Skrevet av Emne: Hva tenker dere om denne Summer Diet Stacken fra Gymgrossisten?  (Lest 3007 ganger)

Utlogget Karlseno

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

http://gymgrossisten.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=6&funk=visa_artikel&artnr=SETMAJ1210NO&extra=kampanj

 1 stk. CLA Advanced, 90 kapsler           
 1 stk. CLA Advanced, 90 kapsler           
 1 stk. Diet-Pro Advanced, 1 kg, Sjokolade           
 1 stk. Whey-100, 1 kg, Naturell           
 1 stk. Gymgrossisten black shaker
Pris: 549,-

Min treningshverdag:

mandag: 2 økter
tirsdag: 2 økter
onsdag: 1 økt + en styrkeøkt
torsdag: 2 økter
fredag: 1 økt + styrke
lørdag: fotballkamp/fri/styrke
søndag: fri/restitusjon/styrke


Jeg er 16 år, 95 modell!
Jeg har lyst til å få en skikkelig veltrent og bra kropp til sommeren, og er veldig godt i gang! Det som mangler er at jeg vil få mer synligere muskler! Jeg er ganske så bra veltrent, men ønsker at musklene skal bli mer synligere! Har makset 100 kg i benkpress, trener med 105 kg i knebøy, markløft trener jeg med 65-70 kg og har tatt 19 chins (maks).

Frokost før trening: Tran + 2 brødskiver/Tran + 1 brødskive+2egg/Tran + havregryn
Etter trening: 1 brødskive/smoothie
Lunsj: 5-6 brødskiver
Før trening: 3-4 brødskiver
Middag: Alt mulig, spiser vel over gjennomsnittet mye uansett hvilken middag det er
Kveldsmat: Havregryn/Frukt/Brødskiver

Et lite problem er at jeg ofte føler meg slapp, og føler jeg trenger mer energi osv.

Så, hva tenker dere om dette kosttilskuddet i tillegg til det jeg spiser? Vil det hjelpe meg i å nå målet fram til sommeren? Hvordan skal jeg kombinere produktene? Skal jeg ta alle hver dag? Noen som vet at alle produktene er 100% fri for doping?

Setter utrolig stor pris på svar!  Smiley
"The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow".

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Du har altfor lite protein i kosten din så et umiddelbart svar til ditt spørsmål er dette ja. Jeg ville f.eks. tatt proteinshake til frokost og etter trening og heller prøvd å fått i meg mer proteinrikmat fra kylling, karbonadedeig, tunfisk, egg, melk etc. til de andre måltidene Per nå spiser du veldig mye karbohydrater(brød og havregryn) og lite av protein og fett. Jeg ville også tatt 2-3 spiseskjeer med olje i løpet av en dag. Det er sunt umettet fett og som er bra for bl.a. "smøring".
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Du har altfor lite protein i kosten din så et umiddelbart svar til ditt spørsmål er dette ja. Jeg ville f.eks. tatt proteinshake til frokost og etter trening og heller prøvd å fått i meg mer proteinrikmat fra kylling, karbonadedeig, tunfisk, egg, melk etc. til de andre måltidene Per nå spiser du veldig mye karbohydrater(brød og havregryn) og lite av protein og fett. Jeg ville også tatt 2-3 spiseskjeer med olje i løpet av en dag. Det er sunt umettet fett og som er bra for bl.a. "smøring".

Støtter denne.

Du kan begynne å spise kyllingkjøttdeig/m fullkorns pasta etter trening, for eksempel. Du må iallefall gi slipp på alle de brødskivene dine.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Karlseno

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Okei, da blir det vel kjøp av proteipulver i morgen! Tusen takk for svar  Smiley
"The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow".

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Okei, da blir det vel kjøp av proteipulver i morgen! Tusen takk for svar  Smiley

Du fikk ikke beskjed om å bytte ut brødskivene med proteinpuler, om det var det du trodde. Kjøp inn MAT også du Wink
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Forbrukerrådet i Norge anmelder følgende slanketilskudd med CLA som aktiv ingrediens.
Den danske undersøkelsen slår ast at CLA ikke har en dokumentert slankende effekt på mennesker. En slik effekt er kun påvist hos dyr. På denne bakgrunn anmelder Forbrukerrådet med dette følgende produkter med CLA for villedende markedsføring:

Bio-C.L.A, og Bio-C.L.A med tutti frutti smak fra pharma Nord og forhandler Sunkost-kjeden AS.

CLAREN med produsent Natural ASA og markedsfører Midelfart & CO AS

Fitness Pharma CLA og CLA 80+  med produsent Biotech Pharma og forhandler Sunkost-kjeden AS

TonalinCLA fra Natural ASA, markedsfører midelfart & CO AA og forhandler Life Scandinavian AS


Du har som 16 åringer flest null kontroll på kostholdet ditt. Les deg opp her inne og da ikke ved artikler, men i trådene til folk som stiller innen feks fitness. Se om de har noen matvaner det er mulig for deg å gjøre til rutine. Fokus bør ligge på kylling, fisk, kjøtt, melk, egg. Er du seriøs så stikker du en tur innom biblioteket og låner noen bøker også.

Dette hørtes kanskje litt kvasst og vanskelig ut, men du kommer ikke langt uten et godt kosthold

Utlogget Karlseno

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Det har du helt rett i! Selvfølgelig skal jeg kjøpe mat også!  Smiley
Noen som har noen tips til hvilke kosstillskudd jeg kan kjøpe? Skal nemlig på bodypower i sverige i morgen!  Smiley

"The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow".

Redstrek

  • Gjest
Det har du helt rett i! Selvfølgelig skal jeg kjøpe mat også!  Smiley
Noen som har noen tips til hvilke kosstillskudd jeg kan kjøpe? Skal nemlig på bodypower i sverige i morgen!  Smiley


Udos Choice

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Udos Choice

http://fitnessbloggen.no/udos-choice

Ikke kjøp Udo's choice. Tran er fint. Mitt tips er å kjøpe et proteinpulver, evt en gainer. Thats it. Tilskudd skal_supplere_kosten. Har du mangelfull kost bør du heller fokuserer å på rette opp dette med mat enn med tilskudd. Kjøp heller mat. 

Utlogget Karlseno

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Okei! men finnes det ingen kosstillskudd som kan hjelpe meg til å bli mer markert? Eller må jeg bare endre på maten?  Smiley
"The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow".

Utlogget Karlseno

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Til Number1: Har tenkt til å begynne å ta 2-3 spiseskjeer olje, men hvilken olje er det snakk om? Ble litt usikker!  Wink
"The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow".

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Rapsolje har nøytral smak og kan brukes både til steking og baking i tillegg. To fluer i en smekk Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!