Skrevet av Emne: Claudia Shiffer ;)  (Lest 15794 ganger)

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Claudia Shiffer ;)
« #60 : 05. januar 2006, 10:38 »
Jeg mener nå at jenter som ser sunne ut er det flotteste.. Er jenta slank med synlige ribbein, uten antydning til hofter, osv, så er det da noe som ikke stemmer... Musklene er faktisk det som skaper de fine formene. Fettprosenten, derimot, avgjør hvor "macho", om du vil, de ser ut. De fleste fitnessdamer er nå faktisk de som de fleste snur seg etter, når de er offseason med litt mer fett på kroppen...
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Claudia Shiffer ;)
« #61 : 07. januar 2006, 23:50 »
Syns Claudia er litt fin jeg Smiley Men liker mer typen Linda Fodor og damer i den retningen der. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget L@tH@ns

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

SV: Claudia Shiffer ;)
« #62 : 09. januar 2006, 13:36 »
Blir mer og mer sjokkert over smaken i damer her på forumet. Claudia er pen.. Linda Fodor er også pen.. selv foretrekker jeg damer som ikke har større biceps enn meg selv.. Foretrekker damer med sunn kropp, ikke damer på størrelse med okser, men heller ikke damer som har former som en ung gutt...


Utlogget cjoensen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

SV: Claudia Shiffer ;)
« #63 : 09. januar 2006, 18:30 »
Blir mer og mer sjokkert over smaken i damer her på forumet. Claudia er pen.. Linda Fodor er også pen.. selv foretrekker jeg damer som ikke har større biceps enn meg selv.. Foretrekker damer med sunn kropp, ikke damer på størrelse med okser, men heller ikke damer som har former som en ung gutt...



Helt enig! Damer med sunn kropp er PENT Wink  Skjønner ikke hvorfor mange her i forumet liker jenter med store biceps osv osv.. Beyonce , Jessica Alba , Helene Rask osv.. DET er PENE damer det Smiley

Utlogget Suchianu

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Correct me if I'm wrong.
SV: Claudia Shiffer ;)
« #64 : 09. januar 2006, 19:07 »
Hver sin smak. Jeg for min del er grundig lei av folk som svarer på poster av veltrente kvinner med avsky og kommentarer som "æsj det er bare stygt", "hun ser ut som en mann" osv. Jeg er enda mer lei de som svarer på tråder som denne med innlegg som "utrent", "anoreksi offer" osv. Det er en grunn til at slike poster som denne ligger under "Bilder av diverse" og ikke "Bilder av fitnessutøvere" eller "Bilder av kroppsbyggere",  samme som at "bilder av kroppsbyggere" og "bilder av fitnessutøvere ikke ligger under " bilder av diverse". Hvis du har noe på hjertet som ikke har noe med topic/underforum å gjøre, så la være å svare på tråden.

Show your scars!

Utlogget derby

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

SV: Claudia Shiffer ;)
« #65 : 20. februar 2006, 19:12 »
unnskyld, jeg mener "pen"


er du homo

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!