Skrevet av Emne: 17 åring mot 500 RAW  (Lest 41506 ganger)

Redstrek

  • Gjest
Sv: Motivert 95mod logger
« #15 : 01. juni 2012, 23:01 »
Kjører du ATG bøy? Eller 90graders bøy? Smiley

Sterke løft

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #16 : 01. juni 2012, 23:03 »
Kjører du ATG bøy? Eller 90graders bøy? Smiley

Sterke løft

ATG? Kjører 90 grader ja, hater å se folk som har på alt for tunge vekter å kjører kvartbøy.
Takk btw!

Redstrek

  • Gjest
Sv: Motivert 95mod logger
« #17 : 01. juni 2012, 23:20 »
Dype knebøy, under parallel. Haha, irriterer meg selv over folk som går 10 grader ned og tror de er supersterke.. Selv om jeg ikke har noe med det Smiley

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #18 : 01. juni 2012, 23:24 »
Dype knebøy, under parallel. Haha, irriterer meg selv over folk som går 10 grader ned og tror de er supersterke.. Selv om jeg ikke har noe med det Smiley

Aha, da lærte jeg noe nytt idag også Wink

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #19 : 02. juni 2012, 19:41 »
Hyggelig om noen gav tilbakemelding om kostholdet mitt  Smiley

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Motivert 95mod logger
« #20 : 02. juni 2012, 19:46 »
Dagens Økt:  Bein

Knebøy: 5x5 - 105 kg
Beinpress: 2x8 - 200 kg
Utfall med stang: 2x8 - 50 kg
Lårcurl: 2x8 - 60 kg
+litt stående og sittende tåhev.

Kommentar: Dagsformen var egentlig ganske dårlig idag pga har vært forkjølet den siste uka, men gikk overraskende bra faktisk. Knebøyen var tung, men gikk greit. Resten av øvelsene gikk også relativt greit de også  Cheesy


Hvorfor kjører du knebøy og Beinpress ? Det er jo så si 2 like øvelser, bare at bøyen er bedre ?

Kjørte beinpress før, men det ødela knærna mine veldig, måtte være fri for beintrening i 1,5 måned...

Hadde jeg vært deg ville jeg kutta den helt ut og kanskje heller kjørt litt hardere på bøyen eller de andre øvelsene, men du velger.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #21 : 02. juni 2012, 21:03 »
Hvorfor kjører du knebøy og Beinpress ? Det er jo så si 2 like øvelser, bare at bøyen er bedre ?

Kjørte beinpress før, men det ødela knærna mine veldig, måtte være fri for beintrening i 1,5 måned...

Hadde jeg vært deg ville jeg kutta den helt ut og kanskje heller kjørt litt hardere på bøyen eller de andre øvelsene, men du velger.

Du sier kanskje noe der, men på beindagen kjører jeg fra et program som ligger på nettet.

Utlogget Sterken95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

Sv: Motivert 95mod logger
« #22 : 02. juni 2012, 21:20 »
Ser at vi er ca like gamle og ca like sterke. Kommer til å følge med her fremover. Du får ha lykke til med treningen.

Og husk, NO PAIN, NO GAIN
Beste løft RAW:

Benkpress: 140kg
Knebøy: 185 kg
Markløft: 200kg

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=130122.msg1894774;topicseen#new

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Sv: Motivert 95mod logger
« #23 : 03. juni 2012, 00:03 »
Ser ingen grunn til og ikkje trene beinpress etter knebøy så lenge han har god teknikk.
Kostholdet ditt såg ganske bra ut, har endel proteiner og karbohydrater og litt fett.
Men vill du ha enda betre resultat, ville eg anbefalt og bytte brødskivene på skulen med ett meir proteinrikt måltid, f.eks kylling, fisk eller anna kjøt. Du kan legge til salat/grønnsaker som du vill.

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #24 : 03. juni 2012, 00:23 »
Ser ingen grunn til og ikkje trene beinpress etter knebøy så lenge han har god teknikk.
Kostholdet ditt såg ganske bra ut, har endel proteiner og karbohydrater og litt fett.
Men vill du ha enda betre resultat, ville eg anbefalt og bytte brødskivene på skulen med ett meir proteinrikt måltid, f.eks kylling, fisk eller anna kjøt. Du kan legge til salat/grønnsaker som du vill.

Takker for svar! Wink

Redstrek

  • Gjest
Sv: Motivert 95mod logger
« #25 : 03. juni 2012, 00:24 »
Tips til skolemat:

Del opp kyllingfilet i små strimler/biter og stek dem. Ha dem på skiva sammen med litt smør og pesto. Fantastisk skolemat, makes everyone jelly Smiley

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #26 : 03. juni 2012, 00:26 »
Tips til skolemat:

Del opp kyllingfilet i små strimler/biter og stek dem. Ha dem på skiva sammen med litt smør og pesto. Fantastisk skolemat, makes everyone jelly Smiley

Da vet jeg hva jeg skal ha med på mandag for å si det sånn Wink

Utlogget Primus89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Motivert 95mod logger
« #27 : 03. juni 2012, 00:30 »
Kjører selv beinpress sammen med knebøy når jeg trener bein. Dette er i hovedsak fordi beinpressen isolerer mer og det er lettere å gå til full failure på den:) Knebøy er alt i alt en bedre øvelse, men å suplementere med øvelser som beinpress/leg extensions/hack squats og lignende kan være med på å øke progresjonen:) Hvis du går gjennom loggen min så ser du eksempler på ulike beinprogram jeg har kjørt i de siste ukene, og dette er noe alle som har trent litt kan gjennomføre^^ Bare til sammenligning:)
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new
Min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new

"I only start counting when it starts hurting. When I feel pain, that’s when I start counting, because that’s when it really counts."

"I can't" is really nothing but an easy exit, whereas "I can" is a rather courageous statement throughout both failure and success. Do you pick the easy way out?

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #28 : 03. juni 2012, 00:41 »
Kjører selv beinpress sammen med knebøy når jeg trener bein. Dette er i hovedsak fordi beinpressen isolerer mer og det er lettere å gå til full failure på den:) Knebøy er alt i alt en bedre øvelse, men å suplementere med øvelser som beinpress/leg extensions/hack squats og lignende kan være med på å øke progresjonen:) Hvis du går gjennom loggen min så ser du eksempler på ulike beinprogram jeg har kjørt i de siste ukene, og dette er noe alle som har trent litt kan gjennomføre^^ Bare til sammenligning:)
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new

Greit å få svar om akkurat dette! Smiley

Utlogget Primus89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Motivert 95mod logger
« #29 : 03. juni 2012, 00:49 »
I starten av min treningskarriere satte jeg opp ett spesifikt treningsprogram som jeg fulgte slavisk i flere måneder. Dette endte i at jeg til slutt stagnerte, og uten den progresjonen jeg var vant med forsvant også motivasjonen:/ Da jeg begynte å gjøre om på rutinene mine for hver måned som gikk, fikk jeg alltid den trøkken jeg var vant med på trening og har økt konstant i alle øvelser siden da. Dette er min personlige erfaring, og jeg vet at noen har klart å holde oppe progresjonen på et standard 3x10 program, men som sagt så funket førstnevnte bedre for meg:) Legger ved en link som kan virke litt harry ved første øyekast, men som faktisk forandret hele min treningskarriere:
http://www.bodybuilding.com/fun/kris-gethin-12-week-daily-trainer.html

Fulgt dette programmet 2 ganger, og hatt både enorm progresjon samt at det aldri ble "kjedelig" på trening:p Tvert imot, et par av øktene var mentalt utfordrende for å si det mildt:p
Min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new

"I only start counting when it starts hurting. When I feel pain, that’s when I start counting, because that’s when it really counts."

"I can't" is really nothing but an easy exit, whereas "I can" is a rather courageous statement throughout both failure and success. Do you pick the easy way out?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!