter i uka (f. eks. fotball eller squash, noe gøy!!).

Viktig å ikke la trening og kosthold bli altoppslukende - husk at dagene som kommer og går - se det er nettopp de dagene som ER livet! Nyt dem!!

H


Meget bra sagt og bra bilder. Potensiale til å bli en trussel på scenen. Det vil jo kreve at kostholdet tillegges 100% oppmerksomhet, og blir vanskelig med den jobben din, men ikke umulig da.
Om det er verdt det er jo et spørsmål om hva som er ditt mål. Å komme i konkuranseform er temmelig herlig spør du meg, men jeg må ha fri de siste ukene. Etterpå nyter jeg livet ekstra mye.Jeg prøver å holde en god form gjennom hele året. Kostholdet blir viktigere etter hvert som du blir eldre. For å se bra ut og holde deg sykdomsfri og i god helse. Tror at de fleste sykdommer er indusert av kostholdet. Bulking er bare tull.
Stå på!!

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #100 : 18. oktober 2004, 11:34 »
Imponerende bilder. Jeg mener utvilsomt at du har genene til aa konkurrere, men du maa nok holde deg til fitness hvis du er urokkelig paa bruk av kosttilskudd med ekstra futt i.  Wink
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #101 : 18. oktober 2004, 21:30 »
"Practice what you preach" sang Testament i 1989 - Av de leger jeg har vært borti opp gjennom livet mitt er det heller få som har sett så godt trent ut som deg. De leste har vært heller korpulente, og hva gjelder trening med vekter... Vel, du vet. Uansett, skjønner at det for mange er vanskelig å både ta vare på seg selv når jobben går ut på å ta vare på andre, særlig med slik arbeidsmengde og slike arbeidstider jeg har inntrykk av at leger jobber under.

Derfor får du honnør fra meg, HITman, for at du statuerer et veldig godt eksempel.

Gi jern!
Takk. Har inntrykk av at det finnes hovedsakelig tre typer leger - de som liker å skjære i folk, de som liker å gi folk piller mot alt av livets og kroppens problemer, og til slutt de få av oss som er genuint interessert i ekte og grunnlegende helse, sunnhet, livsstil, trening og kosthold. En grunn til at ikke mange leger tilhører den sistnevnte gruppen, er nok at slike temaer knapt undervises om på medisinstudiet eller i legers etterutdanning. Og uten kunnskap er det vanskelig nok også for en lege å skulle begynne med seg selv og sin egen helse - det har altså ikke bare å gjøre med overarbeidethet!

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #102 : 18. oktober 2004, 21:35 »


Meget bra sagt og bra bilder. Potensiale til å bli en trussel på scenen. Det vil jo kreve at kostholdet tillegges 100% oppmerksomhet, og blir vanskelig med den jobben din, men ikke umulig da.
Om det er verdt det er jo et spørsmål om hva som er ditt mål. Å komme i konkuranseform er temmelig herlig spør du meg, men jeg må ha fri de siste ukene. Etterpå nyter jeg livet ekstra mye.Jeg prøver å holde en god form gjennom hele året. Kostholdet blir viktigere etter hvert som du blir eldre. For å se bra ut og holde deg sykdomsfri og i god helse. Tror at de fleste sykdommer er indusert av kostholdet. Bulking er bare tull.
Stå på!!
Takk. Trussel på scenen...hmm...kanskje om en stund?  Wink
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #103 : 18. oktober 2004, 21:37 »
Imponerende bilder. Jeg mener utvilsomt at du har genene til aa konkurrere, men du maa nok holde deg til fitness hvis du er urokkelig paa bruk av kosttilskudd med ekstra futt i.  Wink


Det har du nok rett i!! Men det mest interessante for meg er uansett å prøve å nå mine målsettinger uten "futt-tilskudd"  Wink
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
SV: HITman´s Paradise - nye bilder side 5 og 6
« #104 : 19. oktober 2004, 08:49 »
Believe it or not Shocked 
Det går an å komme i konkuranseform og beholde maks muskelmasse uten bruk av "tilskudd med futt", og gjøre det bra/vinne i kroppsbygging. Jeg snakker da ikke om Mr.Olympia......
Mvh

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!