Skrevet av Emne: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.  (Lest 57551 ganger)

EmyR

  • Gjest
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #45 : 20. august 2011, 12:51 »
ja, det er viktig for nye på gymmet, åse at alle som trener der, ikke ser ut som de har fått noe ut av flere år med trening....  skal helst ikke se at noen har fått resultater der...the irony Grin

Du skjønner .. i Norge bruker man bol når man har armer over 40cm og tar 100 i benk Grin Slike psychoer må ikke skremme kundene vettu Smiley






Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #46 : 20. august 2011, 18:03 »
Hos meg er det også forbud, hvertfall delvis. Dvs ungdom har blitt kastet på dør siden de har kommet med singlet, mens eldre folk med shorts som ser ut som pungholder og singlet sier de selvfølgelig ikke ett eneste ord til. Steike det provoserer meg. Slik er det generelt med andre ting også. De som trener litt hardt og jobber med å bygge blir hakket så jævli på (jeg er vel nesten den eneste), mens de andre som løper på mølla og stønner som om de har en konstant times-orgasme får holde på. Helvete.

Ja det er et hardt liv.

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #47 : 20. august 2011, 18:16 »
Hos meg er det også forbud, hvertfall delvis. Dvs ungdom har blitt kastet på dør siden de har kommet med singlet, mens eldre folk med shorts som ser ut som pungholder og singlet sier de selvfølgelig ikke ett eneste ord til. Steike det provoserer meg. Slik er det generelt med andre ting også. De som trener litt hardt og jobber med å bygge blir hakket så jævli på (jeg er vel nesten den eneste), mens de andre som løper på mølla og stønner som om de har en konstant times-orgasme får holde på. Helvete.

Skift gym!

Ja det er et hardt liv.

...Og håp at du ikke møter slike trangsynte folk der Wink
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #48 : 20. august 2011, 19:14 »
Ser ikke helt problemet? Hver gang jeg får beskjed om at det ikke er lov å trene i singlet, tar jeg bare av den og trener i bar overkropp. Får faktisk fler blikk da enn i singleten Wink

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #49 : 20. august 2011, 19:16 »
Ja det er et hardt liv.
blir stadig imponert over hvor flink du er til å slenge ut gode argumenter Smiley
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #50 : 20. august 2011, 19:16 »
Ser ikke helt problemet? Hver gang jeg får beskjed om at det ikke er lov å trene i singlet, tar jeg bare av den og trener i bar overkropp. Får faktisk fler blikk da enn i singleten Wink

Tøff du. Du ser ikke problemet? Tydeligvis ikke folkene som jobber på treningssenteret du får beskjed om det av da, om det hadde vært det hadde nok du blitt kastet ut om du nektet å ta på deg mer kle.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Toure

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

  • Yeah buddy
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #51 : 20. august 2011, 19:37 »
Det er vel ett å gjøre. Enten å finne seg ett sted hvor man tillater singlet, eller å kjøpe seg noen gode tskjorter. Jeg kan anbefale tskjorter fra Under Armour.

Der hvor jeg trener er det tillatt med singlet. Jeg har ingenting imot at både store og små bruker det.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #52 : 20. august 2011, 19:47 »
BBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPP. He used sarcasm. Glemmer at den knappen ikke finnes her på forumet. Trodde ikke det var nødvendig da det er 16års grense, men forstår at man kan lyve på seg noen år ved registreringen

Så for at cideren ikke skal være i tvil: jeg trener ikke singlet og ser ikke problemet med å trene i t-skjorte. Om andre vil trene i singlet, er det helt fint for meg. Så lenge de klarer å innrette seg etter treningssenterets regler.

Men selvfølgelig. 15åringer som nettopp har lokalisert biceps syns vel det er kjempestas å kunne kikke seg i speilet mens de kjører bicepscurl Smiley Da ser det jo faktisk ut som de har en muskel der Wink

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #53 : 20. august 2011, 19:48 »
BBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPP. He used sarcasm. Glemmer at den knappen ikke finnes her på forumet. Trodde ikke det var nødvendig da det er 16års grense, men forstår at man kan lyve på seg noen år ved registreringen

Så for at cideren ikke skal være i tvil: jeg trener ikke i singlet på helsestudio under noen omstendigheter, og ser ikke problemet med å trene i t-skjorte. Om andre vil trene i singlet, er det helt fint for meg. Så lenge de klarer å innrette seg etter treningssenterets regler.

Men selvfølgelig. 15åringer som nettopp har lokalisert biceps syns vel det er kjempestas å kunne kikke seg i speilet mens de kjører bicepscurl Smiley Da ser det jo faktisk ut som de har en muskel der Wink

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #54 : 20. august 2011, 20:06 »
BBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPP. He used sarcasm. Glemmer at den knappen ikke finnes her på forumet. Trodde ikke det var nødvendig da det er 16års grense, men forstår at man kan lyve på seg noen år ved registreringen

Så for at cideren ikke skal være i tvil: jeg trener ikke singlet og ser ikke problemet med å trene i t-skjorte. Om andre vil trene i singlet, er det helt fint for meg. Så lenge de klarer å innrette seg etter treningssenterets regler.

Men selvfølgelig. 15åringer som nettopp har lokalisert biceps syns vel det er kjempestas å kunne kikke seg i speilet mens de kjører bicepscurl Smiley Da ser det jo faktisk ut som de har en muskel der Wink
Utvid horisonten litt. Jeg skjønner ikke hva folk har imot singlet. Hvorfor det skal sammenlignes med småunger som pumper biceps vet jeg ikke, men jeg vet at jeg liker å bruke det når jeg trener, for jeg liker å se kroppen jobbe. Å se pumpen jeg får i bicepzzz er digg og haters kan gjøre hva de vil for min del, uten at det har påvirking på min discopumping i speilet. Sågar militærpress er fornøyelig, for da ser jeg lett hvem som hater og da stiller jeg meg tett inntil de og lager forstyrrende stønnelyder.
Fra spøk til revolver: La folk få trene i det de vil, og har du et problem med det er det deg selv det er noe galt med.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

EmyR

  • Gjest
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #55 : 20. august 2011, 21:20 »
Ja det er et hardt liv.

Jepp, jeg liker faktisk ikke forskjellsbehandling.

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #56 : 20. august 2011, 21:32 »
Men selvfølgelig. 15åringer som nettopp har lokalisert biceps syns vel det er kjempestas å kunne kikke seg i speilet mens de kjører bicepscurl Smiley Da ser det jo faktisk ut som de har en muskel der Wink

http://www.youtube.com/watch?v=8FDYi3Ofnx8#noexternalembed

Hater slike som trener i singlet og tror de har biceps! Sad
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #57 : 20. august 2011, 21:40 »
"Liker å se bicepsen jobbe"







ahahahhahahahhaha
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #58 : 20. august 2011, 21:53 »
Hehe. Sist jeg sjekket var ikke Cutler 15 år, og det er vel en god stund siden han lokaliserte biceps. Om du derimot hadde klart å lese hele innlegget, og ikke bare den delen som var ment med et glimt i øyet, ville du sett at det er knekkende likegyldig for min del hva folk trener i - så lenge de overholder reglene resten må følge. Akkurat som ellers i livet.

Det jeg derimot registrerer, både her og på gymmene jeg trener på, er at de som ikke klarer å overholde forbud mot singlet ofte er de som har et behov for andres anerkjennelse. Det er viktigere å snakke høyt om antall reps i bicepscurl enn å faktisk trene. Og jeg presiserer ofte, ikke alltid - sånn i tilfelle noen skal kaste seg på for å ta meg

EmyR

  • Gjest
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #59 : 20. august 2011, 21:56 »
Hehe. Sist jeg sjekket var ikke Cutler 15 år, og det er vel en god stund siden han lokaliserte biceps. Om du derimot hadde klart å lese hele innlegget, og ikke bare den delen som var ment med et glimt i øyet, ville du sett at det er knekkende likegyldig for min del hva folk trener i - så lenge de overholder reglene resten må følge. Akkurat som ellers i livet.

Det jeg derimot registrerer, både her og på gymmene jeg trener på, er at de som ikke klarer å overholde forbud mot singlet ofte er de som har et behov for andres anerkjennelse. Det er viktigere å snakke høyt om antall reps i bicepscurl enn å faktisk trene. Og jeg presiserer ofte, ikke alltid - sånn i tilfelle noen skal kaste seg på for å ta meg

Jeg må si meg fullstendig enig i det jeg uthevet. Det er mine erfaringer og Wink Jeg er generelt enig i alt du sier når jeg tenker meg om, så en honnør er vel på sin plass!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!