Skrevet av Emne: Hjelp en student! :D  (Lest 4612 ganger)

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Hjelp en student! :D
« : 02. november 2011, 14:55 »
Hei, jeg er da student i Hammerfest, å som de fleste andre studenter så har jeg ikke så god råd Smiley men jeg får 5800 kr i måneden, 2400 kr av de går til husleie, så har jeg resten til å bruke på mat og div. Men så vil jeg begynne på diett, å lurte på om noen hadde nå tips til diett for en student Cheesy setter pris på alle svar Smiley
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Hjelp en student! :D
« #1 : 03. november 2011, 05:28 »
FIRSTPRICE MAT!

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Sv: Hjelp en student! :D
« #2 : 03. november 2011, 21:59 »
FIRSTPRICE MAT!
Du e en ekte sjettus attrian! :p
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Sv: Hjelp en student! :D
« #3 : 03. november 2011, 22:29 »
Ned! Smiley
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget Muscles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

  • Go hard or go home!
Sv: Hjelp en student! :D
« #4 : 04. november 2011, 13:59 »
Jeg anbefaler tunfisk på boks (i vann), veldig billig og stappfull av proteiner. Tror det er rundt 30 gram protein i en boks, og det koster ca. 6-7kr per boks!

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Hjelp en student! :D
« #5 : 05. november 2011, 20:48 »
Ok for real...

Spis salat å egg... Drikk proteiner å ikke spis burger å fet mat.. ikke drikk brus å sånt Wink
Spis havregryn å masse fiber mat så tar det 1 månde å du har allerede gått ned kilo!

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Hjelp en student! :D
« #6 : 05. november 2011, 20:51 »
Ok for real...

Spis salat å egg... Drikk proteiner å ikke spis burger å fet mat.. ikke drikk brus å sånt Wink
Spis havregryn å masse fiber mat så tar det 1 månde å du har allerede gått ned kilo!

Hvis man kombinerer det med rett trening, så er det Godt mulig ja Wink

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Sv: Hjelp en student! :D
« #7 : 06. november 2011, 23:52 »
Ok for real...

Spis salat å egg... Drikk proteiner å ikke spis burger å fet mat.. ikke drikk brus å sånt Wink
Spis havregryn å masse fiber mat så tar det 1 månde å du har allerede gått ned kilo!
Bah, adrian.... Æ vet jo ka som e BRA å ete, æ spurte etter tips til BILLIG og sunn mat. Å salat skjer ikke at æ eter, skal jo HELST opprettholde en del muskelmasse.
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Hjelp en student! :D
« #8 : 06. november 2011, 23:57 »
Firstprice tunfisk på boks! Spise det hele tiden før. Kostet 10kr for en pakke med 2 bokser tror jeg, sunt, godt og veldig billig!

Utlogget Zmurph

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Hjelp en student! :D
« #9 : 07. november 2011, 00:30 »
Tunfisk, strimlet svinekjøtt(skal være ca 60 kr per kg), kyllingkjøttdeig, egg(first price), frossen kyllingfilet og frossen torsk. Mye greie wokblandinger en kan kjøpe billig også. Bønner er prima; en god del proteiner, billig og metter bra.

Forslag

Frokost: Omlett av 3 egg med 30g skinke + havregrøt av 60g havre med kanel og splenda
Lunsj: 200g Strimlet Svinekjøtt med 60g ris og grønnsaker + 2 ss rapsolje til steking
Snack: En boks tunfisk blandet med 2 ss olivenolje og 1 eple skjært i terninger
Middag:200g  Kyllingkjøttdeig med 60g pasta og grønnsaker + 2 ss rapsolje til steking
Kvelds: 200g Strimlet Svinekjøtt med 60g ris og grønnsaker + 2 ss rapsolje til steking

Dette blir 2568 kcal, 225g prot, 198g karb og 99g fett. Bruk ønsket mengde grønnsaker. Alt er veid før steking/koking.
Persistence is the fuel of achievment

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87259.new#new

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Hjelp en student! :D
« #10 : 07. november 2011, 05:13 »
Tunfisk, strimlet svinekjøtt(skal være ca 60 kr per kg), kyllingkjøttdeig, egg(first price), frossen kyllingfilet og frossen torsk. Mye greie wokblandinger en kan kjøpe billig også. Bønner er prima; en god del proteiner, billig og metter bra.

Forslag

Frokost: Omlett av 3 egg med 30g skinke + havregrøt av 60g havre med kanel og splenda
Lunsj: 200g Strimlet Svinekjøtt med 60g ris og grønnsaker + 2 ss rapsolje til steking
Snack: En boks tunfisk blandet med 2 ss olivenolje og 1 eple skjært i terninger
Middag:200g  Kyllingkjøttdeig med 60g pasta og grønnsaker + 2 ss rapsolje til steking
Kvelds: 200g Strimlet Svinekjøtt med 60g ris og grønnsaker + 2 ss rapsolje til steking

Dette blir 2568 kcal, 225g prot, 198g karb og 99g fett. Bruk ønsket mengde grønnsaker. Alt er veid før steking/koking.

Honør på den Wink

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Hjelp en student! :D
« #11 : 07. november 2011, 05:20 »
Bah, adrian.... Æ vet jo ka som e BRA å ete, æ spurte etter tips til BILLIG og sunn mat. Å salat skjer ikke at æ eter, skal jo HELST opprettholde en del muskelmasse.

EHH, bli nu ikke sjå sint! Jusssej!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!