Skrevet av Emne: Øreplugger: Monster iSport  (Lest 3157 ganger)

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Øreplugger: Monster iSport
« : 23. oktober 2011, 11:43 »
Noen flere som har sett på denne godbiten for oss musikk- og treningsglade mennesker? Cheesy

http://www.geardiary.com/2011/06/26/review-monster-headphones-isport-high-performance-waterproof-headphones/

Har selv hatt utallige ørepropper som blir ødelagt under trening, spesielt ved tanke på svak lendning. Kanskje dette er noe man skal se på når det kommer i butikkene Smiley Har egentlig ventet på monster Beats øreplugger å nå hyllene i den lokale spaceworld butikken.
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #1 : 23. oktober 2011, 11:50 »
Bare å vente litt så kommer de billig på ebay Cheesy

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #2 : 23. oktober 2011, 11:53 »
Bare å vente litt så kommer de billig på ebay Cheesy

Det er vell egentlig en selvfølge Tongue men med ett gavekort på 1000 kroner på spaceworld føler jeg meg litt bundet :/ noe som ikke er en hyggelig opplvelse med at jeg forakter spaceworld Bodø.
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #3 : 23. oktober 2011, 12:34 »
Da er det jo genialt Wink "Gratis" ørepropper Cheesy
Blir spennende å se om disse er gode eller ei, tror jeg kommer til å investere i dem når de kommer.

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #4 : 23. oktober 2011, 12:49 »
Noen flere som har sett på denne godbiten for oss musikk- og treningsglade mennesker? Cheesy

http://www.geardiary.com/2011/06/26/review-monster-headphones-isport-high-performance-waterproof-headphones/

Har selv hatt utallige ørepropper som blir ødelagt under trening, spesielt ved tanke på svak lendning. Kanskje dette er noe man skal se på når det kommer i butikkene Smiley Har egentlig ventet på monster Beats øreplugger å nå hyllene i den lokale spaceworld butikken.

jepp -  monster beats! stakk for å kjøpe de, etter å ha ødelagt den tåpelige volumkontrollen, midt på ledningen, på Sennheiserne jeg hadde, men der hadde de bare Lady GaGa sine. haha trukke det!

det ble Sennheiser CX 3000 istedet.
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #5 : 23. oktober 2011, 12:53 »
Noen som vet om det er bra lyd på desse da? driter egentlig i om de er vanntette, har gitt opp koss.. lyden blir ødelagt etter 1 uke uansett..
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #6 : 23. oktober 2011, 13:07 »
Noen som vet om det er bra lyd på desse da? driter egentlig i om de er vanntette, har gitt opp koss.. lyden blir ødelagt etter 1 uke uansett..

Mye bra tester og tilbakemelding på disse, men selv vil jeg ikke si noe uten at jeg har prøvd de selv. Noen klagde på "for mye bass" men er det noe som heter det da? Tongue

om det er vanntett ser jeg bare på som en ekstra bra funksjon, men håper de holder en god stund! må tåle litt juling og sitte godt i øret, men fortsatt være såpass bra at de brukes ellers!
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #7 : 23. oktober 2011, 13:45 »
Har vurdert disse. Så dem på siden til Monster for et par måneder siden. Tenkte på disse siden de har trukket Powerbeatsen fra markedet pga de gikk for lett i stykker.

Ble miles davis tribute fra monster i steden, siden de er til slags til halv pris på komplett denne helgen.. Mulig de går til helvete når jeg bruker dem til trening, men da får en jo nye...



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #8 : 23. oktober 2011, 15:28 »
heh - har egentlig aldri ødelagt headset på trening - bortsett fra den idiotiske volumkontrollen på de forrige - som ble skvisa av benk, på iso-latsputa - og muligens ble svetta ihjel.

Føkk volumkontroll på kabelen. Spesielt midt på brystet!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #9 : 06. november 2011, 21:20 »
Da har de ankommet Norge : http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=239_649_711&products_id=5987

tenker på å kjøpe de jeg! Wink Kanskje i blå.. vises de litt bedre når jeg roter de bort! Tongue
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #10 : 06. november 2011, 21:32 »
Da har de ankommet Norge : http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=239_649_711&products_id=5987

tenker på å kjøpe de jeg! Wink Kanskje i blå.. vises de litt bedre når jeg roter de bort! Tongue

Sweet! Må få høre hvordan de var!:)

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #11 : 21. november 2011, 21:32 »
Nå har jeg prøvd disse i over en uke, og en kjapp liten vurdering:

God lyd og når man finner rette proppene å bruke kjenner du virkelig bassen dundre Wink som forventet av monster!
Klipsene som skal sitte inni ørene passer ikke helt for meg, uansett hvilken av de 5 størrelsene jeg prøver. Når de sitter i øret virker det som de dytter proppen litt ut av øre-kanalen, slik at lyden ikke virker optimalt. Man er nesten nødt å guffe fullt opp. Dermed har jeg valgt å ikke bruke disse klipsene  og bruke det som ett par "vanlige" ørepropper. Dermed detter de litt ut noe som jeg ikke var helt ute etter.
Ledningen kunne også hvert ca. 20cm lengre..

Positivt er at ledningen er tynn, øreproppene har virket solid til nå og tåler mye svette Wink

Karakter 3 av 5 fra meg Smiley
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #12 : 21. november 2011, 22:08 »
Hm ja det er jeg også redd for. At de klipsene ikke skal passe, da blir det bare dyre vanlige ørepropper plutselig. Ute etter noen som sitter mer enn de vanlige.

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Øreplugger: Monster iSport
« #13 : 22. november 2011, 08:27 »
jepp - sånne festegreier er ikke noe fett.

Jeg trenger ikke no som sitter bedre enn vanlige - bare kjører de største pluggene, på et par 700-900 spenns set, så sitter de skikkelig godt fast, og lager dundrende basslyd, samtidig som de lukker annen lyd ute.

drit fett for mine ører iallefall
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!