Skrevet av Emne: Fikk grisebank for brude-sex  (Lest 19319 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #45 : 06. februar 2012, 22:58 »
Hvilken automatikk er det i at gamle normer og lover er galskap? Betyr dette at jo nyere en lov er, jo bedre er den? Hva synes du om ekteskapsloven fra 2009?

Kardemommeloven er den beste.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #46 : 06. februar 2012, 22:59 »
Stakkars fyr.
Men å jule opp han fyren var sikkert vel verdt 75 dager i fengsel, hadde ikke angra et sekund.

Tror faktisk det er umulig for et kvinnfolk å ikke være utro hvis de rette "omstendighetene" byr seg..er nok programmert sånn fra naturens side som en slags overlevelsesmekanisme...synd da det er umulig å ha et ordentlig forhold uten å være homo.

Jeg vil ikke si at kvinner er mer "programerte" for utroskap enn menn. Jeg vil tro det er mange flere menn som er utroe fysisk! Det er stor forskjell mellom måten jenter er utroe på og gutter. Hos jenter er det mye mer følelser innvolvert. Gutter kan ha sex uten at det betyr noe spesielt for dem og dermed enklere å være utro dersom han ikke får seg noe hjemme.

Men selvfølgelig jenter har også forandret seg i dagens samfunn og kan er blitt mye mer "sexaktive" enn det de har vært tidligere.  
BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #47 : 06. februar 2012, 23:00 »
Jeg vil ikke si at kvinner er mer "programerte" for utroskap enn menn. Jeg vil tro det er mange flere menn som er utroe fysisk! Det er stor forskjell mellom måten jenter er utroe på og gutter. Hos jenter er det mye mer følelser innvolvert. Gutter kan ha sex uten at det betyr noe spesielt for dem og dermed enklere å være utro dersom han ikke får seg noe hjemme.

Men selvfølgelig jenter har også forandret seg i dagens samfunn og kan er blitt mye mer "sexaktive" enn det de har vært tidligere.  

Please.. det kryr av jenter som bare ligger rundt uten at det betyr noe spesielt for dem. Jenter har blitt akkurat som gutter.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #48 : 06. februar 2012, 23:04 »
Du erkjenner altså at utro jenter ikke er noe å spare på - der er vi heldigvis enige.
Men du synes å mene at det bare er tilstrekkelig å overse dem.
Hva hvis vi snakker om et forlovet par som i denne saken? Eller et gift par? Et par med barn? Tror du da det bare er å overse sviket hennes?
Poenget er at hvis ikke lovbryterne straffes fortsetter de med elendigheten sin.

Hva med om man inngår en kontrakt når man gifter seg(en frivillig en), som sier at om en av partene er utro overdras retten til denne partens liv til den andre parten, og at man slik kan ha dødsstraff for utroskap uten noen som helst tvang?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #49 : 06. februar 2012, 23:06 »
Please.. det kryr av jenter som bare ligger rundt uten at det betyr noe spesielt for dem. Jenter har blitt akkurat som gutter.

Det var jo akkurat det jeg sa helt på slutten!! Men det finnes fortsatt jenter der ute som ikke er som gutten Smiley
BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget Jobbe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 213

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #50 : 06. februar 2012, 23:16 »
Det der er det verste man kan gjøre mot en man elsker,å jeg fatter ikke hva folk tenker med. Og for den del, plenty jenter er utro,ikke noe nytt det. Gutta er vel kanskje kjent for å være litt værre?

Uansett,forloveren fortjente hver eneste smertefulle handling han ble påført,og han hadde tydlivis også vett nok til å ta 5000kr i bot istedenfor å måtte utsette brudgommen for møtet i retten.

Gidda ikke å lese historien engang,men håer brudgommen holder seg unna bruden... Men det skjer nok ikke,tror jeg..
Min bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80315.0

Benk : 12x100, mark 10x145, bøy 10x100

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #51 : 06. februar 2012, 23:19 »

Det var jo akkurat det jeg sa helt på slutten!! Men det finnes fortsatt jenter der ute som ikke er som gutten Smiley

Og det finnes gutter der ute som er som jenter! Smiley



Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #52 : 06. februar 2012, 23:23 »
Og det finnes gutter der ute som er som jenter! Smiley




Du er bare sjalu på han! Du skulle ønske du var som han Wink
BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #53 : 06. februar 2012, 23:37 »
Ironisk at ditt v¿rste fall inneb¿rer drap av konen når du litt tidligere i diskusjonen mente at utroskap burde straffes med steining av både kone og evt menn hun hadde sex med.
Jeg er dog enig i at utroskap kan v¿re sv¿rt tungt for mange, men tror at tiln¿rmet samtlige i dagens samfunn heller vil oppleve at noen er utro mot de, enn at noen de er glad i skal bli steinet til d¸de for utroskap.
Jeg ventet på dette spørsmålet, for her går et viktig skille.
Ved hor eller andre forbrytelser som gjør seg fortjent til dødsstraff er det ikke fornærmede som enkeltperson som er gitt myndighet til å drepe. Det er øvrigheten sitt ansvar å straffe, dvs. at gjerningspersonen(e) bringes ut i det offentlige og får sin fortjente straff i det åpenbare. Dette er et viktig poeng da en straff skal virke avskrekkende på resten av befolkningen og dermed ha preventiv effekt.

Hva med om man inngår en kontrakt når man gifter seg(en frivillig en), som sier at om en av partene er utro overdras retten til denne partens liv til den andre parten, og at man slik kan ha d¸dsstraff for utroskap uten noen som helst tvang?
Dette er i tilfelle ikke ekteskap, men tulleskap, for å kalle det noe.
Selve definisjonen av ekteskap er at dette er en livslang forpliktelse mellom mann og kvinne. Hvis noe av dette endres kan det ikke lengre kalles ekteskap.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #54 : 07. februar 2012, 01:08 »
Du er bare sjalu på han! Du skulle ønske du var som han Wink

Maevar er faktisk kjekkere enn bieber!!!! større biceps har han også
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #55 : 07. februar 2012, 01:20 »
Maevar er faktisk kjekkere enn bieber!!!! større biceps har han også


eeeeeyyy!


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #56 : 07. februar 2012, 15:13 »
Starter herved en ny kampanje; #drikkeringreen? Grin

Ingreen; skal man gå utifra at jorden er flat eller rund? Det later til at du favoriserer tiden da folk menta at jorden var flat.

Bør man forresten avskaffe det som er av teknologi?

Det virker som om du syns at lover som er laget for 2000år siden er bedre enn dagens. Hvordan stiller du deg til medisinsk og teknisk utvikling? Er det bare menneskesynet ditt som er konservativt?

Personlig mener jeg at dødsstraff er alt for hardt, og så lenge man ikke kan være 100% sikre på at noen er skyldige, mener jeg at dagens rettssystem er ufravikelig. Der blir vi nok ikke enige Smiley

I bunn og grunn føler jeg at det er snakk om likestilling. Jeg vet fra tidligere tråder at du syns det er greit at mannen har flere kvinner(så lenge de kvinnene er jomfruer og ikke har andre menn). Om en mann skal kunne velge selv hvem han har sex med, mener jeg at kvinner bør ha samme mulighet. Utroskap er kjipt, uavhengig av hvilken vei det er, men neppe så ille at noen fortjener å dø Smiley

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #57 : 07. februar 2012, 15:35 »
Starter herved en ny kampanje; #drikkeringreen? Grin

Ingreen; skal man gå utifra at jorden er flat eller rund? Det later til at du favoriserer tiden da folk menta at jorden var flat.

Bør man forresten avskaffe det som er av teknologi?

Det virker som om du syns at lover som er laget for 2000år siden er bedre enn dagens. Hvordan stiller du deg til medisinsk og teknisk utvikling? Er det bare menneskesynet ditt som er konservativt?

Personlig mener jeg at dødsstraff er alt for hardt, og så lenge man ikke kan være 100% sikre på at noen er skyldige, mener jeg at dagens rettssystem er ufravikelig. Der blir vi nok ikke enige Smiley

I bunn og grunn føler jeg at det er snakk om likestilling. Jeg vet fra tidligere tråder at du syns det er greit at mannen har flere kvinner(så lenge de kvinnene er jomfruer og ikke har andre menn). Om en mann skal kunne velge selv hvem han har sex med, mener jeg at kvinner bør ha samme mulighet. Utroskap er kjipt, uavhengig av hvilken vei det er, men neppe så ille at noen fortjener å dø Smiley

Til info Mercenary, jeg mistenker at personen du diskuterer med er den samme personen som presterte det kunstykket og skrive denne røveren av en artikkel:

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=861

Case closed.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #58 : 07. februar 2012, 17:06 »
Starter herved en ny kampanje; #drikkeringreen? Grin

Ingreen; skal man gå utifra at jorden er flat eller rund? Det later til at du favoriserer tiden da folk menta at jorden var flat.

Bør man forresten avskaffe det som er av teknologi?

Det virker som om du syns at lover som er laget for 2000år siden er bedre enn dagens. Hvordan stiller du deg til medisinsk og teknisk utvikling? Er det bare menneskesynet ditt som er konservativt?

Personlig mener jeg at dødsstraff er alt for hardt, og så lenge man ikke kan være 100% sikre på at noen er skyldige, mener jeg at dagens rettssystem er ufravikelig. Der blir vi nok ikke enige Smiley

I bunn og grunn føler jeg at det er snakk om likestilling. Jeg vet fra tidligere tråder at du syns det er greit at mannen har flere kvinner(så lenge de kvinnene er jomfruer og ikke har andre menn). Om en mann skal kunne velge selv hvem han har sex med, mener jeg at kvinner bør ha samme mulighet. Utroskap er kjipt, uavhengig av hvilken vei det er, men neppe så ille at noen fortjener å dø Smiley
Hei Mercenary. Jeg vet at du kan diskutere seriøst, men liker også klovnesnakk. Hvilket humør er du i denne gangen? Smiley
Jeg lukter lunta. Om jeg ikke har sansen for ny teknologi har du fått underholdning for kvelden og ønsker å more deg med det.
Jeg vet ikke om vi trenger å gå inn på om jorda er flat diskusjoner nå, men generelt er jeg konservativ på det meste ja - dog tror jeg ikke på en flat jord.

Jeg tenker å svare på dine spørsmål som er relevant til tråden.

1. Selvfølgelig skal ingen dømmes til dødsstraff eller straff overhodet dersom man ikke er sikker på omstendighetene. Rett skal være rett, men jeg mener at om noen tas på ferksen eller innrømmer hor er det riktige å dømme disse til døden. Strengt, ja, men likevel rettferdig - og likt for alle. Harde straffer er det eneste som hjelper med å minimere elendigheten.

2. Jeg mener ikke at en mann skal "velge selv hvem han vil ha sex med". Mannen skal ikke ha noen "frie tøyler" sånn sett. Menn som ligger med en kvinne plikter å ta henne til ekte og være trofast så lenge hun lever, mens kvinnen på sin side skal holde seg til sin mann. At mannen derimot kan skaffe seg en ny kvinne betyr at han nå har to å være trofast mot, han kan ikke stikke fra sin første kone. Ikke mindre forpliktelser altså, bare mer.
Rundbrennere er ikke stort bedre enn horer, der er vi kanskje enige?

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #59 : 07. februar 2012, 18:46 »

1. Selvfølgelig skal ingen dømmes til dødsstraff eller straff overhodet dersom man ikke er sikker på omstendighetene. Rett skal være rett, men jeg mener at om noen tas på ferksen eller innrømmer hor er det riktige å dømme disse til døden. Strengt, ja, men likevel rettferdig - og likt for alle. Harde straffer er det eneste som hjelper med å minimere elendigheten.


Hva mener du med hor?
Hvem bedrev hor i denne sammenheng; bruden, forloveren eller begge?


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!