Skrevet av Emne: Anabolic beast?  (Lest 13722 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Anabolic beast?
« #30 : 28. mars 2012, 18:56 »
kreatin pluss beta alanin pluss DAA gjør deg sterkere enn uten, er det juks det da?

 jack3d gir deg mere energi enn noen styrke og muskel økning... 

kombinert med det over, gir det faktisk vesentlig bedre framgang, men noen doping er det ikke..

ps. vet dere forresten den ekte grunnen til at efedrin ble ulovlig i USA? De brukte helse som påskudd, men hovedgrunnen er at det brukes til å fremstille methamfetamin, så da fant de ut å forby det for å gjøre produksjonen av det vanskligere... de få nautene som fikk skader av det... tja.. nok en gang, i forhold til paracet-ibuprofen, alkohol, tobakk... laaangt ned på lista... flere har faktisk endt opp på akutten for c vitamin og for mye vann !...

nok om det, er ikke meningen å spore av tråden... men jack3d er på ingen måte noe som kan sammenlignes med amfetamin eller efedrin...selv om navnet ligner, er kjemien bak det noe helt annet... men klart navnet gjør at politikere drar sammenheng...

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Anabolic beast?
« #31 : 28. mars 2012, 19:07 »
http://i42.tinypic.com/28a2c9f.png Snart 3 måneder med trening, har jeg kommet bra i gang så langt? Tok det "Etter" bildet for ca 2 uker siden. Smiley Merka at jeg poset litt skjeivt lol..
Syns du har hatt veldig bra fremgang på 3 måneder! Kjør på videre som du har gjort så blir det nok veldig bra. Smiley Ser ut som du har kontroll på både trening og kosthold utifra bilde.

Som sagt er PWO-produkt ingen nødvendighet, men kan hjelpe om du føler deg tom for energi enkelte dager. Selv trenger jeg det overhodet ikke, men ville bare teste, klarer meg helt fint uten.

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #32 : 28. mars 2012, 20:58 »
Syns du har hatt veldig bra fremgang på 3 måneder! Kjør på videre som du har gjort så blir det nok veldig bra. Smiley Ser ut som du har kontroll på både trening og kosthold utifra bilde.

Som sagt er PWO-produkt ingen nødvendighet, men kan hjelpe om du føler deg tom for energi enkelte dager. Selv trenger jeg det overhodet ikke, men ville bare teste, klarer meg helt fint uten.

Takk! Smiley

Er egentlig som sagt det jeg også gjør, prøver bare å teste produktet ut Smiley Er noen enkelte dager som jeg sikkert trenger litt mer energi til, så da kommer nok anabolic beast til hjelp Smiley Takker for alle svar btw! Smiley

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Anabolic beast?
« #33 : 28. mars 2012, 21:03 »
Choni Wink

Jeg vil bare ha en liten boost, har allerede sterk treningsvilje og jeg har kommet ganske godt i gang. Men jeg er klar for å ta det en hakk videre for å yte maks! Selv om jeg bare har trent i snart 3 måneder har jeg tatt igjen ganske mange folk som har drevet med vektløfting i over 6 måneder osv. Har ganske bra'e gener og jeg har en sterk treningsvilje Wink Wink Har altså en mål å ta igjen broren min og jeg tror nok at anabolic beast kan gi meg en enda bedre start på det målet. Trener selvsagt også fordi at jeg synes at det er utrolig artig!

Men uansett, nok om det.

Lurte på noe, ville creatin xplode + anabolic beast ha vært en smart blanding Smiley? Fant ut at jeg hadde brukt creatin xplode i ca en måned nå... Tenkte at det ville ha passet ganske bra med anabolic beast, men hva synes dere?

Supas! Bashi? Smiley

Ut i fra bildet å dømme så har du kommet godt i gang med treningen og jeg ser bra fremgang, derfor tror jeg at du har potensialet til å nå målet ditt. Jeg ville da nok økt kalori inntaket og benyttet proteinpulver(hvis du ikke har gjort det allerede da...). Dermed vil du få mer kjøtt på kroppen og dermed se bedre ut Wink
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Anabolic beast?
« #34 : 28. mars 2012, 21:19 »
Jukser jeg hvis jeg tar en stor kopp kaffe med masse koffein før trening også eller?

Så vidt jeg vet så tror jeg nok ikke det er 1,3-dimetylamylamin i kaffe, men dette organiske stoffet kombineres med koffein og vi får produkter som geranamin, som da gir den "effekten". I følge gymgrossisten selv så kan den gi positiv dopingtest:
"Denna produkt kan medföra positivt dopingsvar och skall därför Ej tas av testade atleter i samband med
tävling. Produkter innehållande geranium (kan även gå under benämningarna: geranamin, 1,3-dimethylamylamine (DMAA) samt metylhexanamin) skall ej tas av testade atleter.
Ämnet klassificeras enligt WADA som stimulantia och är förbjudet i samband med tävlning.
 
 Ämnet är godkänt som kosttillskott."(http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/anabolic-beast-260-g)

Jeg burde kanskje vært mer spesifikk i begynnelsen, slik at ikke så mange ville missforstått poenget mitt, men det er pga det ovennevnte at jeg er i mot slike produkter.
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Anabolic beast?
« #35 : 28. mars 2012, 21:20 »
samt... 19år... da har man jo vesentlig mere energi enn noen på 40 år...

Prøv å si det til Sokrates Wink
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget Magnb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: Anabolic beast?
« #36 : 28. mars 2012, 21:45 »
Mye som ikke er lov i konkurranser, men blir ikke ansett som juks av den grunn.

Er heller ikke mange år siden du fant koffein på den listen. Skjønner derfor ikke hvorfor 1,3-dimetylamylamin skal være mer juks enn koffein for oss som ikke konkurrerer.

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #37 : 28. mars 2012, 22:42 »
Supas! Bashi? Smiley

Ut i fra bildet å dømme så har du kommet godt i gang med treningen og jeg ser bra fremgang, derfor tror jeg at du har potensialet til å nå målet ditt. Jeg ville da nok økt kalori inntaket og benyttet proteinpulver(hvis du ikke har gjort det allerede da...). Dermed vil du få mer kjøtt på kroppen og dermed se bedre ut Wink

Bale, mn bashem Smiley

Bruker bare protein etter treningen, men jeg tror nok jeg må øke litt mer og kanskje drikke det før jeg legger meg + til frokost Smiley Kommer til å bulke helt til sommer 2013 Grin

Utlogget Tina86

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 611
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 611

Sv: Anabolic beast?
« #38 : 28. mars 2012, 22:57 »
juks faktisk, konkurrerer ikke mot noen på gymmen akkurat. Hva med Sterk vilje + Jack3d? Må være bedre enn bare sterk vilje Wink `?

Link?

Det var PT´n min som fortalte meg det på tirsdag, hadde fått skriv om det av sjefene på Elixia. Bortsett fra det har jeg ikke noe mer info.
MÅL:
150 Kg Markløft
100 kg Knebøy
60 kg Benkpress

Film: s 1, 8, 9, 38, 39
Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39

TRENINGSLOGG:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Anabolic beast?
« #39 : 28. mars 2012, 23:09 »
Bale, mn bashem Smiley

Bruker bare protein etter treningen, men jeg tror nok jeg må øke litt mer og kanskje drikke det før jeg legger meg + til frokost Smiley Kommer til å bulke helt til sommer 2013 Grin

Har sarkawtw bi Smiley La meg gjette; du er kurder? Smiley

Proteinpulver(særlig hvis det er myseprotein du bruker) tas fort opp i kroppen og egner seg godt etter trening, gjerne med rask opptakelige karbohydrater. Før leggetid er det best med "langsomme" proteiner, og da er det vanlig å spise cottage cheese. Da vil du tilføre kroppen en jevn strøm av proteiner.
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #40 : 29. mars 2012, 14:48 »
Har sarkawtw bi Smiley La meg gjette; du er kurder? Smiley

Proteinpulver(særlig hvis det er myseprotein du bruker) tas fort opp i kroppen og egner seg godt etter trening, gjerne med rask opptakelige karbohydrater. Før leggetid er det best med "langsomme" proteiner, og da er det vanlig å spise cottage cheese. Da vil du tilføre kroppen en jevn strøm av proteiner.

Jupp, jeg er kurder Grin!

Jeg bruker Nutrisport 90+ Grin Etter det broren min har sagt så er det slik at Nutrisport fungerer litt saktere enn det Whey gjør, i følge han. Og jeg har en diet som jeg kommer til å starte med snart, og der står det blant annet hva jeg skal spise før leggetid osv Wink Og som du allerede veit så spiser vi kurdere ganske mye ris og kylling, haha Grin Får i meg mer enn nok med karbohydrater Cheesy

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Anabolic beast?
« #41 : 29. mars 2012, 15:24 »
Jupp, jeg er kurder Grin!

Jeg bruker Nutrisport 90+ Grin Etter det broren min har sagt så er det slik at Nutrisport fungerer litt saktere enn det Whey gjør, i følge han. Og jeg har en diet som jeg kommer til å starte med snart, og der står det blant annet hva jeg skal spise før leggetid osv Wink Og som du allerede veit så spiser vi kurdere ganske mye ris og kylling, haha Grin Får i meg mer enn nok med karbohydrater Cheesy

xosh halm be nasint Wink

Det er sant det du sier om Nutrisport 90+, og grunnen til at den er litt langsommere opptakelig protein er fordi den inneholder ca. 60 % whey og rundt 30 % Kasein. Kasein er "langsomme" proteiner som fordøyes sakte.

Ja det kan til tider bli mye ris og kyllinger, men vi er jo tross alt født som kroppsbyggere Wink
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Redstrek

  • Gjest
Sv: Anabolic beast?
« #42 : 29. mars 2012, 16:08 »
Genetic freaks... Dont u guys take it for granted  Cool

(Sier overhode ikke at dere gjør det Smiley )

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #43 : 29. mars 2012, 17:37 »
xosh halm be nasint Wink

Det er sant det du sier om Nutrisport 90+, og grunnen til at den er litt langsommere opptakelig protein er fordi den inneholder ca. 60 % whey og rundt 30 % Kasein. Kasein er "langsomme" proteiner som fordøyes sakte.

Ja det kan til tider bli mye ris og kyllinger, men vi er jo tross alt født som kroppsbyggere Wink

Haha, sant det bror Cheesy!

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #44 : 29. mars 2012, 17:37 »
Genetic freaks... Dont u guys take it for granted  Cool

(Sier overhode ikke at dere gjør det Smiley )

Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!