Skrevet av Emne: BCAA  (Lest 3116 ganger)

Utlogget brukernavn.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

BCAA
« : 24. april 2012, 23:31 »
Hallo!

Jeg bruker BCAA+ fra PF for tiden, og foreløpig har jeg kun tatt 5 stk tabletter rett før styrketrening (anbefalt dosering på boksen er 5tab. før og 5tab. rett etter trening. Er dette nødvendig?

Og lønner det seg og bruke BCAA også før evt. etter cardio trening?

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: BCAA
« #1 : 24. april 2012, 23:33 »
Hvorfor bruker du BCAA?

Utlogget brukernavn.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: BCAA
« #2 : 25. april 2012, 15:07 »
Pga. jeg nå er på en deff og forsøker og miste minst mulig muskel masse og styrke! Jeg vurdere også og fortsette på det fast altså både på bulk og deff!

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: BCAA
« #3 : 25. april 2012, 15:13 »
Det er i mange typer proteinpulver bcaa, så hvor nødvendig det er om du har pulver og ikke er ekstrem på dietten vet jeg ikke...
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget reb-st

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

  • "Even heroes have the right to bleed"
Sv: BCAA
« #4 : 25. april 2012, 20:10 »
Hvorfor bruker du BCAA?

Det var väl inte det tf frågade om??
Längd: 187 cm
Vikt: 102,7 kg
Jobb: Elevassistent & Ordensvakt

KB: 227,5kg 1MR | BP: 160kgx8 | ML: 255kgx8

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: BCAA
« #5 : 25. april 2012, 22:22 »
Det var väl inte det tf frågade om??
Nei. Men det er viktig å vite hvorfor han bruker BCAA for å kunne rådgive ham. Bruker han det ifm deff for å unngå for mye tap av muskelmasse etter styrketrening? Eller bruker han det av andre årsaker? Nå har han jo selv svart på det etter jeg spurte hvorfor han bruker BCAA. Og så var mitt svar også for å provosere litt på hans spørsmål: "er det nødvendig"; det er jo et spørsmål som er umulig å besvare

Utlogget brukernavn.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: BCAA
« #6 : 25. april 2012, 22:33 »
Ordla meg kanskje litt dårlig!

Jeg lurer altså ikke på om det er nødvendig med BCAA, men jeg føler at jeg har hatt større fremmgang etter jeg begynte på BCAA

Spørsmålet er om det er nødvendig med 5tabl. etter trening og om det er like viktig eller evt. viktigere og ta det før/etter cardio trening

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: BCAA
« #7 : 25. april 2012, 22:47 »
Ordla meg kanskje litt dårlig!

Jeg lurer altså ikke på om det er nødvendig med BCAA, men jeg føler at jeg har hatt større fremmgang etter jeg begynte på BCAA

Spørsmålet er om det er nødvendig med 5tabl. etter trening og om det er like viktig eller evt. viktigere og ta det før/etter cardio trening
Jeg vil mene det avhenger av hva du ellers spiser etter trening. Tar du en proteinshake eller annen form for protein så skulle det ikke være nødvendig med BCAA. Hvis du er på deff er det nok viktigst å ta det før styrketrening og også før kardio for å unngå for mye tap av muskelmassen

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: BCAA
« #8 : 25. april 2012, 22:59 »
Hallo!

Jeg bruker BCAA+ fra PF for tiden, og foreløpig har jeg kun tatt 5 stk tabletter rett før styrketrening (anbefalt dosering på boksen er 5tab. før og 5tab. rett etter trening. Er dette nødvendig?

Og lønner det seg og bruke BCAA også før evt. etter cardio trening?

Anbefaler deg denne i stedet: http://www.powerbody.co.uk/search/xtend kjøp en av de pakkene på rundt 400g så slipper du tollavgift, garantert mer BCAA for pengene. Kommer etter 2 uker i posten, aldri noen problemer.

Bruker det selv hver gang jeg trener. Men nå gjør jeg det kun fordi jeg trener fastende(vært å ta en titt på, om du foretrekker å kun spise på kvelden, veldig ålreit når man er på diet) http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!