Skrevet av Emne: Veien mot 8% kroppsfett -> Supermanformen. Bilder s1,5,7,9 og 4 nye bilder s 10.  (Lest 40332 ganger)

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Sv: Supermanformen snart? Fire nye bilder side 7
« #120 : 27. august 2012, 14:06 »
Hvordan går de med denne karen her?

Hey hey, hehe. Ja si det Tongue
Nå er jeg tilbake fra 3 ukers ferie, tok 3 uker ferie jeg istedenfor 2. Ferien har vært preget av spising og drikking av alt jeg har kommet over, hver eneste dag. Merkelig nok har jeg ca bare gått opp 0,5 kg noe jeg synes er kjemperart. Men tilsammen av all ferien i hele sommer har jeg gått opp 2 kg Sad Kan hende jeg går opp noen kg når jeg begynner min første trening i dag.

Legger ut et bilde i morgen som jeg tok for ca 4 dager siden, hvor jeg viser min form etter 2 min svømmeøkt. Klarte ikke mer, ble så sliten. Kan ligge i noe at jeg har drukket ca 5-6 øl hver dag samt spist kaker, pizzaer og alt mulig BAD Tongue Men....formen venter på meg rett rundt hjørnet Smiley Må bare trene litt Wink Sixpacken er også litt dårligere....men den skal komme.

Før den siste 3 ukers ferien min, lå jeg nok på 10 % kroppsfett. Nå tror jeg ligger på kanskje 11 %, vet ikke. Kanskje 12 og. Dere kan se bildene i morgen. Ellers har jeg bestemt meg for at mitt nye første mål er å nå 8% kroppsfett............


Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Her er resultatet av 5 ukers ferie tilsammen. Har lagt på meg ca 2 kg fett og sikkert mistet litt muskelmasse. Vel...nå er det ikke mer ferie....tilbake til trening og rutiner.

Tenkte å kjøre et kosthold for å miste litt fett i løpet av 2, deretter seriøst oppbygging av spesielt styrke. Planen er vel først å komme meg ned til minst 8% kroppsfett. Her er jeg ca 11-12 % kroppsfett. Regner jeg må ned 4 kg. Det betyr at jeg kommer til å havne på rundt 76 kg. Så lavt har jeg aldri vært før på noen år.
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

elmundox

  • Gjest
RÅÅÅÅ FORM! Liker det nye målet ditt! Det er ikke akkurat tydelig at du har drukket øl og spist pizza hver dag for å si det sånn! Hvordan trener du når du skal ned i fett%?

edit: Endret loggnavnet mitt til "Mot 7%BF" måtte bare Tongue

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
RÅÅÅÅ FORM! Liker det nye målet ditt! Det er ikke akkurat tydelig at du har drukket øl og spist pizza hver dag for å si det sånn! Hvordan trener du når du skal ned i fett%?

edit: Endret loggnavnet mitt til "Mot 7%BF" måtte bare Tongue

hahah, du måtte velge 7% istedenfor 8 % Tongue Lykke til, 7% er hardt.

Hvordan jeg trener varierer veldig når jeg skal ned i fett%, men oftest ligger jeg på 5 - 8 reps. Når jeg er sliten, trenger ekstra hvile eller har vondt, kjører jeg 12 - 14 reps. Men i år tror jeg skal kjøre litt ala MAX OT prinsipp på baseøvelsene. Feks begynner på en vekt som jeg klarer 5 reps, når jeg klarer mer en 7 reps, øker jeg vekten med 2,5 kg, er ikke sikker ennå.
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Oi, haha. Skulle stå: spor Wink
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Fin form på deg  Smiley
Men synes ikke jeg kan finne noen bilder av bein??¨
Ser på ditt treningsprogram at eneste øvelse til bein er knebøy?Eller tar jeg feil?  Ingen øvelser til bakside bein??

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Fin form på deg  Smiley
Men synes ikke jeg kan finne noen bilder av bein??¨
Ser på ditt treningsprogram at eneste øvelse til bein er knebøy?Eller tar jeg feil?  Ingen øvelser til bakside bein??


Heisann, jeg skal legge ut bilder av ben jeg  Men jeg trener kanskje ben ca 70%, det er det jeg driver med. Men der er det så mye at jeg ikke orker å skrive. Sprinter 2-3 ganger i uken, samt bakkeintervall 2-3 ganger. Ben er min ting og alltid trent dem mest uansett hva, er jo en grunn til at jeg har opperert korsbånded 3 ganger og

Er veldig fornøyd med bena, men skal legge ut bilder. Men, jeg skal ikke ha bodybuilder ben, derfor trener jeg bare knebøy fordi jeg trenger eksplosiv styrke, jeg skal bruke dem til å løpe fort

Av bakside lår, er det vel mark det går i.
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Nå har jeg fått øreinfeksjon som er helt jævlig, har ikke sovet i hele natt. Pluss merker feberen begynner å stige. Det er så typisk, nå får jeg ikke trent før neste uke Sad
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Heisann, jeg skal legge ut bilder av ben jeg  Men jeg trener kanskje ben ca 70%, det er det jeg driver med. Men der er det så mye at jeg ikke orker å skrive. Sprinter 2-3 ganger i uken, samt bakkeintervall 2-3 ganger. Ben er min ting og alltid trent dem mest uansett hva, er jo en grunn til at jeg har opperert korsbånded 3 ganger og

Er veldig fornøyd med bena, men skal legge ut bilder. Men, jeg skal ikke ha bodybuilder ben, derfor trener jeg bare knebøy fordi jeg trenger eksplosiv styrke, jeg skal bruke dem til å løpe fort

Av bakside lår, er det vel mark det går i.
Ok - tenkte nok det var en forklaring  Smiley Takk for svar

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Ok - tenkte nok det var en forklaring  Smiley Takk for svar

Smiley
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

elmundox

  • Gjest
Du har heller ingen bilder av ryggen! :O

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Du har heller ingen bilder av ryggen! :O

SKal ta flere bilder Smiley MEn skal bli først frisk, har fått øreinfeksjon og feber, helt jævlig.
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!